Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15581 til 15600 af 163701
-
Forberedelse til B-niveau?
ForumindlægHej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst? -
kig på min grammatiske fejl
ForumindlægHey er der en der kan hjælp mig med at rette min opgave? tak! Jeg har sæt nogen pile med danske ord ind, det betyder jeg er ikke sikker om ordene er rigtig på engelsk. 1 The computers have been good and pålidelige? but also temmelige --> very farveløs --> coolers chance machine.In o... -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Historie eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige været oppe og trække temaet: Den engelske imperialisme og jeg vil høre om der er nogen der har nogle bud på hvad der gerne skal indegå i en sådan mundtlig eksamen på forhånd tak Gunnar -
Gennemsnit for STX
ForumindlægJeg ser mange på nettet og herinde, der er forvirrede over, hvordan gennemsnittet på STX fungerer. Forvirringen bliver ikke mindre af, når sider som "mitsnit.dk" og "softit.dk" spytter to forskellige værdier ud, når man sætter samme tal ind. Jeg har derfor søgt rundt på n... -
English Essay rettelse
ForumindlægVil lige høre om der er en eller anden, som vil kikke mit engelske essay igennem. Selve indholdet er ikke så vigtigt, der skal bare kikkes på mit gramma.Jeg vil helst, at du har engelsk på B og er sproglig eller har engelsk på A (her er linie ligegyldig). -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
Forskel
ForumindlægHvad er forskellen mellem dansk og engelsk. Please kom med et par eksempler. Mvh Mia -
4. skriftlig eksamen!!!!!
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej, jeg skal desværre til sygeeksamen i august, hvornår får man af vide hvornår den ligger? Er det kun lige før eller? -
Eksamensråd til filosofieksamen C
ForumindlægHej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak -
forståelse af eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens =) Første skoledag i dag, nævnte vores lærer adskillige gange om eksamen til sommeren, men fortalte ikke hvad der helt foregik. så mit spørgsmål er: Hvad skal man helt til matematik eksamen på B niveau - skal man trække noget deroppe eller noget man får tid til at forbedre og HELST ... -
Noter til matematik på C niveau?
ForumindlægHej Studieportalen Er der om nogen som muligvis har noter til matematik på C niveau (Gerne HHX, dog er STX, HTX og HF ok) Tak på forhånd. -
pls...hjælp mig
Forumindlæghej...skriver med en pige..på msn...vi skriver engelsk sammen.men hun har sendt mig en commentar på spansk...hun er fra brasililien.. er det en der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvad hun har skrevet.. hun skriver..EU QUERO DORMIR PENSANDO EM VOCE. QUERO ACORDAR ESTANDO NOS TEUS BRACOS, I... -
Gør rede for hvilken af graferne der er graf for p. a,c + diskriminant er negativ, og hældningskoeffecienten for parablens tangent i dens skæringspunkt med a...
ForumindlægBilledet af parablerne er vedhæftet. Jeg ved at det må være en af de nederste parabler, da a bestemmer at parablen skal være sur, c bestemmer at skæringspunktet med y er på en negativ koordinat, og diskriminanten bestemmer at der ikke er nulpunkter. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal finde ud... -
Vektorer: (HJÆLP) Linjerne l og m er givet ved følgende ligninger. Bestem værdier af a der giver en vinkel mellem linjerne på 18 grader
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med nogle hints til hvordan man løser sådan en opgave i maple? Vektorerne går jeg ud fra er l=(a,2) og m=(2,3) Prøvede at løse ligningen for med formlen for vinkel mellem to vektorer i forhold til a, for at finde løsningerne til a. Men uden held. Er virkelig på b... -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
Valg af fag til 3.år.
ForumindlægEr det bedst at vælge fag som kan gavne - hvis alt går vel. Eller fag som man ved man kan score end god karakter i?. Fx. for mit vedkommende. Jeg er god til biologi, så ved, at hvis jeg havde valgt biologi B, kunne jeg ihvertfald godt få 7 eller 10 efter den nye skala. Men, jeg har valgt Engelsk...
