Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15441 til 15460 af 27765
  • 1994?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analysere en tekst fra 1994. Så jeg tænkt på om der skete noget politisk/historisk omkring 1994? :)
  • semantisk skema

    Forumindlæg
    hey jeg kan ikke forstå hvad man kan bruge et semantisk skema til i analyse a fx et digt en der kan hjælpe mig?
  • Krige

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at analysere en tekst, med socialpsykologiske vinkler? http://www.information.dk/126289 Tak
  • Pia Tafdrup og Ole Sarvig

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, som har en analyse af Pia Tafdrups digt "Sus" og af Ole Sarvigs digtsamling "Jeghuset"?
  • The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith

    Forumindlæg
    Hej Nogen som ligger inde med en analyse, opgave eller ligende omkring The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith?
  • gary soto - like mexicans

    Forumindlæg
    hey :) er der nogle der ligger inde med en analyse til gary soto - like mexicans. Har nemlig lidt svært ved at forstå den. På forhånd tak
  • Skønlitteratur om global terrorisme

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kender til noget? Det er til at lave en analyse af til EP Det kunne fx være hvor man følger en selvmordsbomber eller sådan noget..
  • Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med den. Jeg skal bruge den i mundtlig engelsk i morgen onsdag d, 26.6 13 Hjææælp med en analyse til en tale (retorisk)
  • kommentere min stil

    Forumindlæg
    nogle som vil kommentere på dansk stil, som er bygget pver en analyse af den korte historie " perleporten på knippelsbro"
  • psykoanalyse af diget Aftnerne var næsten de værste?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har lavt en psykoanalyse af diget Aftnerne var næsten de værste? Jeg mangler kun hjælp til fortolkningsdelen, jeg kan ikke finde den røde tråd i hvordan digtet skal analyseres.
  • Green Street Hooligans

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive SRO om Hooliganisme og Green Street Hooligans og vil derfor høre, om der er nogen der har en analyse af filmen? Eller en personkarakteristik?
  • Begreber !

    Forumindlæg
    jeg skal op til mundtligg dansk. Kan i liste alle begreber op, som ekspressionisme, alle de ting man kan analysere med i forhold til digt, folkevise, novelle, folkeeventyr osv.
  • H NMR

    Forumindlæg
    Jeg har et H NMR spektrum jeg ikke kan analysere. Jeg ved der ikke er halogener eller nitrogener i. Den indeholder en methylketon ud over det er der ikke meget hjælp at hente.
  • Persketivering af De Røde Sko

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder lige nu og laver en analyse af De Røde Sko, men jeg ved ikke hvad jeg skal persketiver til, håber der nogle herinde der kan hjælpe mig
  • Større dansk opgave (1.HF)

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet denne opgave, som evt kunne give mig et mindre vink om hvordan den skal se ud? (: - Jeg sidder med en novelle som jeg skal analysere, men vi skal ikke bruge en analysemodel? På forhånd tak :D
  • LOC - Langt ude

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at analysere musikvidoen Langt ude og skal lave en handlingslinje - nogle der kan hjælpe?
  • METASPROG

    Forumindlæg
    hej jeg laver en analyse af et læserbrev, og skal bla.a. bruge sproglige og stilistiske virkemidler. Men jeg aner ikke hvad metasprog er? og hvordan man udpeger det specifikt Nogen der kan hjælpe?
  • hjælp til spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Hvorfor er der forskellige holdninger til hvordan kulturer skal leve sammen? Analyserende Vil I ikke skrive, hvad I synes. Jeg vil gerne have forskellige svar, hvis det er muligt. Taak på forhånd :)
  • Adverbialled

    Forumindlæg
    Hej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ?
  • Middelalder

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne kilde. Jeg ved ikke hvad der skal analyseres og hvilke begreber der skal bruges? Hvad kan man koble i forhold til historicitet, historiebrug eller tendens?