Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15901 til 15920 af 48931
-
fysik rapport
Forumindlæghej der bare fordi jeg skal aflever en fysik rapport til imorgen om vand jeg har tænkt at skrive om vandets tryk, fast stof, flydene stof osv og jeg vil også fortælle om drikkevand og andet vand om eks. opløste vand,rensning af vand, dialyse, destilleret vand osv men jeg ved ikk hvordan jeg præci... -
Grønlandspumpen
ForumindlægHvad er det der gør at det kolde vand der løber langs bunden af havet, søger ned imod ækvator?? :) og gerne et hurtigt svar da NV-rapport skal afleveres imorgen ;) -
Problemformulering
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om Apple om en uges tid (projektopgave) Hvordan kunne en problemformulering lyde ? -
Dansk synopse hjælp!.
ForumindlægJeg mangler hjælp til hvordan jeg præsentere mine analysepunkter, jeg har teksten Latter af Naja Marie Aidt... -
mat A
ForumindlægNår man skal til mat A mundtlig eksamen, " SKAL" man så bruge de beviser der står i bogen, eller må man godt bruge et bevis, fundet et andet sted, som giver bedre mening? og et andet spørgsmål. Når man skal bevise noget, skal alle detaljer så med? -
SSO om fyrværkeri
ForumindlægHej derude?? Jeg skal til at skrive SSO, og vil derfor gerne være i god tid med det man kan forberede.. Jeg skal skrive i både Fysik og Kemi, herunder omkring fyrværkeri. Jeg har tænkt at skrive omkring hvilke kemikalier man bruger, samt hvad det er man ser på himlen (altså farverne). Samt no... -
d-obitaldiagram
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået et spørgsmål som lyder: Tegn et d-orbitaldiagram med tilhørende elektronfordeling for [Fe(H2O)6]2+ Er der nogen der vil forklare mig hvordan denne opgave skal gribes an? På forhånd tak! -
Historie eksamen 24 timers
ForumindlægHej alle sammen, har brug for en hånd til Historie. Jeg har trukket Romerriget, dog er jeg lidt usikker på diskussionsdelen med censor og lærer. Hvilke emner kunne jeg nævne til denne del ? Og hvad med perspektiveringen ? -
Skitser graf
ForumindlægVed ikke hvordan jeg skal skitsere denne graf... -
Hjælp mig
ForumindlægHej Jeg vil gå på gymnasiet, men min uu-vejleder har erklæret mig ikke uddannelsesparat, så jeg skal til optagelsesprøve. Jeg har snakket med min uu-vejleder og hun har sagt til mig før hun har erklæret mig at hun ville skrive at jeg ikke var uddannelsesparat og at det ikke havde noget med mi... -
A year in Great Britain - HASTER!
ForumindlægDavs allesammen :) Jeg står og skal lave en stil i engelsk, jeg skal skrive om enten: et år som Au-pair i Storbritannien eller et år på Boarding School i Storbritannien Så står der man skal skrive et brev, og man evt. kan skrive om: -Why you want to spend a year in Great Britain -Where you want... -
We are bound for the promised land? hjælp til citat.
Forumindlæghej alle I forbindelse med en engelsk stil er jeg stødt på citatet: "We are bound for the promised land. oh who will come and go with us?" Jeg er bevidst om, at det optræder i en af mosebøgerne, og jeg er umiddelbart sikker på, at det er Moses der siger det på vejen til det forjættede l... -
Forslag til hvad min tale skal handle om
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en engelsk stil, som skal være inspireret af Martin Luther King "I have a dream", altså jeg skal skrive en tale med overskriften "I have a dream", og så skrive om noget jeg drømmer om... Det skal være noget der har betydning for hele verden, eller i hv... -
Cultural Differences then and now
ForumindlægSkal op til engelsk eksamen på torsdag, og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte min fremlæggelse op, min disp. ser sådan her ud. Nogle der kan hjælpe eller har haft om det samme emne? Main topic: Cultural Differences My topic: Cultural differences then and now Why did I choose this topic? - T... -
Illustreret Videnskab - Telefonen
ForumindlægHej.Jeg skal lave en opgave om telefonen. Dengang, nu og hvordan eksperter (og jeg selv) tror, at telefonen vil se ud i fremtiden.Hertil tænkte jeg, at der garanteret har været en artikel eller to i nogle af udgaverne af Illustreret Videnskab.Så hvis der er nogen af jer, som kan mindes et nr. hvo... -
HELP ME!!
ForumindlægHejsa Så er det tid til engelsk højniveau eksamen - i den forbindelse ville jeg lige høre jer herinde om man bare kan starte med en analyse og fortolkning af teksten med det samme eller virker det fjollet ikke at komme med et lille resume først?? hvad virker bedst!? Er det også en god ide at fort... -
Våbenkultur i USA: SRP hjælp til diskuterende del
ForumindlægHej alle Jeg skriver SRP i samfundsfag og engelsk og har emnet 'Våbenkultur i USA'. Til det diskuterende niveau har jeg fået stillet følgende krav: "Der ønskes med anveldelse af relevant samfundsfaglig teori en drøftelse af, hvorhvidt og i hvor givet fald de utallige skoleskydning... -
Mundtlig dansk eksame
ForumindlægJeg står og skal op i mundtlig dansk og er lidt på bar bund med hensyn til hvad man skal stille op med den tekst man får. Der er ingen hjælp at hente hos min lærer, da han nok er den værste lærer i verden. Så vi bliver mere eller mindre kastet ud i en eksame uden han har forberedt os på hvad vi ... -
vurdering-påvirkning
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen her på mandag, og der skal jeg blandt andet snakke om en avisartikel der er trykt i the sunday times.. i artiklen fortæller journalisten, alt hvad der sker i aktion i Sydvietnam, hvor han følges ad med en amerikansk general. det hele sker under Vietnamkrigen journaliste... -
Den Amerikanske Borgerkrig - Kilder og fremstillinger
ForumindlægHej.. jeg har om den Amerikanske borgerkrig hvor jeg skal gengive årsager til krigen med særligt fokus på slaveriets betydning. jeg skriver i Historie og engelsk, ogskal bruge en fremstilling til at gengive de historiske årsager, hvor jeg skal stille nogle kilder op som kan vise andre holdninger....
