Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 15981 til 16000 af 33698
  • Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Især indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester.
  • Ægypten - mat/his.

    Forumindlæg
    Jeg vil bare lige spørge, hvad der er meget vigtigt at tage frem når man skal redegøre det samfundsmæssig indretning i det nye rige ? Jeg skal også komme ind på matematikkens betydning, men kan ikke rigtig finde nogle hjemmesider, som forklare matematikkens betydning under det nye rige? På forhå...
  • beregning af karaktergennemsnit?

    Forumindlæg
    Hey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau?
  • SRP om Kepler

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt at skrive om Johannes Kepler til mit studieretningsprojekt, hvor jeg har matematik og fysik. Fysik delen er der helt styr på, men er meget i tvivl om, hvad man kan uddybe i matematik. Har kigget lidt på ellipsen, men er der nogle som har nogle gode idéer? På forhånd tak...
  • SRP-forslag?

    Forumindlæg
    SRP - Vindmøller Fag: Matematik og Fysik -Hvad kan man afgrænse det overordnet emne Vindmøller ind til? -Hvad kan man komme ind på i matematik delen? -Hvad kan man komme ind på i fysik delen? Nogle der har forslag, så må I meget gerne skrive :)
  • dumpe alle sin chancer i vuc.

    Forumindlæg
    Hej, jeg går på vuc i mit andet år på 10 klasse dansk, engelsk, og samfundsfag. Også går jeg i 9 klasse matematik. Jeg består stort set alle min fag med gode resultater, undtagen. Matematik... jeg er så dårlig til matematik, og selvom jeg prøver at består min eksame så dumper jeg altid. Jeg tag ...
  • Ligning for parallel tangent & fordoblingskonstant!

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har to ting fra min matematik aflevering jeg ikke kan finde ud af.. Det er opgave 4c og 5b og jeg skal bruge matematik programet TI-Nspire til at løse opgaverne i. Ville være rigtig fedt hvis nogen kan hjælpe :)
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til skriftlig matematik i morgen, så ville lige høre hvad i synes der er vigtigst at læse på. Jeg er mest nervøs for prøven uden hjælpemidler. Hvordan kan jeg bedst forberede mig, og hvilke formler skal man kunne udenad? Det skal lige siges at jeg har matematik på B-niveau.
  • det haster

    Forumindlæg
    jeg skal virkelig have svaret hurtigst muligt. nogen der har været oppe i matematik i december 2009. hvis nogen der har været oppe i matematik i december 2009, var det svært og kan jeg få opgaverne på forhånd tak
  • studieretningsløft

    Forumindlæg
    Hej, det her er en sproglig studieretning på SAG. (har vedhæftet den, så se lidt nede...) , En som jeg gerne vil på. Men jeg vil gerne løfte f.eks matematik til B niveau i 2g, men der er en grå boks, så det er udelukket? - Altså at jeg ikke kan have matematik i 2.- og 3g?
  • studieretningsopgave om meningsmålinger

    Forumindlæg
    hej :) jeg står og skal skrive SRO om meningsmålinger i samfundsfag og matematik. jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal skrive i matematik og få koblet meningsmålinger sammen med fx. binomialfordelingen osv? HJÆLP HJÆLP!
  • Bestået?

    Forumindlæg
    Hej jeg har haft matematik på b niveau i gymnasiumet og afsluttede med 00 mundtlig og skriftlig der gælder for 0.75 hver men jeg har læst det op på b-niveau på gsk hvor jeg fik 02 og 04, er jeg eller er jeg ikke bestået matematik b ?
  • Anbefaling

    Forumindlæg
    Hej folks Nogen derude som kan anbefale nogen gode matematik bøger på gymnasie niveau, som også indeholder svarene til opgaverne, da jeg i høj grad er interesseret i matematik og syntes at folkeskolen er for nemt? Mange tak på forhånd.
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    hejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!!
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • Klage over SRP-karakter

    Forumindlæg
    Hej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :)
  • lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej, søger lektie hjælp til matematik på c-niveau. Afslutter matematik i 2009. bor i Smørum, lige uden for Ballerup (Stor kbh) Håber I kan hjælpe. Løn gives. venlig hilsen natasja simonsen
  • dumpet eller bestået?

    Forumindlæg
    Heysa! Jeg kom til at tænke på.. Sidste år afsluttede jeg matematik b med karakterene 02, 02 i årskarakter og 02, 00 til eksamen... Har jeg så dumpet eller bestået faget, hvis ikke hvad skal jeg så gøre hvis jeg skal bruge matematik til videre uddannelse?
  • har lige brug for hjælp.

    Forumindlæg
    det er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D.