Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 15101 til 15120 af 35989
  • Kemi Lektiehjælp?

    Forumindlæg
    Hej,Jeg søger en der kan hjælpe/undervise mig lidt i kemi B niveau. Jeg har bruge for en som kan undervise mig en eller to gange om ugen. Lønnen kan vi snakke nærmere om?. Du skal selvfølgelig være en der er god til at lære fra sig evt. har prøvet det før. Håber hører fra dig?
  • Delta G/G-værdi for ethanol?

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at søge på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad ethanols G-værdi er? Jeg skal nemlig beregne delta-G for den proces hvor glukose omdannes til ethanol og kuldioxid (gæring).
  • Metode

    Forumindlæg
    Hvad skal skrive i metode? min emne er batterier
  • Ødipus tragedien

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig..... Jeg har nogle problemer med at forstå Ødipus tragedien. Ødipus finder ud af at han måske er kong Laois morder,men vidnet siger at der var mere end en angriber. Men man udgspørge aldrig vidnet, for så finder han ud af at han er søn af Laios og J...
  • skal alle fag bestås??

    Forumindlæg
    Skal man bestå i alle eksaminer for at blive student?? eller ska ens eksamensgennemsnit bare være over 2? :S
  • AT på mandag, psyk/bio

    Forumindlæg
    Hej! Som så maaange andre skal jeg også op i AT allerede på mandag. Jeg har et spørgsmål til andre som skriver i samme fag som jeg gør, psyk/bio, fedme. Hvordan har i gjort indenfor metode i biologi? Jeg er lidt i tvivl. -Mette
  • Forberedelse til mundtlig tysk

    Forumindlæg
    Hej med jer (: Min klasse har trukket mundtlig tysk til vores afgangseksamen. Mit problem er bare at jeg ikke fatter et ord. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Kunne selvfølgelig godt lære stoffet udenad, men ville stadig ikke kunne besvare spørgsmål fra censor. Ville lige høre hvad i ha...
  • Samfundsfaglig metode!

    Forumindlæg
    Hej det er jo at-eksamenstid. er der nogle der kan give nogle generelle oplysninger og den samfundsfaglige metode sys ikke der er ret meget om den. ellers har jeg bare ikke forstået den. På forhånd tak.
  • kanonen

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvorfor ludvig holberg er med i kanonen? Har søgt en del nu, men uden held.
  • sure salte osv.

    Forumindlæg
    de siges at salte kan være neutrale, sure eller basiske. Det kommer an på hvilke ioner de indeholder. Er der nogen der kan give eksempler på neutrale og basiske salte?
  • Metode i fysik

    Forumindlæg
    Hej. I AT har jeg sammenlignet forskellige vedvarende energiformer, ved at se på hvor stort et energiudbytte de vil kunne give i DK. Herefter har jeg så konkluderet hvilken energiform, der vil være bedst. Hvad kalder man den metode hvor man sammenligner, og derefter konkluderer? Mvh Fabian
  • Middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Vi har 1000 personer som stemmer, og sandsynligheden for at en af dem stemmer på social demokratiet er 0,23. Midel værdi og spredning beregnes: n= 1000 og p = 0,23 µ = np = 1000*0,23 = 230 ? = vnp(1-p) = v1000*0,23(1-0,23) = 13,31. Mit problem er hvad middelværdien og spredningen fotæller h...
  • La otra orilla de El Dorado

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville bare høre om nogle har haft om denne tekst? hvis i har, så må i gerne li skrive ;)
  • MATEMATIK A

    Forumindlæg
    Hej. Er der en hjemmeside hvor man kan finde facit til tidligere eksamenssæt i Matematik A?
  • Problemstillinger i La otra orilla...

    Forumindlæg
    Hey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt, med at finde ud af hvilke problemstillinger der er i de første 3 kapitler af La orta orilla de El Dorado
  • hvilepotentiale

    Forumindlæg
    hej. jeg ved hvad et hvilepotentiale er, men kan simpelthen ikk svare på det spørgsmål :S håber nogen kan hjælp Forklare hvordan et hvilepotentiale opretholdes i et normalt neuron.
  • grupperet observationer

    Forumindlæg
    Nogle som kan forklare mig hvordan man laver boksplot med grupperede observationer.. synes ikke jeg kan gennemskue det?.. der er noget med det i sumkurven, da man kan aflæse nedre og øvre kvartil + medianen , men det er vel ikke selve boksplottet ?
  • Oplæg tiderne

    Forumindlæg
    Hej, Skal til dansk afgangseksamen på HHx på Torsdag. Vi skal ifølge den nye reform lave et oplæg på 5minutter omkring den tid (det moderne gennembrud, nyere tid osv) vi trækker. Andre der skal dette, og har I evt. lavet nogle oplæg? Mvh. kasper
  • HAR BRUG FOR HJÆLP TIL PRØVE

    Forumindlæg
    Er der en der kan give et definition af følgende ord. På Englesk. Amish Racism Sport Australia and the aboriginal Hooliganisme
  • Fuld pensum

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved om man skal op i alle fag når man skal op i fuld pensum ? Skal man op i de fag man har afsluttet på 1. og 2. år eller bare dem man afslutter på 3. år ? På forhånd tak for hjælpen