Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 15081 til 15100 af 48880
  • Oldtidens grundstoffer

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har fået til opgave at holde et foredrag om Oldtidens grundstoffer. Men nu har jeg længe søgt rundt på nette for at finde noget, men der er simpelthen ikke noget. Jeg fik at vide at der er omkring 8-9 stykker, men hvilke? Er der nogen som han nogle gode sider hvor der står lidt om ol...
  • Kunsteventyr

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan komme med nogle gode EKSEMPLER hvorfor Nattergalen er et kunseventyr?
  • STX spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis jeg har fået fem 02 taller og mine andre karakterer med 7 og 4 taller. Kan jeg så stadig komme på gym?
  • Bird on a Wire.! HJÆLP

    Forumindlæg
    hej alle. Har nogen læst bogen en-to-tre-nu! - hvis ja, hvilken betydning har sangen "Bird on a Wire" så for bogen`? kan ikke helt svare på det. jeg håber at I kan hjælpe mig
  • Rettelse af kort eng. oversættelse?

    Forumindlæg
    The American president is elected every fourth year. To run for presidency does the candidate need to be, born in The United States, be an American citizen and be at least 35 years old. That is the reason why Schwarzenegger doesn’t run for presidency. The most interesting states are the so ...
  • Det bliver regnvejr, Klaus Rifbjerg. Manglende inspiration

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har været så heldig, at jeg skal op i "det bliver regnvejr" af Klaus Rifbjerg. Jeg synes det er en rigtig god tekst, og jeg har brugt nogle timer på at analysere og fortolke den. problemet er bare, at jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde og slutte, vil meget ger...
  • IØ - søgning i databaser

    Forumindlæg
    Hej allesammen (: Jeg ville høre om der er nogen der kender nogle gode databaser, hvor man kan finde nogle gode nøgletal i forhold til eksempelvis en skriftlig eksamen i international økonomi? Håber i kan hjælpe mig.
  • kronik??

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive en kronik, men jeg aner ikke hvilken artikel jeg skal tage eller hvad mit emne skal være. Jeg håber at i hjælper mig, og komme med ideer til hvad det jeg kan skrive om.. :) På forhånd tak :D
  • Hjælp til tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Det har altid været vores mål her i boconcept at gøre modernemøbler tilgængelige for vores kunder som fascineres af den urbane livsstil. vi har mere end 50 års erfaring indenfor møbelindretning. Når du køber noget ved Boconcept kan du altid være sikker på du får et produkt af det aller højeste k...
  • Betydning af excitatorisk

    Forumindlæg
    Forbereder fremlæggelse om chokolade og falder over ordet 'excitatorisk' i sætningen "Theobrominer: Har excitatorisk effekt a la koffein." Nogle der kan forklare mig ordets betydning? På forhånd tak :)
  • hjælp til essay

    Forumindlæg
    jeg skal skrive et essay om det dyrebare liv, men ved bar overhoved ikke hva jeg ska skrive. nogen der kan hjælpe?
  • hydrolyse af triglycerid

    Forumindlæg
    Hej derude. Hvad sker der ved en hydrolyse af triglycerid? og hvad får man ud af det?
  • massen af copper kasse hvor skal j starte haster ska aflevere nu

    Forumindlæg
    Hej sider med denne opgave ved ikk hvor j skal starte en copper box er 2.00 bred, 3.40 lang og 1,70 cm høj, hvad er massen af copperboxen.
  • Paradise Hotel - Etisk korrekt?

    Forumindlæg
    Skal i min AT-synopsis diskutere om Paradise Hotel er etisk korrekt, så synes det kunne være spændende også at hører hvad i synes... Så mit spørgsmål til jer er: Er Paradise Hotel etisk korrekt ? Eller hvor mener i grænsen går
  • HJLÆLP I SPANSK!

    Forumindlæg
    Hejsa derude :-) er der en der kunne kigge min spansk aflevering igennem? jeg er nemlig rigtig usikker. Det ville være en super fed hjælp og jeg ville være meget taknemmlig.
  • Oversættelse i spansk.

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med at rette en spansk oversættelse? Det haster?
  • Lektiehjælp til mundtlig b-niveau eksamen d. 7/6

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal op til tysk mundtlig 24-timers eksamen (B-niveau) her d. 7/6, og søger en lektiehjælp. Jeg skal bare have hjælp til at skrive et oplæg på tysk (jeg kan sagtens perspektivere til pensum osv. men kan ikke gøre det på tysk!), det vil nok tage en times tid. Jeg er en elev med et høj...
  • Spansk mundtlig imorgen! Nogle der vil rette mit spansk?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der vil kigge mit spansk igennem for fejl/misforståelser? Behøver ikke at være vildt grundigt.. :)
  • Analyse af "Historien om en moder"

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg har valgt at perspektivere "Historien om en moder" til "Den grimme ælling" da det er en af vores opgivede tekster.. Men hvad er sammenhængen mellem dem/ hvordan kan de perspektiveres med hinanden?
  • Fra Danmark til Sverige, Pas?

    Forumindlæg
    Hej alle Hvis man er svensk statsborger, er på besøg i Danmark og skal tilbage med fly til Sverige, hvad skal man så medbringe af ligitimation? De har vist noget det hedder id-kort? Ved ikke helt hvad det er.