Historie

Feedback på historieopgave ift. SSO

29. november 2017 af Noellaaa (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hejsa.

Er der én derude, der har godt forstand på historie, der evt. kunne læse min historieopgave og komme med noget feedback på den? Jeg har selvfølgelig fået feedback af min lærer, men da jeg nu står i en situation, hvor jeg skal til at vælge, hvad jeg ønsker at skrive om og i hvilket fag til SSO'en, så bliver jeg i tvivl om historie er det rette valg, nu hvor jeg genlæser min historieopgave fra forrige år.

Jeg har ikke mulighed for at få den samme lærer til at læse den, da jeg er flyttet skole her på 2. år. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. november 2017 af Justitia

Hvad er emnet? 


Svar #2
29. november 2017 af Noellaaa (Slettet)

#1

Opgaveformuleringen lyder på, at jeg skal redegøre for menneskesynet og tanker under oplysningstiden. Derefter analysere "Erklæringen om Menneskets og Borgernes Rettigheder" fra 1789 med henblik på at forklare, hvilken indflydelse oplysningstiden fik på den franske menneskerettighedserklæring. Sidst, men ikke mindst, vurdere, hvilken betydning den franske menneskerettighedserklæring fik for eftertidens menneskerettighedserklæringer. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. november 2017 af Justitia

Lad mig endelig læse denne!
 


Svar #4
30. november 2017 af Noellaaa (Slettet)

#3

Tak, se indbakke. 


Skriv et svar til: Feedback på historieopgave ift. SSO

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.