Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16001 til 16020 af 163701
-
Har brug for hjælp
ForumindlægJeg har lavet en Engelsk stil og ville sprøger om nogle gad og rette den evt skrive nogle ting ind så det bliver mere korrekt engelsk -
Spørgsmål om VUC - please hjælp, ekstremt vigtigt.
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne ind på medicinstudiet, men jeg regner med at mit gennemsnit vil ende med at ligge på ca 9 på den gamle skala.. og det vil så falde på den nye. Jeg har så hørt at man kan forbedre sit snit gennem ½-års VUC, hvis man ikke afslutter sin studentereksamen(Hvilket jeg ne... -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
Fysik og farver - elektromagnetisk stråling, additiv og subtraktiv farvedannelse og absorptionsspekterum
ForumindlægHej SP Jeg overvejer at skrive SRP i kemi A og fysik B med farver og farvestoffer som emne (intet er dog fast belusttet). Mine noter fra 1.G er dog meget mangelbare på det fysiske aspekt af farver. Er der nogen bøger og/eller websider, som er pålidelige og læse-venlige? Mange tak for hjælpe... -
Franskstil, hjælp (haster) :-)!!
ForumindlægHej folkens!! Jeg skal aflevere fransktil her på torsdag d. 6 maj. Jeg er ikke særlig god til fransk, og har derfor delvist brugt mit eget sprog, og delvist brugt google translate. Jeg håber virkelig, at i kan hjælpe mig :-) - Det første i ser, er min danske skabelon, og nedenunder er fransk del... -
Logistisk vækst
ForumindlægEr der en som kender en side om logistisk vækst - vækstformlen hvor den er forklaret? Det er mat på a-niveau -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13? -
Noter for Matematik c
ForumindlægHej venner! Er der nogle som ligger inde med sådan nogle notater.. De jeg sådan set skal bruge er mest til mundelig eksamen. Så hvis der er nogel som kender link eller noget, er de meget velkommende til at skrive. -
ideer til AP
ForumindlægHej :) har en mundtlig ap eksamen på torsdag. Er der en der ved hvad man skal komme ind på for at få en flot karater. jeg har selv tænkt at komme ind og snakke om Roman Jakobsen. -
Hjælp til en tekst.
ForumindlægHej, er der nogen der ville være sød at forklare mig hvad der står i denne tekst på engelsk? Har lidt svært ved at forstå det. Mange mange tak. In plants, photosynthesis occurs in specialized organelles called chloroplasts. The internal membranes of chloroplats are organized into sacs called thyl... -
Scientific advances
ForumindlægHej!Er der en venlig, hjælpsom og ustresset sjæl, der vil rette knapt en side engelsk -blot for de værste fejl..? :)Amalie -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
Hvornår og Hvordan?
ForumindlægHvornår kan man tillade sig at klage over en karakter - en karakter man fx. fik til eksamen? eller bare i almindelige prøver og opgaver.Fx. hvis man i samtlige opgaver i givent fag, opnår 10, men som årskarakter får 8. Det er vel til at klage over?Og er der en tidsgrænse til hvornår man klage. Hø... -
terminsprøve
ForumindlægHeeej med jer alle sammen. Er der nogen, som ha' været op i matematik? hvis jaa hvordan var det? var det mega sværet? :§ eller? -
utilfreds med karakter
ForumindlægHej. jeg føler mig snydt mht. min karakter for mundlig engelsk. jeg var oppe som den første i klassen. og føler at det har påvirket karakteren. (jeg syntes det virker som om censor og lærer blev mere og mere gavmilde med karakterer?) har ikke tænkt mig at klage (da karakteren ikke betyder noget),... -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Hvad handler teksten om? :(
ForumindlægHej alle! Er der nogen skarpe hoveder til engelsk derude? Jeg skal fremlægge i engelsk imorgen, hvor jeg skal give et referat af nedenstående tekst om Free Will. Jeg forstår ikke teksten helt, så er der nogen der ville være så søde lige at skrive et referat om hvad teksten handler om. :D Mange t... -
Hjælp med hensyn til emne til SRP 2014/15 søges!
ForumindlægJeg skal skrive SRP nu her til december, men er helt på bar bund med hensyn til emne. Jeg tænker at fagene enten skal være Engelsk A, Historie A eller Engelsk A, Psykologi B. Hvis der er nogle andre der har gode kombinationer af fag må de meget gerne komme med et bud. Jeg tænker det skal være n... -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :)
