Fysik

årskaraktere

13. maj 2014 af saganah (Slettet) - Niveau: B-niveau

Heeej alle !

det er sådan at jeg har fået: 00 og 02 i fysik b :/

betyder det så jeg er dumpet? og hvis jeg gerne vil læse til audiologi, hvordan kan jeg opfylde den drøm?? mit snit ligger på 6,7 og  man skal 5,4 for at komme ind på uddannelsen :( det er så træls at jeg skal dumpe fysik!! men kan jeg nå at redde den, hvis jeg kommer op i mundtlig eksame??

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. maj 2014 af OnceUponATime (Slettet)

Hvis du har fået 00 mundtligt kan du helt klart redde den, hvis du kommer op tilprøven og klarer dig tilfredsstillende! :)
Desværre betyder det, at du har dumpet fysik, med et gennemsnit på 1.

Kræver din uddannelse at du har haft fysik på gymnasiet, betyder det, at du skal have bestået faget, hvilket du desværre ikke har. Kræver uddannelsen dog ikke at du har haft fysik, er det ligegyldigt, så længe dit samlede gennemsnit i alle fag kan få dig ind på studiet.

Jeg burde dog også påpege, at du helt klart kan redde den, hvis du kommer op til prøven, ligegyldigt om du har fået dumpekarakteren i den mundtlige eller skriftlige del. Du skal dog skaffe dig mindst et 4-tal! Held og lykke! :)

Svar #2
13. maj 2014 af saganah (Slettet)

det håber jeg at jeg gøre og skal!! taaak det letter mig..stadig mega træls at man kunne have bestået ved et 4 tal

Brugbart svar (0)

Svar #3
13. maj 2014 af OnceUponATime (Slettet)

Ja, altså at du først består ved at komme op til prøven og mindst få et 4-tal? Det er ret træls kan jeg se :(

Efter lidt undersøgelse, kunne jeg se, at du faktisk skal have bestået din fysik B, for at få lov at søge ind på uddannelsen. Sikke uheldigt det er! Isæt hvis ikke du kommer op!

Skriv et svar til: årskaraktere

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.