Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14881 til 14900 af 95433
-
EKSAMEN!
ForumindlægHej allesammen Godt nytår, og dermed sagt at der er dømt kemieksamen allerede på mandag(!). Hertil søger jeg lidt hjælp, da jeg synes at vores lærer har været lidt "svævende" med vejledning og beskrivelse af eksamen: Eksamen: ca. 24 min, hvor der skal redegøres for forsøg og teori. M... -
engelsk!!!rette
Forumindlæghej allesammen! jeg har brug for hjælp. er der nogen, som er intresseret i at rette en engelsk stil. den er ikke lang. den er kort. ???please??? jeg vil sende den under privat besked. -
renæssancen og Barokken ikke med?
ForumindlægJeg undrer mig lidt over at renæssancen og Barokken står med som pensum til Dansk mdt. er det kun for mig det er tilfældet eller det normalt? -
Analyse af Rytteren af H.C Banner
ForumindlægHej. Er der nogle som har et eller andet med Rytteren af h.c banner? :-) -
Badminton - idræt
ForumindlægAnalyser idrætgrenen BADMINTON mht. hvilke fysiologiske krav der stilles til udøverne og giv dit bud på hvilke typer grundtræning der burde indgå i den daglige træning i din klub. -
hormonniveau
ForumindlægHm er der nogen der ved hvordan en kvindes hormonniveu det ændre sig når hun er gravid? -
Årsprøver og eksaminer
ForumindlægEr der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp... -
Karakterbonus
ForumindlægJeg går på HTX, og har 5 A-niveaufag, hvilket efter sigende skulle give en lille karakterbonus - som skal lægges til mit endelige gennemsnit. Jeg ved, at efter den gamle skala - altså 13-skalaen - skulle der ganges 1,03 til gennemsnittet. Hvad er tallet efter den nye skala - 7-trins-skalaen? JJ -
Hjælp til rettelse af dansk stil
ForumindlægHej Er der nogle derude, der så sød at hjælpe mig, med at rette min dansk stil. Jeg har meget svært ved grammatikken og om jeg ved ikke, om jeg har holdt den røde tråd hele vejen i stilen Plz help :( På forhånd tak! -
Nogen der kan hjælpe mig med matematik.
ForumindlægJeg har en meget svær opgave, som jeg har prøvet på at lave. Jeg vil bare høre om der var en, som er meget skarp til matematik, som måske vil kigge på det? Det tager kun et par minutter at kigge på det og skrive en kommentar, håber der er nogen derude ;) -
Spektralinjer
ForumindlægBeskriv hvordan et grundstofs spektrallinjer opstår? Hvorfor er de unikke? -
Robbie - Isaac Asimov paper hjælp!!!!!!!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et 'paper' om Isaac Asimovs novelle "Robbie". Jeg er helt lost. Opgavebeskrivelsen lyder sådan her: Write a paper (700-1000 words) in which you answer the following questions. Answer the questions separately: 1. Explain briefly the concept of A.I and outli... -
Galakser
ForumindlægHvordan dannes galakser? -
EVENTYR!!
ForumindlægHej, i dag (Til b-prøven) trak jeg eventyr. Jeg synes at det er let at finde et eventyr, og analysere det, men jeg kan ikke rigtig finde nogen som relatere til det vil allerede har læst. Håber i kan komme med bud. Vi har opgivet: Eventyr: Klodshans, droningen der altid bar handsker og Dovenl... -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
HJÆLP, DET HASTER!
Forumindlægjeg har trukket emnet "på indkøb i supermarkedet" i fysik forberedelse. Vi har 6 timer til at lave forsøg om dette emne, og finde ud af så emget som muligt fysik om dette emne. Men er HELT blank, kan ikke se hvad det skulle være. Nogen hjælp? -
Hjælp til studieretning :(
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp og vejledning i forhold til min studieretning. Jeg går lige nu i samfundsfag/engelsk-klassen. Jeg elsker engelsk, men jeg trives desværre ikke i min klasse, og jeg har haft det mentalt rigtig dårligt på grund af det. Jeg kan mærke, at jeg ikke kan holde til at bli... -
SSO - Svært at få høj karakter?
ForumindlægHej...Jeg har skrevet SSO i komplekse tal og går i denne tid og afventer at få min karakter. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal forvente og hvor meget jeg skal sætte næsen op efter. Jeg synes selv at det var en meget gedigen opgave jeg fik skrevet, men er kravene høje? Nu tænker jeg naturligvis hove... -
At udtrykke!?
ForumindlægI en trekant ABC gælder |BC|=2|AB| og |AC|=5/2|AB| - Bestem cosC - Bestem arealet af trekant ABC udtrykt ved c. Hvad menes der med "udtrykt ved c"!? -
har brug for hjælp hurtigt, tak på forhånd
Forumindlægher på jorden bremses alle bevægelser af en eller anden form for gnidningsmodstand, hvad kaldes det også? A) generation B) faktion C) friktion D) gravitation Ved en jævn bevægelse bevæger en genstand sig langs en ret linje med konstant fart. Hvor kan det foregå uden påvirkning af en kraf...
