Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 15101 til 15120 af 23766
-
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
hjælp til rettelse SRP
ForumindlægHej jeg sidder og er ved at blive færdig med min srp så tænkte på, om der en af jer der ville rette den, jeg skriver i fysik og idræt , om fodbolden, meget intressant emne synes jeg selv. Hvis ja så skriv endelig så sender jeg den via e-mail -
Varme fra aluminium
ForumindlægJeg skal lave et eksamenssæt i fysik, men er gået helt i stå i denne opgave. Du kan finde den her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/fysik2003-7-2.pdfDet er opgave 3, altså det første med at opskrive reaktionsskemaet er jeg med på, men hvordan regner jeg b og c? -
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Ligninger i word
ForumindlægJeg er ved at lave AT-eksamen og skal bl.a. lave nogle udregninger i fysik. Dem vil jeg gerne kunne enten indsætte eller skrive i word. Hvordan gør jeg det hvis jeg IKKE har "equation" funktionen og benytter word 2003? Tak for hjælpen! -
luftmodstand..?
ForumindlægJeg har lavet et forsøg over faldloven i fysik. Det var et forsøg med en tennisbold & en metalkugle, hvor vi lod dem falde ned langs målebåndet, imens vi optog det.. Til sidst står der: kommenter luftmodstandens betydning for de lette legemer? hvilken betydning har de :/ -
Notater? JA TAK
ForumindlægHej.... Hvis du ligger inde med nogle fede notater til Fysik/Kemi & Matematik. Kunne du da lige så godt sende dem til mig jeg vil have meget gavn af dem.Ja jeg håber du vil sende dem til denne mail adresse:[email protected]å forhånd tak,Held og Lykke til alle der skal op til eksamenFranky -
Transformation
ForumindlægHey gutter!!!Nogen som evt. ved hvad man kan lave, hvis man trækker transformation til fsa, fysik/kemi???Man kan lave den der med at sætte 6 v ind og der kommer 12 ud.... Men er der nogen som kender noget andet???På forhånd takTheerackoo -
Bevis for idealgasligningen
ForumindlægHej.Nu skal jeg op i årsprøve i fysik her på torsdag, og sidder og bikser med beviset for idealgasligningen. Og da vi ikke har nogle ordentlige noter, eller der ikke står noget i vores bog, håbede jeg på nogle herinde kunne hjælpe mig? -
Terminsprøve 2009?
ForumindlægHej folkens :) Er der nogen der har været til terminsprøve i fysik A og matematik A i år? Hvis der er nogen der har, har i så stadig opgavesættene? Kan I uploade dem? Hvilke opgaver er der? Hvad skal jeg øve/læse op på? Har I andre gode råd, er I meget velkomne til at skrive :) På forhånd tak! ... -
Terminsprøve i matematik 2009?
ForumindlægHej folkens :) Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik A og evt. fysik A i år? Hvis der er nogen der har, har i så stadig opgavesættene? Kan I uploade dem? Hvilke opgaver er der? Hvad skal jeg øve/læse op på? Har I andre gode råd, er I meget velkomne til at skrive :) På forhånd t... -
Hvad Skyldes Magnetisme?? HASTER!
ForumindlægHeeY!Er her nogen, der kan fortælle mig, hvorfor en magnet er magnetisk? Hvad er det, der gør et stof magnetisk?, eller rettere sagt; "Hvad skyldes magnetisme??"Haster!! Fysik-eksamen imorn!!!!!Tak på forhånd!!MVH. ChaRmE_RosE -
haster...isoler
Forumindlæghey ved godt det lyder lidt dumt, men hvad får i Lis til når den isoleres i ligningenLis*mis+misvand*cvand*tisvand+mvand*cvand*tvand=oVed godt det er forskellen it temperatur kan bare ikke lige finde delta.På forhånd tak...plzz skal op i fysik i morgen -
Mundtlig Eksamen 3g (A)
Forumindlægjeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på! -
Vibration, teoretisk
ForumindlægHejsa.Er der nogle kloge folk, der kan fortælle mig, hvorfor det at enhver kvadratisk form (se for eksempel http://mathworld.wolfram.com/QuadraticForm.html) kan diagonaliseres, er vigtigt indenfor vibrationsteori i fysik? -
Hjælp!!! Skal være inden torsdag aften
ForumindlægER der ikke nogen der er gode til fysik, som kan hjælpe mig med opgave 02 i Orbit 2 side 122. Håber på, at der er nogen der har bogen, men opgaven er lidt svær at forklare uden tegningen. -
Batterier, kemiske processer
ForumindlægKære kemikere :) Jeg sidder med SRO - fysik/kemi og har om brændselsceller, brint, batterier. Jeg har et lille spørgsmål som ville være dejligt hvis der var nogle som ville hjælpe mig med: Beskriv -kemiske processer i engangs-batterier og -Kemiske processer i genopladelige-batterier Håber virkeli... -
induktion i hverdagen
ForumindlægHej min veninde og jeg vi lave nogle dispositioner til vores fysik og kemi eksame/prøve og vi kan ikke komme i tænke på hvor man bruger induktion henne i hverdagen? taak for din hjælp!!! -
Prikmodeller af Chlor, Nitrogen og H2O
Forumindlæghej allesammen jeg har fået en fysik opgave for hvor man skal lave prikmodeller og da jeg ikke helt kan huske hvordan man laver dem. og fået den opgave at jeg skal lave en prikmodel af Chlor, Nitrogen og H2O. kan i hjælpe mig lidt med hvordan man gør, kan nemlig slet ik huske det. ;)
