Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15701 til 15720 af 25375
  • 1 G opgave

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal skrive en 1.G's opgave, Dansk/Historie, jeg har valgt dansk, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om i kender en super god roman, som ville være genial og lave en analyse udfra? Mange Hilsner Nathalie :)
  • Manglende emne

    Forumindlæg
    hej... Jeg skal til at skrive en synopsis i AT Jeg syntes bare ikke jeg kan finde et ordenligt emne Skal skrive om Videnskab og ansvar i et naturvidenskabeligt fag og en humanistisk.. har fagene: Kemi, Fysik og: Dansk, Historie nogle der har nogle kreative og gode ideer?
  • bestemmelse af hel eller brudstykke af tekst

    Forumindlæg
    Jeg har lige læst Fejlen af Anders Bodelsen. Fra Dansk læsebog side 349 til 352. Jeg kan ikke definere om dette er et uddrag fra en større historie eller om det er en hel tekst. Håber der er hjælp at hente. Nette.
  • hjælp- romantikken

    Forumindlæg
    Hej.:) jeg skal lave at opgave om romantikken, nogen som har gode råd omkring det? nogen som har en opgave liggende,eller ved en masse om det, i fagene billedkunst, dansk og historie. alt hjælp ønskes :) knus mig
  • Info til AT-synopsis om biologiske våben

    Forumindlæg
    Hej alle biologi interesserede! Jeg skal meget snart skrive AT-synopsis i biologi og historie om biologiske våben, så ville høre om der er nogle der har ideer til hvilke krige der blev brugt bio-våben i og anden info der kunne hjælpe mig. På forhånd mange tak!! Ivalu
  • 2g opgave :(

    Forumindlæg
    Hej alle gode mennesker:) Jeg er ved at lave en analyse til dansk/historie opgave. Og jeg har læst novellen "Les Quatre Diables" (de 4 djævle) men nu står jeg fast, skal beskrive hvad det stille eksistens er. Nogen der vil hjælpe?! Pleease??!
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en OSO opgave. Hvor jeg har valgt at skrive om sygeplejerske, Håber i vil hjælpe mig med at skrive en forord, om hvorfor jeg har valgt at skrive om sygeplejerske. Om der er en historie bag det. tak på forhånd.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der er gode til kemi og historie, som vil hjælpe med min srp opgave - jeg skal starte til januar. Mit emne er opioider. Jeg vil gerne give penge for det! Helst nogen som er gode til dansk.
  • Ideologiernes frembrud

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Er det muligt til dette års AT-eksamen at kombinere samfundsfag-historie og skrive om ideologiernes frembrud? Mig bekendt er det i netop perioden 1851-1914 at bl.a. marxismen opstår. Et hurtigt svar ville være super!! :D På forhånd mange mange tak!
  • NOTER

    Forumindlæg
    Hey hey.. Er der nogen derude der tilfældigvis har nogle rigtig gode noter til, Mat B, Religon C, Samfundsfag c, Historie B? bare en af dem, behøves selvfølgelig ikke at være dem alle. - Håber der er nogen derude. Tak på forhånd.
  • kryptering

    Forumindlæg
    Hej. jeg er igang med min srp om kryptering i fagene matematik og historie. jeg har skrevet nogle beviser men er ikke sikker på at dette er rigtigt derfor tænkte jeg om der var en venlig sjæl herinde som vil kigge det igennem?
  • EU og Danmark ?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har i min dansk/historieopgave, valgt at skrive i historie, i emnet Danmark og EU. Men jeg er virkelig lost over hvad jeg skal skrive :/ ! Nogle spændende idéer ? :) Det må max fylde 7 sider, så det skal ikke være lange emner .
  • SRP

    Forumindlæg
    Sidder med min SRP, og er gået lidt i stå i min diskussion, er der nogle som ved noget omkring, hvilken betydning Socialdemokratiet har haft for udviklingen af det danske velfærdssamfund?? Eller kender et sted hvor jeg kan læse om det??? Fagene er historie og samfundsfag.
  • Tekst analyser

    Forumindlæg
    Hej er der nogen her inde der kender nogen tekster fra perioden 1854 til 1914 om telefoner. Jeg skal bruge disse tekster i historie, hvor jeg skal sætte dem op mod hinanden og lave kildekritik, hvor jeg forkursere på om det er førstehånds tekst, hvem har skrevet den osv.
  • son of satan

    Forumindlæg
    nogen der har læst den her? tænkte bare om i vidste et godt link til en opg. om den .. ka ik finde noget som helst her og studienet... skal skrive engelsk stil om gruppepres og så self. ved rørende den historie der.. ville være godt med lidt inspiration. på forhånd tak :)
  • De første flyvemaskiner

    Forumindlæg
    hej Ville høre om der er nogen der har en god ide, til en problem formulering til AT i fysik A og historie A. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. og under emnet jeg har valgt er brødrene wright og deres første flyvere. på forhånd tak for hjælpen:)
  • AT - årsprøve.. ideer til synopsis!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart aflevere min synopsis til årsprøven i AT, men har lidt problemer med at finde en overordnet problemstilling at arbejde med. Hovedemnet er naturalismen, og fagene vi har arbejdet i; historie, dansk og fysik. Håber der er nogle der har nogle ideer. På forhånd tak :)
  • SRP

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe og se om der er en rød tråd i min SRP opgave? Ville også være dejligt hvis man også vil rette inden for grammatiske og sproglige fejl. Fagene er historie(A) og Engelsk(A). Tager mod betaling
  • emner til dialogen?!

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en opgave i dansk og historie om Martin Luthers tale og sammenlignet ham med Malcolm X, men har virkelig ingen ideer til hvad jeg kan forslå vi skal snakke om i dialogen, nogle der kan hjælpe ?
  • Dynamit

    Forumindlæg
    Hey, jeg har valgt at skrive om dynamit i AT med kemi B og historie A. Ville lige høre om I havde nogle forslag til hvordan man kan lave analysen i kemi delen. For jeg kan jo ikke lave et eksperiment i dette tilfælde, da det er for farligt. Tak på forhånd.