Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 15261 til 15280 af 48240
  • alkohol

    Forumindlæg
    hej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på
  • Alkoholprocent

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp??????????
  • Reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Okay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-)
  • HJÆLP! Navngivning af stoffer.

    Forumindlæg
    Hej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !!
  • Isomeri i hverdagen - Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK
  • Ligevægt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til kemi eksamen, og en af de offentliggjorte spørgsmål er: Perspektivér evt. ligevægtsbegrebet til syrer og basers styrke Jeg forstår ikke helt hvad min lærer mener med spørgsmålet er der nogen der kan hjælpe? :)
  • Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?

    Forumindlæg
    Hej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst?
  • magnesiums atommasse

    Forumindlæg
    hej. jeg har eksamen i morgen i kemi, og jeg skal forklare hvordan man laver forsøget "Magnesiums Atommasse". jeg har googlet og søgt på youtube, men jeg kan ikke finde nogen simpel forklaring.
  • Kemisk ligevægt

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal snart til eksamen i kemi B, og er derfor igang med at forberede mig. Jeg undrer mig over hvad forskellen på reaktionsbrøken og ligevægtskonstanten er? Er der mon en hjælpende sjæl der kan forklare det for mig :-)
  • HF - spørgsmål vedr. valgfag (let)

    Forumindlæg
    Hej, Kort: Jeg går i 3.G på STX. Det lader til, at jeg tager til alle eksamenerne her på STX undtagen én, som jeg framelder mig fra. Det gør, at mit eksamensbevis ikke bliver lukket. Så får jeg merit på de fag, som jeg klarede mig godt i til eksamen (eller årskarakter, hvis jeg nu ender med i...
  • karaktergivning

    Forumindlæg
    Jeg har 3-årig højniveau i mater der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå når det er muligt at få 150 point i alt???????
  • Please Please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp Jeg skal op i NF på fredag. Jeg er meget bange for at dumper. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forbrede mig. Skal jeg skrive noget ned eller skal jeg kun læser. Håber I kan hjælpe mig!!!!!!!!
  • Hvordan bliver jeg Tandlæge

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg...
  • FYSIK FORSØG - Nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og skal op til eksamen i fysik meget snart, og jeg har ærligtalt ikke specielt meget styr på det der med at lave fysik forsøg, så jeg kunne godt tænke mig om nogen gad og forklare mig bare nogen "Enkle" forsøg inden for; Syrer, baser, salte og metaller. :)
  • UNI

    Forumindlæg
    HejDa jeg ikke har gennemsnit nok til at søge ind på det jeg gerne vil, plus at jeg mangler sygeeksamener som skal tages efter sommerferien for at fuldføre beviset... Hvordan kan jeg bedst tjene nogle points?Jeg ville gerne læse medicin.. Jeg tænkte på at læse kemi på uni og derefter søge ind på ...
  • Supplering

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved om man kan supplere kemi C, mens man stadig går på gymnasium (2.G)?
  • Karakter i NV ?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har gået og tænkt over om man får en karakter for ens NV fag ? altså Fysik, Kemi, NG, og Biologi, altså standpunkt og hvis man gør hvornår kan man så se dem ? siden jeg har det lidt skidt med disse fag og jeg har ikke klaret specielt godt. Håber virkelig ikke vi får karakter i alle samme...
  • Matematik årsprøve

    Forumindlæg
    Hej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??...
  • synopse

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den?
  • Spansk 1g

    Forumindlæg
    Skal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010