Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 15061 til 15080 af 28854
  • Den Amerikanske Borgerkrig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver Dansk/Historie opgave om den Amerikanske Borgerkrig og uafhængighedserklæringen. Hvis der er nogen som har en opgave som de gerne vil sende, må de meget gerne sige til :-) som inspiration.
  • Oliekrisen 1973?

    Forumindlæg
    Skal skrive en opgave om, udviklingen der førte til den 1. oliekrise 1973. er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver i fagene: International økonomi og historie
  • brænd på bål

    Forumindlæg
    I Finland var der flest mænd der blev brændt på bål, er der noget der ved noget om det.. der har en go kilde? og om Islands historie om heksebrænding?
  • Heksebrænding/drukning

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen der ved noget om heksebrænding i Finland? - altså om at der var flest mænd og har nogle kilder? Og Islands historie vedgående heksedrukning?
  • eksamensprojekt HF

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive eksamensprojekt i historie og religion men aner ikke hvad jeg skal skrive om er der nogen der har nogle gode ideér?
  • Atommodellen?

    Forumindlæg
    Jeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :)
  • Gode Noter til Jødedom?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har nogle gode noter omkrig Jødedom eller nogle gode punkter gennem den Jødiske historie?
  • johannes kepler

    Forumindlæg
    har brug for lidt hjælp til at fortælle keplers livs historie meget kort.. nogen der kan hjælpe? :) tak på forhånd
  • Dansk rettelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lige blevet færdig med min Dansk Historie opgave. Er der nogen, som vil kigge den igennem og giver råd.
  • HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker.
  • SSO

    Forumindlæg
    Nogen der kan komme med et forslag til en god problemformulering og redegørelse i historie SSO om velfærdsstaten som min opgave skal handle om
  • Syndefaldsmyten!

    Forumindlæg
    Hjælp! Skal finde en fortælling eller historie, hvor jeg derefter kan drage en paralel til syndefaldsmyten. Nogen der kan hjælpe?(-:
  • Betydningen af togterne for de hjemlige vikingesamfund

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en historie opgave men jeg magler stadig en stor del af opgaven. Betydningen af togterne for de hjemlige vikingesamfund?
  • hjælp til STIL

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal skriv en historie (om et Billede) , hvor billedet kunne være en beskrivelse af noget i historien. Historien skal være henvendt til en voksen læser i et ugeblad eller i en avis er der nogen der kan give mig nogle god råd hvad jeg skal lægge mærke til på billedet/male...
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg er igang med at skrive en historie rapport, og ville lige hører om i har nogle gode råd til hvordan man skriver en diskussion? På forhånd tak :)
  • Hjælp til konklusion

    Forumindlæg
    Hvordan starter man helt præcist en konklusion, og hvad ville være bedst at have med i sin konklusion, ps.det til en tværfagligopgave dansk/historie
  • En venlig sjæl derude?

    Forumindlæg
    Er der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz.
  • En venlig sjæl derude

    Forumindlæg
    Er der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz.
  • 2 årsopgave !

    Forumindlæg
    I 2 årsopgave stx historie, må man ikke lave underoverskrifter til de forskellige afsnit? Er i tvivl om man bare skal skrive ud i et?
  • In og Im

    Forumindlæg
    hejsa er der ikke lige nogle der vil oversætte denne sætning: Pointen i denne historie er, at hvordan man bliver ændret fra en personlighed til en anden. Og hvornår bruger man im og in