Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15541 til 15560 af 40404
  • hjælp til religion søges.

    Forumindlæg
    da jeg skal op i religion (eksamen mundtlig) inden længe ville jeg lige høre om der er nogen der ved eller for den sags skyld sidder inde med nogle ekstemporaltekster, som bruges til eksamen, så jeg kan øve mig lidt. det kunne være fedt. på forhånd tak.
  • Hjemmeside til øvning

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til skriftelig årsprøve matematik på fredag, og ville gerne høre om nogen af jer kender den hjemmeside, hvor gamle eksamens opgaver ligges ind, sådan at jeg vil kunne se, hvordan en typisk opgave vil blive formuleret ol.
  • diff. regning

    Forumindlæg
    Jeg har en funktion f(x)= x^3-24x^2+198x-487Opgaven lyder at jeg skal finde monotoni-forhold og de lokale ekstrema - intet om f'(x)... Derfor er jeg i tvivl om, om der evt er en nemmere måde at bestemme monotoni-forhold osv på UDEN at skulle til at finde f'(x) først (da det er ret så besv...
  • Mundtlig Eksamen 3g (A)

    Forumindlæg
    jeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på!
  • dansk stil

    Forumindlæg
    Hvordan bliver man bedre til at skrive en dansk stil med få fejl????
  • hastende opgave

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået en opgave i fysik som skal løses. Men det er mig umuligt at finde ud af hvor jeg skal indsætte værdier og hvad det egentlig er jeg skal bevise.\n\nhttp://sights.dk/image-20.jpg\n\nJeg har først hængt et lod (1 kg) i en fjeder og målt, hvor meget den har strukker sig (4,85 cm). S...
  • Inertimoment for en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Hej!\nJeg står og skal bruge inertimomentet for en retvinklet trekant, er der nogen der kan hjælpe mig?
  • facitliste

    Forumindlæg
    Findes der ikke en facitliste til bogen "eksamensopgaver i matematik", da det er dybt frustrerende at sidde og øve til prøve ved at regne ogaver uden at kunne se om man har regnet rigtigt....
  • fysik rapport

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lavet et fysik rapport, om at jeg skal finde varmefylde af to ting. af sten og metal. er der nogen af jer andre der har lavet et rapport om det her...Men der en punkt i rapporten, hvor jeg skal skrive om Usikkerhed og Fejlkilder..Hvad betyder det,, altså hvad skal jeg skrive her. Pll...
  • Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de ...
  • Måling af respiration

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har nogle specifikke forslag til måling af respiration hos myrer... En bestemt måde til at måle Iltoptagelse eller en bestemt måde til at måle kuldioxidudskillelse eller en bestemt måde til at måle varme udskillelse?TAK
  • Årsprøve ved ikke afsluttet fag

    Forumindlæg
    Min studieretning indeholder matB. Her efter ferien skal jeg aflevere et valgfagsskema, hvor jeg vælger matA. Der er et par stykker fra klassen, der afslutter matematik i år, så de skal til skrift. eksamen. Skal dem, der vælger matA også til en eksamen og gælder det for noget?
  • Terminsprøverne i år (2007) i mat.

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkte på, nogle som kan give nogle råd til hvad man skal forberede sig på, til mat-prøverne her i år?
  • f'

    Forumindlæg
    Hej Opgaven lyder: bestem f'(x) til funktionen f'(x) = sqr(x) Den er jo f', så jeg forstår ikke hvad jeg skal. En der kan hjælpe?
  • Frie fedtsyrer

    Forumindlæg
    Forklar hvorfor indholdet af frie syrer i fedtstoffet skal være så lavt som muligt?
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til en dansk mundtlig eksamen.
  • skriftlig spansk

    Forumindlæg
    er der nogen der kan give mig et link eller fortælle mig hvor jeg kaan finde hjælp til den spanske grammatik ???
  • Kan man det?

    Forumindlæg
    Hej Tænkte på om man kan som pligetiker argumentere for abort? Jeg vil mene at man ikke kan da man ser mennesket som nået enestående og unikt. Håber på respons. På forhånd tak!
  • Libertinisme

    Forumindlæg
    Jeg har en tegning hvor jeg har sat libertinisme op imod askese men problemet er lige med at forstå hvad libertinisme egentligt betyder. Hilfe..?
  • At tidsbestemme et billede!

    Forumindlæg
    Ja, til eksamen i old, får jeg et ukendt billede, som jeg skal sige lidt om - deriblandt også hvilken tidsperiode det stammer fra! Hvordan beskriver man et billede bedst muligt, og har alle perioderne nogle kendetegn, som kan ses i billeder?