Debat

dumpe alle sin chancer i vuc.

19. april 2017 af Erik7272 (Slettet)
Hej, jeg går på vuc i mit andet år på 10 klasse dansk, engelsk, og samfundsfag. Også går jeg i 9 klasse matematik.

Jeg består stort set alle min fag med gode resultater, undtagen. Matematik... jeg er så dårlig til matematik, og selvom jeg prøver at består min eksame så dumper jeg altid. Jeg tag små skridt af gangen i matematik, og har utrolig svært ved at lærer noget som helst angående matematik.

Jeg har dumpet en gang på matematik på 9 klasse på vuc og hvis jeg dumper i år har jeg stort set brugt alle mine chancer. (De har ændret reformen at du kun har 2)

Jeg vil bare spørger hvad sker så med mig? Kan jeg aldrig tag min matematik om? Hvis jeg har brugt alle mine chancer? Kan jeg slet ikke gå om på vuc? Jeg består alle min fag med gode karakterer. Men matematik sidder jeg fast i. Håber nogen kan give mig svar

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2017 af Baaholm (Slettet)

Har du prøvet at snakke med din studievejleder? alternativt kan du chatte med UU-vejledere på dette link: https://www.ug.dk/evejledning
 

Held og lykke med det :-)


Skriv et svar til: dumpe alle sin chancer i vuc.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.