Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15101 til 15120 af 47924
-
At-Dialog
ForumindlægHej :) Som mange andre skal jeg også snart til AT-eksamen, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg vil have svar på! Under den mundtlge dialog, kan censor og lærer også stille spørgsmål som ikke har noget med synopsesn og fremlæggelsen at gøre? På forhånd tak :) -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Plukkerier
ForumindlægHejsa...Jeg har vikelig et stort problem.Problemer er at, at jeg tager 2G om, men der er bare en ting jeg ikke forstår og det er at jeg har fået 10 i fysik, men hvis jeg nu næste år får 8.... Er det så ikke noget med at man kan plukke de bedtse tal?sebb... -
EUX vs. STX
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Jeg opstiller lige et eksempel, som omhandler mit spørgsmål: En person ønsker at blive dyrlæge, men ønsker ikke at tage en STX. Der er for nyligt blevet lavet en uddannelse kaldet EUX, som er en uddannelse der giver personer med en erhvervsuddannelse mulighed for at ... -
Solsystemets dannelse
ForumindlægEr der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D -
Dansk som valgfag?
ForumindlægHvorfor skal man have dansk i 3 år? Jeg mener, at det er forkert at man skal have om diverse digtere, når man ikke høre om vigtige fysikere, matematikere eller samfundsforskere. Jeg føler, at faget Dansk bliver ødelagt i 3g, fordi det går over i en overdreven nationalisme. Vi hører aldrig om tysk... -
Medicin (HF-studerende)
ForumindlægHejsa :-) Jeg har et spørgsmål ift. studievalg. Hvordan er det lige det fungerer ift. studie på universitet, hvis man kommer fra en HF-udd. Jeg ved godt, at man ikke direkte kommer ind, men, at man først skal have nogle fag som suplering - men kan man så godt komme ind, hvis man udfylder adga... -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h... -
Indledning
ForumindlægSå fik vi endelig vores første fysik rapport for, men der er et lille problem, hvordan indleder man en rapport om telegrafen, og telefonens udvikling? (både historisk og hvordan den virker!)Jeg har fundet en masse opgaver her på siden, men den jeg fandt var om f.eks. en teori og startede med &quo... -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
A
Forumindlæghey everyone jeg håber i kan hjælpe mig lidt for er selv lidt tom for ideer. Jeg skal til at skrive min AT opgave (3g) her meget snart og jeg har valgt fagene Fysik A og Samfundsfag C. Nu er der bare det at jeg ikke rigtigt kan finde på et emne, der dækker de to fag og som samtidigt virker spæ... -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
årskaraktere
ForumindlægHeeej alle ! det er sådan at jeg har fået: 00 og 02 i fysik b :/ betyder det så jeg er dumpet? og hvis jeg gerne vil læse til audiologi, hvordan kan jeg opfylde den drøm?? mit snit ligger på 6,7 og man skal 5,4 for at komme ind på uddannelsen :( det er så træls at jeg skal dumpe fysik!! men ka... -
Ingen karakterer i rapporter?
ForumindlægHejVi har lige fået ny lærer i fysik, da vores lærer gik på barsel.Vi har lige lavet og afleveret vores første rapport, opbygget efter et forsøg om den specifikke varmekapacitet.Iflg. vores nye lærer får man ikke karakterer for rapporter, da de skal bruges til eksamen. De bliver kun godkendt elle... -
interview
ForumindlægHej. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til nogle der har været til fysik eksamen i folkeskolen og hvordan det foregik. Jeg skal bruge til et projekt der handler om nervøsitet og til at finde ud af hvordan eksamen forgår. -
FSA..
ForumindlægHvad er emnerne til FYSIK EKSAMEN, som man kan komme op i ? (FSA) -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale...
