Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15841 til 15860 af 32040
-
Hvordan udtales "enjambement"?
ForumindlægHvordan udtales "enjambement"? -
HASTER - genitiv
ForumindlægHvordan oversættes: • Det er hans firmas bil. ? Er det: - It is the car of his company. el. ...his company's car... ? Tak på forhånd skal afleveres i dag, så haster -
Spansk oversættelse?
ForumindlægHej allesammen :D er der en eller anden som vil rette min korte spanske oversættelse på 5 linjer ? den er ret kort og den skal afleveres inden kl 21 :/ en der vil hjælpe -
Ejefald s på tysk
ForumindlægHvordan oversætter man "ilses ferie" på tysk .. "ilse" er et nav .. -
AP (Almen Sprogforståelse).
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i AP den 5. december, så tænkte på, om der er nogen, der har prøvet det før og evt. har eksempler på opgaver. Desuden kan jeg ikke gennemskue det med kasusser overhovedet.. Håber, der er nogen, der kan hjælpe.. Tak på forhånd. ;) -
Internationalt samfund
ForumindlægHejsa! Hvordan opstår et internationalt samfund? -
Film i Geografi.
ForumindlægHej folkens. Vi har fået en anderledes opgave af vores lærer. Han har bedt os finde en film vi kan se i Geografi. Vi har allerede set Al Gore's "An Inconvenient Truth". Det filmen skal handle om er: Globalisering Befolkning Pladetektonik/Vulkaner Vind og Vejr Klima Eller måske nog... -
Essay- outline the scope
ForumindlægJeg er i gang med introduktionen i mit essay og der står at jeg skal ‘outline the scope’ hvad menes med det? -
Filtrering
ForumindlægJeg har kigger lidt rundt på nettet og her på studieportalen, men jeg kan desværre ikke finde noget om filtrering. Så jeg tænkte på om i kendte nogle sider, eller kunne fortælle lidt om det. Jeg ved at det bruges til at skille et stof og en væske ad. Den eneste side jeg har fundet noget på, er... -
Hjælp kasus
ForumindlægNogen der rigtig kort og pædagogisk kan fortælle hvad kasus egentlig er, og når man siger at akkusativ kan findes ved det direkte objekt, betyder det så at når der er et direkte objekt at det er akkusativ? -
Tysk
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med at rette dette her? Claudia Rusch sagt in seinem Buch Meine Freie Deutsche Jugend, über seine Kindheit und Jugend in der DDR. Als Kind träumte sie von einer Reise nach Schweden, aber es nur möglich war, nach dem Fall der Mauer. Am 24. Dezember 1989 segelt... -
ishockey puck
ForumindlægDet handler om ishockey puck Billede er vedhæftet. ishockey spilles der med en puck. En puck er en sort skive af vulkaniseret gummi. En standard puck er en tomme tyk. En tomme svarer til 25,36 mm. Hvis diameteren på pucken er 3 tommer, hvor mange mm svarer det så til? Jeg svare 3×25,36 men det... -
Katinka- Peanut- Analyse
ForumindlægHejsa der :) Vores lærer har givet os en opgave at analysere sangen som bandet Katinka har skrevet/lavet. Sangen hedder Peanut og det lidt svært at analysere den når man ikke har prøvet det før og ikke har erafring med "Lyrisk analyse modellen" Ellers tak på forhånd -
underklasse?
ForumindlægAltså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng? -
komplexe tal
ForumindlægHej jeg hedder sara og skal til at skrive 3.gs opgave og jeg har ud fra udvægelsesmetoden valgt matematik at skrive i.Da vi er igang på 2.gradsligninger i øjeblikket, faldt min interesse i at man kun kan løse ligningen hvis diskriminanten er et positivt tal.Derfor komplexe tal.Jeg håber at der vi... -
En god roman.
ForumindlægHejsa.Jeg ville lige høre om der ikke er nogen der har en ide hvilken roman jeg skal læse.Det må gerne være en med lidt spænding i.Stella -
PHP
ForumindlægNogle, er der nogle, som kan hjælpe mig med at forklare nogle php-koder. -
Læreruddannelsen - at dumpe i matematik.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at være efterskolelærer, men som det ser ud nu, så er det usikkert at jeg består matematik b. Derfor vil jeg høre om det er påkrævet at matematik er bestået for at kunne søge ind? Eller skal jeg et smut på VUC? -
Der er noget der undrer mig...
ForumindlægJa som i nok har læst så er der noget der undrer mig...Hvordan mener man Prinsess Diana døde? Var det ikke i en Bilulykke?Men det er der nogle som ikke tror var et uheld men hvad var det så?Hav syntes i om Prince Charleses nye kærlighed?Den undrende Franky -
Må jeg gerne gå på toilettet?
ForumindlægEt simpelt spørgsmål. Hvordan siger man:Må jeg gerne gå på toilettet?(eller noget lignende, der betyder det samme)på fransk?Tak skal I ha'.
