Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 15001 til 15020 af 61668
-
Identitet - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for lidt hjælp her. Jeg har trukket det brede emne "identitet" og jeg skal så finde en tekst til det som jeg vil arbejde med men jeg kan simpelthen ikke finde en.. Jeg vil gerne at det er en tekst der omhandler dansk identitet som fx. en tidligere landsholdssa... -
Eligisk lyrik, hjælp til eksamen
ForumindlægHej, jeg er gang med at forberede mig til min afsluttende prøve i mundtlig dansk, jeg har trukket emnet eligisk lyrik, er der nogen der kan hjælpe mig med genre trækkende for hvad eligisk lyrik? :) På forhånd tak. -
Eksamen i musik mellemniveau
ForumindlægHvis man kommer op i musik mellemniveau så skal man så vidt jeg ved fremføre 2 musikstykker og en mundtlig eksamen.Men hvordan mht til solo vs gruppe når man spiller musik. Ved i hvertfald at på højniveau skal det være en af hver, men hvad med når det kun er mellem? Kunne man forestille sig at ma... -
Metodisk til mundt. eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvorledes man fremlægger fornuftigt til engelskeksamen. Starter man med at refere handlingen af dette stykke man er kommet op i eller starter man med at præsentere teksten generelt? Er der nogen, der kan poste en god fremgangsmåde, så ville jeg blive glad. tak! :) -
Mundtlig Eksamen 3g (A)
Forumindlægjeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på! -
Engelsk skriftlig eksamen i folkeskolen
ForumindlægHej min lærer siger at der er en grænse på 450 ord for en engelsk stil fordi sensoren der retter den kan trække karakterer fra hvis den er for lang. Passer det? nogen lærere derude der kan svare på det? på forhånd tak -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :) -
Differenskvotienten!! Mundtlig Mat Eksamen
ForumindlægHvordan skriver mand x^2+x ind i differenskvotienten f(x0+h)-f(x0)/h ??? Kan simpelthen ikke få mine svar til at passe, og jeg skal bruge tretrinsreglen til resten af spørgsmålet, er der er venlig sjæl der kan hjælpe mig? :-) -
engelsk eksamen B
ForumindlægHej,, Jeg skal have 7 i engelsk B niveau HF for at komme på mit studie.. Er der nogen eksperter der kan hjælpe mig ? Jeg ved ikke hvordan man skal gribe sådan en opgave an.. Jeg vælger altid opgave B og det er typisk sådan skrive et resume på 150 ord og bagefter karakterisere hovedperosnen dereft... -
miljø og samf. eksamen
Forumindlæghej jeg skal også op i samfundsfag A i morgen, og min lærer har også sagt, at noget med miljø og klima nok vil være et af emnerne, mit spørgsmål er så hvilket overemne det er under, inden for sociologi, internationalpolitik, økonomi osv. Ved godt man ikke sådan groft kan inddele det, men hvad vil... -
24-timer eksamen synopsis ??
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag et emne i psykologi som er udviklingspsykologi, og så har jeg to bilag om børn der bliver rost på den forkerte måde og om resiliens, børn der klarer sig godt trods omstændighederne. kan bare ikke komme igang med synopsen, jeg er gået i stå. håber nogen kan hjælpe mig v... -
Vurdering af spansk eksamen!!09
ForumindlægEr i ikke søde med at komme med et på på en karakter? studentereksamen2009 Her kommer min stil: Una chica joven escribe al consultorio de María: Hola, me llamo Carmen. Soy Mexicana, pero vivo en Los Angeles. Mis padres llegaron hasta aquí en 2005, peromi hermana menor Clara y yo he... -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
regnbuen - eksamen snart hjælp !
ForumindlægJeg skal forklare regnbuen som resultat af refleksion og brydning - men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an? - en anden ting er at jeg virkelig mangler nogle gode hverdagseksempler på hhv. refleksion, brydning og totalrefleksion - er der nogen der kan hjælpe ? :) -
HASTER TIL EKSAMENS OPG. Statestikker!!!
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan kopiere en hurtig tabel, via nettet vedr. ligestilling/ lige løn.. Kan ikke finde nogen på nettet og dem jeg har fundet kan man ikke kopere eller også skal man maile osv og være medlem eller lign. det har jeg bare ikke tid til at vente på..... :( *SOS* -
Markedsrente + risikotillæg rentabilitetsanalyse til EKSAMEN!
ForumindlægHej med jer, Jeg har opdaget at jeg har misforstået noget i min eksamensopgave og skal op og forsvare den imorgen. Derfor er jeg sikker på, at de vil spørger ind til det som jeg har misforstået... Jeg har brug for at vide hvorfor man bruger markedsrenten + risikotillæg, når man skal sammenligne... -
FUR eksamen - høje lageromkostninger
ForumindlægJeg sidder og skal lave min fremlæggelse, hvor problemstillingen er for høje lageromkostninger.. Nogen der har en ide om hvad jeg kan komme ind på i fremlæggelsen? (også evt. modeller?) HJÆLP ! Mvh. Chatrine -
hjææææælp?? Eksamen om 2 dage :'(
ForumindlægHeey folkens .. Nogen der ved hvad ordet "skank" er? Tak -
HASTER: Fysik eksamen - Spørgsmål om opdrift.
ForumindlægHej studerende. Jeg er stødt ind i et problem i forbindelse med opdriften af en luftballon. Opdriftskraften er givet ved: densiteten af luften i ballonen * volumen * tyngdeaccelerationen. I følge formlen for densitet der lyder: M/R * p/T .. Hvor p = tryk. Så bliver densiteten lavere jo højere t... -
ligevægtskonstant ud fra partialtryk..???? eksamen imorgen!
ForumindlægJeg har vedhæftet opgaven, samt et skema som jeg har udfyldt der ska hjælpe mig med at vise hvordan vi kommer frem til udtrykket for ligevægtskonstanten.. Jeg mangler et hint til hvordan jeg kommer igang, for kan ikke umiddelbart se sammenhængen..
