Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15181 til 15200 af 65601
-
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen? -
Dansk eksamen imorgen - Hvilke analyser?
ForumindlægHey SP Ja, så er det Dansk A SKR eksamen imorgen. Hvilke analyser er gode at have med? Jeg har fundet Artikel- Digt- og billedeanalyser samt notater til de forskellige tider.. er der andre analyser som kunne blive/være gavnlige? På forhånd tak :) -
24 timers eksamen kultur fag
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Søger hurtig hjælp til udvidet statistik eksamen
ForumindlægSøger hurtig hjælp til en som kan hjælpe mig igennem min udvidet statistik eksamen herfra på tirsdag til og med torsdag kl 10.00 mod betaling selvfølgelig! Det skal være en som kan være til rådighed i netop det tidsrum, og som kan hjælpe med eventuelle problemer. Programmet der bruges er stata -
Dansk eksamen - Reklamer
ForumindlægJeg har til min dansk eksamen trukket emnet reklamer, og tænkte på om der er andre der har haft samme emne, og har nogle gode kilder eller forslag til tekster/billeder som jeg kan bruge? Gode råd mht. eksamen ville også være dejligt. -
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
Matematik A terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak -
Problemregning/ matematik :hurtig hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med en opgave for 8. kl. i matematik Det skal være hurtigst muligt, tak. Vh Billede er linket -
Hjælp til en matematik opgave, please :(
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg håber der er en der er SUPER god til matematik der kan hjælpe mig med denne opgave, for det er noget der skal afleveres imorgen På forhånd tak -
MATEMATIK nemt!! pls
ForumindlægHEJ hjælp mig med mine matematik lektier: a) 0,4 til brøk: b) 0,3 til brøk: Har lektier for til imorgen hjælp :) -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Eksempler på case til idræt eksamen
ForumindlægHejsa :) Jeg står og skal til eksamen i idræt B-niveau, men er lidt i tvivl om, hvilke slags cases der kan være tale om i det teoretiske. Jeg kunne super godt bruge nogle eksempler på cases fra efter reformen, hvis nogen ligger inde med det :) ? Min mail er Liselotte_jeorgensen@hotmail.com På for... -
oplæsning i dansk eksamen
Forumindlæghej, skal til dansk eksamen i morgen, og jeg skal læse en tekst op, men de to tekster jeg har, kan jeg ikke læse, fordi at de er lidt gammeldags, så ville bare spørge om der er nogen som ikke har lyst til at skrive dem med normale bukstaver? her er de to digte: http://www.rimogremser.dk/wi... -
HISTORIE EKSAMEN HHX
ForumindlægHejsa. Er der nogen der er i samme situation som mig og skal op til historie B eksamen på 3 års hhx? For så vil jeg gerne have lidt hjælp:0) Jeg er meget i tvivl om hvad man kan komme op i - en ukendt tekst, ja, men hvor meget udover denne tekst skal man kunne? F.eks. i Den kolde krig? Er der nog... -
Natur geografi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i natur geografi her om et par dage, og da naturfag ikke ligefrem er min stærke side, har jeg lige et par spørgsmål som jeg håbede der var nogen der kunne hjælpe mig med. Hvad er forskellen på frontalzonen og polarfronten? Er der nogen der vil hvordan jetstrømmen fung... -
Klage over skr. eksamen?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet at klage over en skr. eksamen? Hvad gjorde I og hvor lang tid tog det? Vi er en hel klasse der undrer os over vores karakterer i samfundsfag. Vi har alle fået 2-3 karakterer under hvad vi plejer. Selv dem der føler de har skrevet gode opgaver, har fået dårlige karak... -
første semester eksamen på fysioterapeutuddannelsen
ForumindlægHej Nogen der kan komme med et par hints til denne eksamen? Jeg har svaret på det meste, men ville være glad for inputs, lige så meget vinkler og ideer til det som egentlige svar på spørgsmålene. Dog er specielt spørgsmål 3, 4 og 5 lidt vanskelige så hvis nogen kan komme med ideer hertil ville j...
