Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15081 til 15100 af 65601
-
I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!
ForumindlægHej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret? -
Fysik B Eksamen..
ForumindlægTil Fysik B eksamen skal der traekkes en oevelse samt et emne til senere fremlaeggelse. Kan man i denne sammenhaeng traekke et emne som blev gennemgået på foerste år? Altså et forsoeg udfoert på foerste år, eller et emne gennengået på foerste år? -
24-timers eksamen i fysik - læse op?
ForumindlægHej. Jeg skal op i 24-timers fysik-eksamen på mandag, og jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg bør læse op inden. Kan jeg godt bare vente med at forberede mig til mandag, når jeg har trukket spørgsmålet? Eller bør jeg forberede mig - hvis ja, hvordan? Hvad gjorde I? -
Eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt... -
problemformulering (plz hjælp eksamen imorgen)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i aT i morgen.. en af mine lærer sagde jeg sku lave problemformulering om? så kom han med dette bud? Brintsamfund et godt samfund? er det en god problemformulering eller er den helt af helvedes til? håber virkelig på hjælp -
Tysk B eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S -
Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ... -
Grammatiske fejl til den skriftlige eksamen??
ForumindlægJa nu skal jeg til engelsk eksamen her snart og ville høre om der var nogle som havde en oversigt over de fejl som der bliver lavet i første del af prøven uden hjælpemidler. Altså en oversigt over fejlene f.eks. kongruens fejl, ordstilling, osv.. Så man lige kan få kigget det hele igennem :-) -
DANSK EKSAMEN - SKYGGESIDER
ForumindlægJeg har så trukket "skyggesider" til min eksamen. Nogle gode hjemmesider/bøger om skyggesider, ens mørke sider, Freud's æg(det'et), eller andet godt som jeg ville kunne bruge. Mit prøveoplæg er en kortfilm. Det her er mere for at have baggrundsviden for min analyse. -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
Homers iliade - Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, hvor noget af det jeg kan komme op i er Homers iliade. Jeg ville derfor høre, om der er nogen som har en analyse/fortolkning af sangene 1, 15, 16, 21 og 22? Håber der er nogen som kan hjælpe :)! -
Skriftlig engelsk B eksamen
ForumindlægHej, Jeg er kommet i tanke om, at jeg har lavet en fejl i min skriftlige engelsk b eksamen . Jeg har taget fejl af hvilken slags tekst jeg har analyseret - tror i at det er grundlag for at dumpe? -
angående matematik int. prøver
Forumindlægjeg har lige et spørgsmål til færdighedsregning matematik i de interne prøver: må man godt bruge lineal og vinkelmåler til færdighedsregning, når man sidder til de interne prøver, og der er nogle opgaver der skal løses med disse redskaber? skal til matematik interne prøver I MORGEN, kunne go... -
Hvor meget økonomi og matematik på samfundsfag?
ForumindlægHej I kloge hoveder! Jeg står her og vil sku egentlig gerne være gymnasielærer i religion og samfundsfag. Jeg klarer mig meget tilfredstillende i alle mine fag... og så er der lige matematikken. Her består jeg knap og nap. Derfor er jeg nysgerrig på om dette kan være et problem i forhold til sam... -
Hvad interesserer en matematiker sig for i fritiden?
ForumindlægHej alle Blev nysgerrig efter hvad en matematiker interessere sig for i fritiden? Hvilke bøger kan pågældende lide at læse, og hvordan påvirker faget ham ? -
Hjælper til matematik A HTX
ForumindlægHej, Er der nogen som har tid og lyst til at hjælpe mig med matematik de næste to uge? Jeg har brug for at få hjælp til repetition af de sidste 3 års pensum. Jeg bor i Ringsted, men er mobil og kan godt komme til dig. Vi aftale selvfølgelig en fast timebetaling. -
Terminsprøve i matematik 2009?
ForumindlægHej folkens :) Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik A og evt. fysik A i år? Hvis der er nogen der har, har i så stadig opgavesættene? Kan I uploade dem? Hvilke opgaver er der? Hvad skal jeg øve/læse op på? Har I andre gode råd, er I meget velkomne til at skrive :) På forhånd t... -
Hjæææælp Matematik :'(
ForumindlægJeg er igang med en matematik aflvering... Men jeg er faldet over et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på :/ Definer begreberne Hypotenusen, hosliggende katete og modstående katete. Håber i kan hjælpe tak for hjælpen :) -
Matematik A - noter plz
ForumindlægHej. Er der nogen der har afsluttet Matematik A , som har noter til faget. Hvis i har, vil i så ikke være søde at skrive til min indbakke plz, har virkelig brug for nogle nyttige noter, som jeg kan få brug for i 3.g. Tak på forhånd -
ægyptisk matematik... dt hasteerrrrrrrrrr
Forumindlægjeg skal skrive om ægyptisk matematik... i historie del skal jeg skrive om samfundsstruktur i oldtiden og plus skal jeg have særlig fokus på skriver? jeg sidder fast her... hvad skal jeg skrive om skriver????????????????????????? plzzzzzzzzzzzzzzzz hjælppppppppp
