Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15901 til 15920 af 25907
  • Aflevering om romantikken

    Forumindlæg
    Hej med jer, Tænkte på, om der er en herinde, der har tid og lyst til at læse min engelsk aflevering igennem? Det er et digt, og opgaven står beskrevet øverst. Den fylder ikke så meget. På forhånd tak!
  • 2. verdenskrig

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender nogen steder hvor man kan finde noget om USA's deltagelse i 2. verdenskrig.... materialet skal være på engelsk. Det skal helst være noget om unde krigen og efter.
  • Footballers don’t cry!

    Forumindlæg
    HejJeg skal skrive et essay i engelsk om "Footballers don’t cry!"Er der nogle som kender til denne tekst og har ideer til fortolkning?Jeg håber at I kan hjælpe ;}
  • Lille oversættelse

    Forumindlæg
    Hey.. hvordan oversætter man dette til Engelsk.. kan ik få det til at lyde rigtigt..:"Trænger De snart til en ferie, skulle De prøv Daily Mirrors feriesystem."på forhånd tak :)
  • Novelle

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til optagelsesprøve, hvor jeg skal analysere en tekst. Kender i nogle hjemmeside, hvor der er nogle tekster, både på dansk og engelsk ( da jeg skal op i begge fag ) som jeg kan øve på?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Er der nogen der har mode på at hjælpe mig med at oversætte nogle spg. fra dansk til engelsk. Sender gerne en belønning. Skriv jeres mail, så snakker vi om det...
  • Mundtlige årsprøver

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med?
  • Hurtig spørgsmål!

    Forumindlæg
    Hvordan siger man at man er allergisk over for støv og støvmider på engelsk?I'm allergic to dust, ved jeg, men støvmide står ikke i ordbogen!Help is needed :)Mange Tak
  • CENSOR- hjælp :|

    Forumindlæg
    hejer der nogle der kender:Dot Hølholm fra vestre borgerdyd gymnasium (engelsk), og Steffen Astrupgaard fra VUC FYN Odense (dansk)ingen srækhistorier tak!! :)
  • grammatik?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal - ligesom mange andre - til engelsk eksame imorgen ... jeg ville høre om der er nogle som kender en god hjemmeside hvor man kan øve grammatik ? :) Hilsen UM
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Kan man sige det ?

    Forumindlæg
    Hej Kan man sige dette på engelsk : The text contains of very difficult words ? Altså.. Teksten består af meget svære ord ? Skal til eksamen i morgen :S
  • mdt. eksamen eng.

    Forumindlæg
    HejJeg skal til eksamen i engelsk 12. juni.Tænkte om der er nogen som kan give nogle gode sætninger, som man kan fyre af.ps. Jeg har kigget efter det i forum, men fandt ikke noget.
  • Hvordan skrives dette?

    Forumindlæg
    Hvordan skriver jeg dette på engelsk med henblik på at karakterisere hovedpersonen? Det der med henblik lyder mærkeligt -> in preparation for a characterization of the main character?
  • Disposition

    Forumindlæg
    Jeg skal op til FSA i dansk imorgen.Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan en disposition til denne eksamen kunne se ud. Altså i engelsk er det jo let nok - lytteøvelse, læsetekst, perspektivering. Men dansk? Dér er jeg helt i tvivl.
  • Shiloh

    Forumindlæg
    Er der nogen som har læst den engelske tekst "Shiloh" af Bobbie Ann Mason? Jeg skal til eksamen snart hvor den er opgivet og kunne godt bruge en andens syn på teksten, da vi er et par stykker som er lidt uenige om den.
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der gider og kigge min engelsk disposition igennem for grammatiske fejl, og stave fejl ? Jeg skal aflevere den imorgen, og vil gerne være sikker på at alt er rigtigt.
  • C.P. Ellis

    Forumindlæg
    Hejsa..er her nogen som har læst teksten C.P. Ellis? Den er opgivet til min engelsk årsprøve, og har lige læst den igennem, men har lidt problemer med at finde på noget at perspektivere til.. nogen som kan hjælpe? :)
  • ungdomsproblemer

    Forumindlæg
    heeij. Jeg skal lave min outline i engelsk. jeg har valgt emnet ungdomsproblemer med forældre. Jeg vil gerne lige høre om i havde nogle ide´er om hvad jeg kunne skrive om?
  • Hjælp med sætning

    Forumindlæg
    Hej har lidt problemer med at oversætte følgende sætning:Tidligere års vindere har været ....håber nogle kan hjælpe med at oversætte den til engelsk, på forhånd tak