Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 15481 til 15500 af 23724
  • Hjælp til 24 timers eksame.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har trukket til min 24 timers eksame, og har valgt mit analyserende spørgsmål skal være: Hvilke løsninger kan være med til at mindske den økonomiske krise i EU? Nogle der har nogle gode forslag, er ved at løbe tør for ideer? På forhånd tak!
  • SRO - Hjælp

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig med at besvare disse sprøgsmål? Analyser hvilke forhold i branchen, der kan påvirke virksomhedens innovative proce? Vurder hvordan en branches konkurrenceevne kan forbedres af virksomhedernes evne til at skabe en innovativ proces? Tak.
  • Latin hjælp søges!

    Forumindlæg
    Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Latin? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: [email protected] snart op til eksamen, og har ikke helt orden på analysen og hvordan man finder ud af hvilken...
  • elementaranalyse- lille opgave

    Forumindlæg
    hejsa opgaven; Ved analyse af et stof finder man at de indeholder (masse%), C: 48,6% H: 8,2% O: 43,2% a) Hvad er masserne af henholdsvis C, H og O i 100g af stoffet; hvordan finder man det ?
  • Who/whom

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke, hvornår der i en sætning skal bruges who eller whom. Jeg har fået at vide at whom, det er når det er objekt. Men jeg er stadig ikke sikker når det kommer til en syntaktisk analyse. Er det måske nogen, som kan komme med et eksempel, hvor det forklares?
  • Perspektivering i dansk - hvordan gør man?

    Forumindlæg
    Hej alle:) Jeg skal analysere digtet "Bare en regnvejrsaften" og vil gerne perspektivere til "Jeg er bare tretten år" og "Efter bikini". Jeg er bare lidt usikker på, hvad en god perspektivering skal indeholde. Er der nogle, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak
  • notat til en tysk tekst! [Haster]

    Forumindlæg
    Er her nogen, der har analyse/resume af teksten "Das Brot" af Wolfgang Borchert!eller bare kan gi en kort resume, hvis i kender den..skal nemlig op til tysk eksame imorgen, og det er eneste tekst jeg ikke lige fatter! Det ville være fedt, hvis nogen ku sende mig det...
  • Årsprøve i Dansk

    Forumindlæg
    Hej ville høre om nogle sidder inde med informationer om hvordan man analyserer en fædrelandssang???evt. nogle råd til selve eksiminationen?vi kommer op i romantik, fædrelandssange og massekommunikation. nogle gode råd til hvordan man får en god karakter, hvad kræves det?
  • Toppen af Bolden...

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogle der har en analyse og fortolkning af Toppen Af Bolden skrevet af H.C.Andersen, hvis i har vil jeg meget gerne lade mig inspirer af jeres opgave, i kan evt sende den til min mail:Email: [email protected]
  • haster

    Forumindlæg
    hel alle sammen ... er der nogen der kan hjælpe mig med noget dansk.. jeg skal fremlægge på mandag en novelle ved navn Bulen som er skrevet af Johan Borgen... jeg har læst den men kan ikk forstå hvad den handler om .... og jeg skal analysere den
  • Henrik Pontoppidan

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en opgave om Henrik Pontoppodans novelle "Vandreren". Jeg skal analysere den, men mit spørgsmål er: Hvorfor lader Pontoppidan oprøret udspille sig netop en julenat? Håber i vil hjælpe mig, så jeg kan gå videre med opgaven :)
  • "Skygger på græsset" af karen blixen

    Forumindlæg
    Hej med jer, Jeg er igang med en opgave som omhandler Karen Blixen. Jeg skal analysere novellen "Skygger på græsset" og finder netop denne novelle meget svær at gennemskue. Jeg vil høre, om der er nogen med noget inspiration til mig? vh. Ole
  • Haster "My mother and her sister"

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave analyse af "my mother and her sister" af Jane Rogers, men er gået lidt i stå. Er der nogen som har skrevet den opgave, som måske vil sende den så jeg kan få lidt inspiration.
  • Socialdemokraternes holdning til Christiania

    Forumindlæg
    Hej :). Jeg har diskutere og analysere Socialdemokraternes holdning til Christiania. Men hvad mener de helt præcist? Jeg har prøvet at google artikler, hvilke ikke sagde mig rimelig meget. Kan I komme med nogle forslag? Så vidt jeg ved, så er de ikke så strikse omkring dette emne?
  • Hjælp hurtigt :( - Nedspildt spruttende af syre "ANALYSE"

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal ind og analysere dette digt: http://www.smartepletter.dk/Light/TeksterSide.htm#BogstavP Jeg skal hovedsagligt lægge vægt på billedsproget i digtet. Så ville høre, om nogle evt. kan hjælpe med lidt af det, da jeg er rimelig lost? :( Håber på hurtige svar, da det skal afleveres i...
  • Spørgsmål til DIO

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det?
  • Karen Blixen - Ex Afrika ?? Haster

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der måske har læst teksten "Ex Afrika" af Karen Blixen og kunne hjælpe mig ?? Skal analyser digtet men synes at det er rigtig svær og kan slet ikke forstår hvad den går ud på :( Håber i kunne hjælpe På forhånd tak
  • "Forfatter"

    Forumindlæg
    Jeg igang med at analysere en novelle af MARINA CECILIE RONÉ men kan ikke finde noget om hende på nettet, altså hendes biografi.. er der nogen som ved hvor jeg kan læse om hende..??
  • Sommereksamen 2005

    Forumindlæg
    Ang! sommereksemen 2005 i samfundsfag og dansk!er der nogen der ved hvilken temaer der var i disse to opgavesæt.Dansk!f.eks. er der nogen der ved hvilken sang/eventyr/digt man skulle analysere og fortolke.Samfundsfag!Hvad opgave sættet drejede sig om.
  • Sommereksamen 2005 i samfundsfag

    Forumindlæg
    Ang! sommereksemen 2005 i samfundsfag og dansk! er der nogen der ved hvilken temaer der var i disse to opgavesæt. Dansk! f.eks. er der nogen der ved hvilken sang/eventyr/digt man skulle analysere og fortolke. Samfundsfag! Hvad opgave sættet drejede sig om.