Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15901 til 15920 af 65601
  • AT-eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag?
  • vurdering af dansk stil - eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den??
  • eksamen hvad skal jeg sige

    Forumindlæg
    hej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig
  • Matematik opgaver ret svære..:(

    Forumindlæg
    Hej folkens er gået i stå i opgaven 1-5 som er i den vedhæftede pdf fil gidder i ikke prøve aat svare..:D på forhånd tak..
  • Hvornår bliver matematik spændende?

    Forumindlæg
    Tænkte på at tage det på lidt højere niveau i gymnasiet, men hvad omhandler det præcist? Er det mere interessant end folkeskolens minus, gange og dividere? Tak!
  • Opstil matematik model

    Forumindlæg
    Befolkningstallet i new York var 36300 iåret 1790? Opstil en matematisk model for udviklingen i befolkningstallet i New York, når den årlige vækst efter 1790 er 4,4
  • Afgangsprøve

    Forumindlæg
    Hvordan foregår en fysik/kemi eksamen?
  • AT eksamen - designerbørn

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af...
  • Skf. Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Da jeg skal til skriftlig dansk eksamen imorgen, vil jeg lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med perspektivering, for hvad er forskellene på: Genremæssig perspektivering Stilmæssig perspektivering f.eks. Periodemæssig perspektivering
  • Hvordan forbereder man sig bedst til historie eksamen?

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder man sig bedst til historien eksamen? Vil man have fordel af at have læst hele pensum, eller kan dette udelades sålænge man går amok under de 24 timer?
  • Socialrådgiver, 1. semester, eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har været til eksamen på socialrådgiveruddannelsen på 1. semester? Der skal laves et interview af en person fra en organisation og holdes et oplæg omkring interviewet og den forudgående undervisning. Kan nogen hjælpe? Tak :)
  • Engelsk A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til Engelsk A skriftlig eksamen i morgen, og jeg vil lige høre om der er nogle gode ideer til hvilke nødvendige hjælpemidler jeg kan hente? Har i nogle gode råd?
  • Lineær Vækst og potensvækst til eksamen.

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen her der kan give mig en grundig forklaring på hvad en lineær vækst og potensvækst er, og hvordan man formulerer det godt til eksamen i 1.g her til sommer. Håber at der er nogen der kan hjælpe:)
  • SPANSK EKSAMEN VIGTIGT!

    Forumindlæg
    jeg skal op imorgen og jeg har trukket min tekst, men hvor lang tid skal jeg bruge på at fortælle om den? og hvor meget tid skal jeg bruge på de to andre dele af eksamen? og hvad med perspektivering? Mvh Magnus
  • Fysik C eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til fysik c eksamen om 8 dage, og har ingen noter i dette fag. Så hvis nogen har nogen gode noter som dækker disse spørgsmål, vil det seriøst rede mig!!!
  • tips til læsning-eksamen dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til dansk eksamen i læsning i morgen. I eksamen er der 5 tekster, der skal læses igennem på 30 minutter, og man skal herefter besvare nogle spørgsmål ud fra teksterne. Jeg er en rimelig god læser, og har et stærkt ordforråd, men problemet er bare, at jeg hurtigt løber tør for tid :(...
  • Differentialregning til matematik aflevering

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver en matematik aflevering om differentialregning, hvor jeg bliver bedt om: a) Bestem den afledede ?? ′(??) til ??(??)=6??^2. b) Bevis dette ved hjælp af tretrinsreglen. I opgaven skal grafen for ??(??) tegnes, hvorpå sekanten tegnes ud fra de to punkter, som anvendes i...
  • HJÆLP til FSA Matematik 2001

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har en blækregning for til i morgen (FSA Matematik 2001). Jeg mangler bare en opgave, som har brugt flere timer på og som jeg simpelthen ikke kan finde ud. Jeg vil derfor være MEGET taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe mig med den:) Her er linket til opgaven, der er scannet...
  • Svært ved matematik

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har utrolig svært ved matematik. Er lige startet i 8. klasse, og var egentlig okay i 7. , men min lærer synes også at det er gået ned ad bakke for mig! Nogen der kan hjælpe, da jeg gerne vil have gode karakterer i skolen? På forhånd tak, Anders.
  • Hvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ??

    Forumindlæg
    Hvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ?? Så er de skriftlige prøver færdige, nu mangler der bare udtræksfagene biologi eller geografii .. Vi skal op i geografi .. Er nervøøøs :(.. Hvordan kan man øve siig ??