Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 15521 til 15540 af 23785
  • Det udvidede Tekstbegreb

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, som kan fortælle mig noget om Det Udvidede tekstbegreb? Gerne i forhold til dansk faget. Efter hvad jeg har forstået, kan det handle om analyse af reklamer/kampagner f.eks. Hvor man ser på tekst og billedet. mvh. Trine
  • EU

    Forumindlæg
    hejsaJeg sidder med en opgave hvor jeg har fået til opgave at: analyser og diskuter eu's demokratiske problemer og udfordringer.til dette magler jeg hjælp med at finde nogen demokratiske problemer og demokratiske udfordringer....
  • Illa Christensen Kvinden.

    Forumindlæg
    Nogen der har nogen noter eller andet form for analyse og eller fortolkning, til novellen Kvinden Af Illa Christensen? Hvis nogen har haft om hende har det nok været i forbindelse med dte moderne gennembrud, eller kvinders stilling.
  • H. C. Andersen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i en stil analysere og fortolke et af H. C. Andersens eventyr, Rosenalfen og da dansk ikke er min stærke side ville jeg lige hører om der ikke er nogen derude der kunne give mig et godt råd om hvordan jeg bedst løser denne opg. mange knuzzer og takker fra chrizzer
  • Hvor er min kone

    Forumindlæg
    Jeg er ved at analysere Leif Panduro's Hvor er min kone.Jeg har lidt svært ved at se hvorfor han lige netop starter med at lede efter sin kone i huset.Håber nogle kan hjælpe mig.
  • Klipning

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at analyser hvilke klippe metoder der er brugt til hvornår i min eksamens film. HJÆÆÆP! FILMEN ER LINKET! https://www.youtube.com/watch?v=_q2JRcUwNbY&feature=youtu.be
  • Hjælp til rettelse af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej. jeg har skrevet en engelsk analyse. Ville hører om der var nogle som kunne have lyst til at rette den for mig, da engelsk er mit dårligste fag, og jeg har rigtigt svært ved det ! Håber at hører fra jer
  • "Den evige jøde" temaer

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og analyserer "Den enlige jøde" af Martin Andersen Nexø, og har svært ved at finde temaerne. Er der nogen der har læst den som ved dette? http://extranet.uv.khs.dk/materiale/DA_A_AUG_09/sch_media/Den_evige_joede.pdf På forhånd tak!!
  • Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?

    Forumindlæg
    Ja.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i...
  • Hjælp til 24 timers eksame.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har trukket til min 24 timers eksame, og har valgt mit analyserende spørgsmål skal være: Hvilke løsninger kan være med til at mindske den økonomiske krise i EU? Nogle der har nogle gode forslag, er ved at løbe tør for ideer? På forhånd tak!
  • SRO - Hjælp

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig med at besvare disse sprøgsmål? Analyser hvilke forhold i branchen, der kan påvirke virksomhedens innovative proce? Vurder hvordan en branches konkurrenceevne kan forbedres af virksomhedernes evne til at skabe en innovativ proces? Tak.
  • Latin hjælp søges!

    Forumindlæg
    Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Latin? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: [email protected] snart op til eksamen, og har ikke helt orden på analysen og hvordan man finder ud af hvilken...
  • elementaranalyse- lille opgave

    Forumindlæg
    hejsa opgaven; Ved analyse af et stof finder man at de indeholder (masse%), C: 48,6% H: 8,2% O: 43,2% a) Hvad er masserne af henholdsvis C, H og O i 100g af stoffet; hvordan finder man det ?
  • Who/whom

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke, hvornår der i en sætning skal bruges who eller whom. Jeg har fået at vide at whom, det er når det er objekt. Men jeg er stadig ikke sikker når det kommer til en syntaktisk analyse. Er det måske nogen, som kan komme med et eksempel, hvor det forklares?
  • Perspektivering i dansk - hvordan gør man?

    Forumindlæg
    Hej alle:) Jeg skal analysere digtet "Bare en regnvejrsaften" og vil gerne perspektivere til "Jeg er bare tretten år" og "Efter bikini". Jeg er bare lidt usikker på, hvad en god perspektivering skal indeholde. Er der nogle, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak
  • notat til en tysk tekst! [Haster]

    Forumindlæg
    Er her nogen, der har analyse/resume af teksten "Das Brot" af Wolfgang Borchert!eller bare kan gi en kort resume, hvis i kender den..skal nemlig op til tysk eksame imorgen, og det er eneste tekst jeg ikke lige fatter! Det ville være fedt, hvis nogen ku sende mig det...
  • Årsprøve i Dansk

    Forumindlæg
    Hej ville høre om nogle sidder inde med informationer om hvordan man analyserer en fædrelandssang???evt. nogle råd til selve eksiminationen?vi kommer op i romantik, fædrelandssange og massekommunikation. nogle gode råd til hvordan man får en god karakter, hvad kræves det?
  • Toppen af Bolden...

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogle der har en analyse og fortolkning af Toppen Af Bolden skrevet af H.C.Andersen, hvis i har vil jeg meget gerne lade mig inspirer af jeres opgave, i kan evt sende den til min mail:Email: [email protected]
  • haster

    Forumindlæg
    hel alle sammen ... er der nogen der kan hjælpe mig med noget dansk.. jeg skal fremlægge på mandag en novelle ved navn Bulen som er skrevet af Johan Borgen... jeg har læst den men kan ikk forstå hvad den handler om .... og jeg skal analysere den
  • Henrik Pontoppidan

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en opgave om Henrik Pontoppodans novelle "Vandreren". Jeg skal analysere den, men mit spørgsmål er: Hvorfor lader Pontoppidan oprøret udspille sig netop en julenat? Håber i vil hjælpe mig, så jeg kan gå videre med opgaven :)