Historie
STX mundtlig
Hej
Jeg skal op i historie i morgen og har brug for nogle gode råd. Blandt andet om hvordan man bedst læser op? Indtil videre har jeg bare gennemgået hvert modul og læst de fleste tekster for hvert forløb og skrevet de fleste kilder ned, med kort resume. Men jeg mangler 3 forløb og har ikke tid til at gøre det lige så grundigt.
Svar #1
09. juni 2025 af Quarr
Der er mange noter at hente sikkert om hvert af dine forløb på Studienet. ChatGPT kan også hjælpe dig med at forklare alle teksterne.
Hvis du ikke benytter dig af en af overstående, altså enten "Studienet" eller "ChatGPT" så ved jeg ikke hvordan du skal kunne nå at få læst op på de forløb du mangler.
Ja
Svar #2
10. juni 2025 af beccafanpage
Hej,
Jeg vil 100% anbefale at du kigger på Studienet eller ChatGPT, ellers prøv og se hvad din lærer har skrevet på studieplanen. Min lærer har skrevet hvilke fagbegreber er relevante hvert emne, så jeg har fokuseret på disse fagbegreber og de vigtigste begivenheder. Hvis du har mangler en af disse forløb: "1918-1933 Mellemkrigstiden i Danmark, 1750 - 1966 Imperialisme og afkolonisering,1914-1945 Hitlers vej til magten og holocaust, 1945-1991 Kold Krig, 1968 Ungdomsoprøret eller 1912-nu Kina" vil jeg med glæde dele dokumentet med dig.
Skriv et svar til: STX mundtlig
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.