Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15581 til 15600 af 27496
  • SN1 og SN2

    Forumindlæg
    Hej alle... Er der nogen der kan gi mig et fif mht til reaktionsordner i kemi. hvordan kan jeg se om det er en SN1 reaktion eller en SN2???? på forhånd tak.
  • simpel reaktionsligning

    Forumindlæg
    Hej. Kemi er ikke min stærke side, så har lidt problemer. Når ammouniumhydroxid neutraliseres med salpetersyre, hvilket salt dannes så? (NH4OH+HNO3 hvis det måske er en hjælp) Mange tak!
  • ChemSketch-hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til at skrive SSO i kemi, så tænkte om der lige var en der kunne fortælle mig hvordan man finder opstillings apparatur frem ind i ChemSketch? Håber jeg (:
  • titrekurve

    Forumindlæg
    hej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak
  • Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :)
  • bindinger

    Forumindlæg
    hey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak
  • Metal i syre

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd.
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • Noter til Fysik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op i fysik/kemi til de afsluttende prøver! Nogle noter ville være fedt, hvis der er nogen som sidder inde med nogen på 9. kl. niveau :)
  • Titrering

    Forumindlæg
    Hej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-)
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Jeg er igang med forberedelse af en prøve eksamen i Kemi. Det omhandler en gennemgang af de forsøg vi har lavet indtil videre i løbet af første år. (Skal siges jeg har Kemi på B-niveau). Men Kemi har jeg aldrig været den skarpeste kniv i skuffen til. Det kunne ses på min årskarakter, hvor jeg f...
  • Hvordan opløses nitrat i vand?

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der vil være søde at hjælpe mig med følgende spørgsmål; "hvordan opløses nitrat i vand?" For kan ikke finde ud af det, da jeg ikke er så god til kemi.
  • Nogle der har lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver kemi aflevering - men er ikke særlig god!! så håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt med min aflevering? :) men kun hvis der er nogen der har tid/lyst!
  • Blive god

    Forumindlæg
    Hvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer
  • reaktionshastighed - hjælp

    Forumindlæg
    Hej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe???
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • Hypotese

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lige igang med at skrive en kemi rapport, men kan ikke huske hvad man skriver under hypotese? Er der nogen der kan forklare det:) Tak, på forhånd
  • Gødning! (Folkeskole niveau)

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at give mig lidt info om gødning og dens indvirkning på naturen? Det skal helst være kemi relateret! På forhånd mange tak! Alkymisten
  • HJÆLP - PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag?
  • Praktisk udbytte?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har kemi på C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det?