Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15441 til 15460 af 40685
  • - PROJEKT SPØRGSMÅL.

    Forumindlæg
    Hvorfor vælger nogle danskere i dag at konvertere til islam, når medierne har en tendens til at bringe negative historier om islam som religion?
  • Hvad hedder det???

    Forumindlæg
    Hej allesammen! :-) Vil lige have svar på et hurtigt spørgsmål! Hvad hedder den der historiske tid hvor videnskab og religion støder sammen?:-) Tak på forhånd
  • Hjælp til analyse! :s

    Forumindlæg
    er der en der har læst sagaen gisl illugeson? :S har brug for en der kan fortælle mig om religionen i sagaen og strukturen(sagaens opbygning)
  • AMISH PEOPLE

    Forumindlæg
    - Could religions groups like the Amish live in Denmark? Hvad kan jeg svare herunder? Det haster ... Til afgangsprøven
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at analyser et ord er et mord i religion teksten skal indeles og have en titel , også skal jeg bruge citater at teksten
  • AT - spørgmål

    Forumindlæg
    Jeg skriver om Frikadellekrigen i samfundsfag A og religion C. - Hvilke teoretikere kan jeg inddrage ? - Nogle gode råd?
  • METODER!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i AT men jeg har ikke helt styre på metoder. ''Kan man bruge Billedanalyse som metode i religion ?''
  • metode - dokumentar

    Forumindlæg
    Hej, hvilken metoder bruger man i Religion og Samf hvis man bruger en dokumentar til at undersøtte sin diskussion. ?
  • Hvad betyder virkningshistorie?

    Forumindlæg
    Jeg synes ikke, at jeg kan finde en fyldestgørende definition på internettet, så jeg spørger her: Hvad betyder virkningshistorie (i forbindelse med religion)?
  • SRP

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen, er der nogen som har skrevet SRP i biologi A og religion C om Downs syndrom? Og hvis ja, er der mulighed, for at se den? Tak på forhånd
  • RELEGION NOTER?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til religion her om lidt, og derfor ville jeg spørge om der er en der vil dele deres gode noter hvor der står alt om de forskellige relegioner, samt begreber osv..?
  • Nordisk mytologi

    Forumindlæg
    Hej allesammen. En der kan hjælpe mig med at besvare dette spørsgmål om nordisk mytologi: "Hvilken forestilling om synd er der i religionen/ hvis nogen?
  • Antilopejagt blandt pygmæer

    Forumindlæg
    Nogen der har læst og ved hvad den korte tekst "antilopejagt blandt pygmæer" har af gøre med religion?
  • Mødet med det anderledes.

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode underemner til overemnet ´´Mødet med det anderledes´´ Vi ville helst ikke have noget med kulturer eller religion....
  • Hyperventilerer

    Forumindlæg
    Sidst jeg var til mundtlig prøve, fortalte min lærer mig, at jeg hypeventilerer og taler meget hurtigt. Lige før en eksamen bliver jeg altid meget nervøs og lirer det hele af i en fart uden kontrol over min stemme. Det er lidt af et paradoks, for jeg ender som regel med gode karakterer. Nu skal ...
  • Eksisterer gud?

    Forumindlæg
    Hej alle! Kan nogen hjælpe mig med at sige hvad det helt konkret er jeg skal skrive om. Spørgsmålet lyder: Eksisterer Gud? argumentere for og imod og inddrag forklaringsmodeller? Hvad er det jeg skal lede efter ?
  • Offline - snyd?

    Forumindlæg
    Hej Når man er til eksamen/årsprøve skr. må man jo ikke bruge internettet, men er det muligt at bruge en hjemmeside "offline" uden at man blive beskyldt for snyd? Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan beregne det gyldne snit ved at sætte billedet ind..
  • kemi A

    Forumindlæg
    Hej. har nogen mon lavet studentereksamen august 2003 i kemi ? For jeg har problemer i de sidste par stykker og det er lidt svært at opskrive herinde, så ville gerne snakke om det med en der har lavet det ?
  • hvordan skriver man en synopsis i fysik

    Forumindlæg
    hej, jeg ved ikke helt hvordan man skriver en synopsis. Man kan også sige hvordan den er opstillet. Det er til 9.klasse afgangs prøve i fysik, som sagt. Hjælp!?!?!?!?!?!
  • Bioteknologi A skriftlig prøve - gode råd

    Forumindlæg
    Har I nogle gode råd til hvordan jeg forbereder mig bedst muligt til biotekeksamen? Noget jeg skal være særligt opmærksom på? Der skulle evt ikke være nogen der ligge inde med nogle supernoter jeg kunne bruge? Her kan biologi A og kemi B noter også bruges :-) Kh