Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15341 til 15360 af 109300
-
Overfladeareal af kugle
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med spørgsmål b? jeg har lavet hele opgave a :) -
Reducér..
ForumindlægJeg skal reducére (3/a-b)-(6b/a^2-b^2) hvordan er det nu jeg gør det? -
Parentes i fjerde potens
ForumindlægJeg har en opgave i matematik hvor jeg skal regne (a+b)^4 ud. Jeg ved det giver a^4 + 4a^3 *b + 6a^2 *b^2 + 4ab^3 + b^4, men jeg har ingen ide om hvordan jeg kommer dertil. Håber i kan hjælpe mig lidt. -
Haster
ForumindlægEr der nogen som vil forklare mig den eksponentielle udvikling : y=b*a^x Mange tak :) -
Reducering af brøker
ForumindlægJa jeg sidder og er ved at lave noget reducering af nogle brøker er kørt fast i dem. måske en venlig sjæl vil kunne hjælpe mig med at regne dem. de er som følger 1) a-b + a+b a+b a-b 2) x + y (a-b)"2 a-b -
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
Help me
ForumindlægJeg har problemer med denne opgave, nogle der kan komme med en forklaring? En ret linje har hældningskoefficient -2 og skærer koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0). Bestem en forskrift for den funktion f(x), der har denne rette linje som graf. -
Civilingeniør/Medicin??
ForumindlægNogen der hvor en civilingeniør kan få job, har kigget på ug.dk men kan ikke lige hitte det der.. og der er mangel på job eller er det et usikkert job??? og hvad uddannelsen til medicin, nu når der kommer nye adgangskrav fra 2008, bliver man så optaget hvis man har de krævende fag, ellers ska... -
Medicinstudiet - hvilke veje?
ForumindlægHejsa. Hvis man gerne vil læse medicin, men ikke har karakteren til det, er det så muligt at læse et fag som biologi og derefter så skifte over til medicin og så læse de fag man ikke har haft der op? Jeg tænker på Århus Uni -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
Egenkapital
KompendieEgenkapitalen findes i virksomhedens balance under passiverne, da det som sådan er noget virksomheden ”skylder” ejerne.Definition på egenkapitalEgenkapital kan defineres som værende ejerne af virksomhedens regnskabsmæssige andel af virksomhedens finansiering.Egenkapital på engelsk hed... -
Søger en eksamensopgave!!!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
Ekstemporaltekst
ForumindlægJeg skal op i engelsk i morgen, og har aldrig set hvordan sådan en ekstemporaltekst ser ud. (gym b-niveau.)Er der nogen der har en, eller kan fortælle hvor sværhedsgraden sådan ca. ligger og alt det der? Det ville være dejligt./Xabbu -
Eksamensæt 2014
ForumindlægHej, nogen herinde der har lavet eksamensættet fra maj 2014 i engelsk B, STX?? Både delprøve 1 og 2 :-) men hvis I kun har et af dem er det også fint Hvis ja, smid mig en besked og vi kan aftale nærmere. Er villig til at betale, hvis det skal være det :-) -
Poverty
ForumindlægJeg er igang med en terminsprøve som hedder engelsk B tirsdag d. 9 dec. 2008 er der nogle der har lavet den før? har virkelig brug for hjælp !!! er gået helt i stå med at skrive.. og skal være færdig fredag kl 8.15 -
Vurdering af SRP
ForumindlægJeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:) -
Heey alle
ForumindlægHeey, jeg ville bare lige høre om der var nogen der har været til niende klasses afgangsprøve her fornylig, i mundlig engelsk, som der gad at fortælle miig om hvordan prøven er, og om det er svært. Deet ville virkelige være en rigtig god hjælp;b -
Eng A opgradering
ForumindlægØnsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer. -
Manglende kursus
ForumindlægHej med jer derude!!Det er sådan at jeg har valgt at tage noget sommerkursus på højniveau i mat og fysik... Ved i hvor det er muligt også at tage engelsk og evt bio på B og A niveau??- Sam
