Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15221 til 15240 af 45492
-
Eksamen i Erhvervscase 2008
ForumindlægSå er dagen snart kommet hvor vi alle skal trække erhvervscase 2008. Her kan vi diskuttere problemer og løsninger! Held og lykke imorgen allesammen! -
HASTER...please ;)
ForumindlægHej alle gæve samfundsfagselskere;) Jeg har lige trukket til samfundsfagseksamen i morgen. Mit emne er ideologier og politiske partier - herunder vælgeradfærd. Der lægges hovedvægt på Anders Fogh, derved har jeg lavet en one-liner således: Er Anders Fogh gået over til populisme? Redegør for be... -
Hjælp til fysik rapport om Røngent diffraktion..
Forumindlæger i gang med en rapport om røngentdiffraktion... kan seriøst ikke komme videre.. forstår overhoved ikke teorien bag det hele... selvom jeg har læst det mange gange -
Hjælp til tysk eksam den 17
ForumindlægHej til jer alle kloge mennesker :) Jeg skal til tysk eksam den 18 juni, og får udleveret 4-6 sider dagen før som skal forberedes mundtlig, og jeg tænkte på om der findes en engel som kan hjælpe mig, naturligvis mod betaling..? PS bor i KBH. -
Feedback på historieopgave ift. SSO
ForumindlægHejsa. Er der én derude, der har godt forstand på historie, der evt. kunne læse min historieopgave og komme med noget feedback på den? Jeg har selvfølgelig fået feedback af min lærer, men da jeg nu står i en situation, hvor jeg skal til at vælge, hvad jeg ønsker at skrive om og i hvilket fag til... -
Er der nogle der vil hjælpe
ForumindlægJeg skal til en historie opgave finde en samtidig kilde, der kan forklarer årsagerne til Hitlers matovertagelse i 1933. Det skal helst ikke være statisk, da jeg allerede har skrevet en del om hvordan nazistpartiet fik en masse stemmer op til valget i 1933. Men det kan være næsten alt andet. 100... -
Humaniora vs naturvidenskab
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op til en årsprøve i 1.G på onsdag i fagene dansk og fysik. Jeg er blevet bedt om at finde svar på apørgsmålene: Hvad kan den humanistiske metode som den naturvidenskabelige ikke kan? og Hvad kan den naturvidenskabelige metode som den humanistiske ikke kan? Jeg h... -
Nøgletal det samme som hovedtal?
ForumindlægEr det det? Hvis ikke - hvori ligger forskellen? På forhånd mange tak -
knækprosa og nye dansk novelle.
ForumindlægHvordan kan jeg skelne mellem disse to genrer? -
digte
Forumindlæger digte altid lyriske eller kan de også godt være episke ? -
Starten på en engelskstil ?
ForumindlægHej ! Jeg ville høre, om der var nogen der havde nogle gode forslag til, hvordan man kan starte sin engelsk stil ? evt. gode vendinger ? -
Dansk eksamen - gode råd
ForumindlægHejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele? -
DIO - i samtidshistorie og international øk, hva kan man skrive om ?
Forumindlæghej jeg er helt lost i hvad jeg kan skrive om, således begge fag bliver indraget på bedstevis og selvfølgelig 50% i begge fag -
mediefag
Forumindlæghej jeg ville bare lige sørge om hvordan mediefags eksamen forgår når man har det på C...vores lære ghar ikke fortalt om eksamen vile gerne lige vide da jeg ska op på fredag...havd ska man have styr på og hvad kan man komme op i??? er ret forvirret lige nu...det ville være en stor hjælp :) -
Under aaget
ForumindlægHej alle Jeg har lige læst under aaget af Henrik Pontoppidan, men jeg har lidt svært ved at forstå den. Er plottet i den ikke at han kritiserer industialiseringen? -
SRP - Ideer ?
ForumindlægSTP nærmer sig og skal allerede skrives i november.. Nogen der har nogle ideer til emne? Fagene er engelsk/historie eller spansk/historie -
nyt kapitel af "i år er alting anderledes"
Forumindlæghar brug for hjælp til at skrive et nyt kapitel af bogen i år er alting anderledes, af Ina Bruhn. skal være færdig inden imorgen. -
SRP HJÆLP!!! lidt hurtigt
ForumindlægHej... Jeg skal skrive studieretningsprojekt nu her og skal snart afleverer hvilke fag jeg vil skrive i... Jeg overvejer engelsk og dansk... Er lidt ude i noget Shakespeare... Nogen der har nogle ideer?? kan også vælge engelsk og historie, da jeg ikke har lyst til at skrive i mit sidste studieret... -
Statskundskab- kvotient gennem tiden?
ForumindlægHejsa. Jeg vil vide om der et sted hvor jeg kan se hvad adganskvotienter har været på statskundskab de sidste 5-6 år så jeg kan lave en vurdering om jeg kan komme ind i år med et snit på 9,6. Nogen der ved noget om det? Vh -
Dansk + biologi
ForumindlægNogen der har et forslag til, hvordan jeg kan koble fagene biologi og dansk sammen i et AT-emne? Emnet er "miljøproblematikker". Jeg kunne godt tænke mig at finde noget skønlitteratur om miljøproblematikker! Nogen der kender noget?
