Fysik

SSO om fyrværkeri

20. februar 2023 af LasseThuesen - Niveau: B-niveau

Hej derude??
 

Jeg skal til at skrive SSO, og vil derfor gerne være i god tid med det man kan forberede..

Jeg skal skrive i både Fysik og Kemi, herunder omkring fyrværkeri. Jeg har tænkt at skrive omkring hvilke kemikalier man bruger, samt hvad det er man ser på himlen (altså farverne). Samt noget indenfor energitilstande der forekommer indenfor det

Så tænkte på om nogle af jer kloge hoveder, kunne have en ide til et forsøg man kunne lave. Eller blot en tanke eller to.

Flere hoveder jo bedre????

Godaften derude


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. februar 2023 af AngelOneOne

Hej,

Du har allerede stillet samme spørgsmål i en anden tråd og kategori https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2066031

Hold dig til kun at stille de samme spørgsmål i en tråd/kategori, så der ikke er flere lektiehjælpere der bruger tid på at besvare spørgsmål du allerede har fået svar på i en anden tråd i en anden kategori.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: SSO om fyrværkeri

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.