Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15381 til 15400 af 109300
-
Facit til eksamens prøve.
ForumindlægJeg skal som selvstuderende op til skriftlige Engelsk B, om en uges tid. Jeg har skaffet mig 9 eksamenssæt fra 2014-2017 jeg har tænkt mig at lave . Mit spørgsmål går på, om der findes nogle gode facit ark et sted. Mvh. -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie -
Samf eller his til dødsstraf?
ForumindlægJeg står i den situation som så mange andre, at vi skal i gang med SRP. Jeg har valgt emnet dødsstraf i USA og har selvfølgelig valgt engelsk. Men nu kommer det svære, skal jeg kombinere det med historie eller samfundsfag b-niveau? -
Ved ikke hvad jeg vil !
ForumindlægHej folkens :) Jeg er nu 2.g'er , jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg vil efter 3.g (min studieretning er: Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B) Har i nogle forslag til hvad jeg kan blive ?? -
Samfundsfag
ForumindlægHej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA. -
Michael jackson - problemformulering?
ForumindlægHej alle jeg skriver om Michael Jackson og hans iscenesættelse - i engelsk (A) og religion (B) Vil gerne skrive om hvordan hans fans har iscenesat ham men også hvordan han selv har formået at iscenesætte sig selv? Nogle der kan hjælpe mig med en problemformulering og nogle problemstillinger? -
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, Jeg har ledt og ledt efter gamle Dansk A og Engelsk B eksamenssæt fra 2008-2013, men kunne ikke finde noget. Er der en venlig sjæl, der kan linke til en hjemmeside, hvor man kan finde de her gamle eksamenssæt? På forhånd tak -
Catcher in the Rye??
ForumindlægSkal til eksamen i engelsk mdt. B niveau på torsdag og sidder og læser op. Jeg er nået til temaet growing up og romanen Catcher in the Rye. Er der nogle der ligger inde med nogle eksamensnoter, et kort summary og noget om temaer:)?? på forhånd tak!! -
supplering
Forumindlægnogen der ved hvor man kan supplere gymnasiale fag?? jeg vil nemlig gerne supplere engelsk til A og religion til B.. har ikke haft disse fag på disse niveauer.. bor i gladsaxe... -
SRP om evolution i USA
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP inden for biologi A og engelsk B, hvor jeg overvejer at skrive om den store modstand mod evolution i USA. Men ville høre om hvad man helt præsic kunne skrive om inden for det. Er meget i tvivl om der er nok fyld. Mange tak på forhånd:-) -
Splejsning af grafer spørgsmål
ForumindlægJeg har hørt at de sidste nye indenfor HF Matematik- B er såkaldt splejsning af grafer. Jeg har en fornemmelse af det har noget med stykvis definerede funktioner. Er steder på nettet (gerne på engelsk) eller bøger, hvor jeg læser mere om det? Heriblandt teorien bag? -
Finde hjemmesider
ForumindlægHej allesammen :D Vil spørge jer om I kender nogle engelsk hjemmesider der kan hjælpe mig med at blive bedre til engelsk. Det kan fx være grammatik osv. Hvis i kender nogle gode hjemmesider vil i ikke være velige og sende dem til mig??? På forhånd tak -
5011
Forumindlægjeg vil lige høre om der er nogle af jer herinde der har lavet opg. 5,011 i eksamensopgavebogen fra 2000 med trekanten RPQ?I tilfældet - hvordan?? -
formel
ForumindlægI en trekant ABC, hvor vinklen C er spids er AC=11,9 BC=27,3Arealet 68, 9find vinkelCfind AB længde og vinkelBHvilken formel ska jeg bruge? -
Mendel
ForumindlægAlle der har haft biologi har vist også haft om Mendel og bygplanter. Jeg forstår det bare imidlertidig ikke og nu er jeg blevet bedt om at opskrive hvilke fæotyper og genotyper der forventes kommer ud af krydsningen i forhold til klorofyldannelsen (med fejl i BB). Det er det der med 3:1 forholde... -
ideer til SRP i mat/it
ForumindlægJeg går i Matematik og Informationsteknologi klassen og skal til at vælge emne i srp. Matematik er et krav at have med, men ellers må jeg vælge alle b/a fag. har følgende fag: Dansk A Engelsk A Teknikfag A (mekanik) Matematik A Fysik B Kemi B Informationsteknologi B Teknologihistorie B T... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Nogen der har lyst til at kigge min oversættelse igennem? På forhånd tak. Dansk del: Selv ser hun det ikke som nogen ulykke, at vi forlader industrialismens tanke om en skarp opdeling af tiden i ottertimersblokke med arbejde, søvn og hvile. Sådan har hun alligevel aldrig selv skelnet mellem ... -
Gør rede for kvadratsætningen?
ForumindlægHey Har fået til opgave at gøre rede for kvadratsætningen:(a+b)^2=a^2+b^2+2ab. Desuden skal jeg reducere følgende udtryk: (x+3y)^2 -
find vinkler
Forumindlæghvordan skal jeg beregne de ukendte vinkler og sidelængde a. Vi kender: C= 90º, b=3 og c= 8 Sidelængden har jeg brugt a^2+b^2=c^2 men hvordan regner jeg mig frem til vinklerne?
