Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16041 til 16060 af 163701
-
Hjælp til SRP-emne
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til at skrive SRP, og har ingen ide hvilket emne at skrive i. Jeg har studieretningen bioteknologi A og matematik A, og et af de fag er obligatoriske. Jeg ved på forhånd at jeg vil skrive i bioteknologi, men ved ikke hvilket fag ellers. Har også engelsk A, og ville gerne... -
lægeuddannelse i Polen
ForumindlægHej venner Jeg er lige gået ud af gymnasiet med lidt lav gennemsnit og er ikke kvalificeret til at blive optaget på min drømme uddannelse ( LÆGE) her i Danmark. Grunden til at jeg henvender mig til jer er at jeg vil meget gerne læse medicin men når jeg ikke er kvalificeret til det her hjemme ... -
SRP Emne?
ForumindlægHej, Jeg har hørt, at der findes SRP emner i fysik, der omhandler musik / lyd -- hvilket lyder fantastisk spændende, i mine øer. Jeg har Fysik på B-niveau, og skal blande med enten Engelsk A eller Samfundsfag A. Er der nogen der har ideer til lyd/musik-emner der blander disse fag? P.F.Tak :) -
Minimum 02 for at komme ind på medicin?
ForumindlægHej. Jeg er blevet betinget optaget på medicin. Dvs. at jeg skal bestå MAT A for at komme ind. Men der er stor uenighed i klassen om, om man bare skal have 02 i snit for at bestå, eller om man SKAL have 02 i både mundtlig og skriftlig for at bestå (særligt krav for medicin?). Nogen der kan hjæ... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
Optagelsesprøve HTX
Forumindlæghej allesammen Her på Mandag skal jeg til optagelsesprøve ind til HTX, og ville meget gerne høre hvad man skal til prøven? Jeg kunne selv forestille mig det var Dansk,Matematik og Fysik... Men Vil rigtig gerne høre fra nogle der har været op til sådan en optagelsesprøve Hilsen Victor -
Valgfag
ForumindlægHej...\n\nVil gerne spørge jer herinde om råd ang. valgfag...\n\nJeg skal nemlig læse medicin og jeg har valgt Kemi A, Mat A og overvejer at tage biologi B.. Er det klogt at tage biologi B eller er det nødvendig at tage fysik A. Jeg mener selv at det er vigtig at tage biologi da man bl.a. beskæft... -
rettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan lige rette min stile, da jeg er ikke så god til engelsk. please skal aflever den imorgen -
Oversættelse
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen, der ved hvordan man kan oversætte denne sætning til engelsk: "Jeg har været i praktik på plejehjemmet. " På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægSkal snart op til engelsk eksamen.. Har bare et spørgsmål: Hvad er det der trækker karakteren op i en engelsk mundtlig eksamen? er der bestemte "regler"? -
Fagsnit
ForumindlægHej jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på Japanstudier på kvote 2 i Aarhus uni, men jeg har besværligheder med at beregne det og ved slet ikke om mit fagsnit er nok, tak på forhånd! Udover de specifikke adgangskrav står der som såt ikke mere om kvote 2 kriterer, så jeg... -
Cand merc CBS engelskkrav
ForumindlægHej alle.. Jeg er en HA studerende fra Århus på 4 semester som overvejer at læse min kandidat på CBS næste år. Jeg overvejer at læse linjen "Accounting, Strategy and Control" som er på engelsk. Mit spm. er ... -
Kort Tillægsform
ForumindlægEr der en der vil forklare mig om Kort Tillægsform i Engelsk mht. have, had etc.Havde lidt problemer med det sidst vi havde det i Engelsk..Jeg forstår ikke helt konceptet: Hvorfor skal man pludselig ændre det fra 1. person ental til 3. person ental, hvis det er før nutid eller før datid?..Eksempl... -
Hjælp
ForumindlægNår man får 02 på gymnasiet er det altså 2? også mit andet spg. Når man skal beregne karakter på gymnasiet og man har fået 02, skriv man så 02 eller bare 2? Samt dividere du med antal fag, eller tæller man mundtlige og skriftlige karakter sammen? På forhånd tak. -
Kan man tage enkeltfag som selvstuderende på STX?
ForumindlægJeg har tidligere været i gang med htx, men blev nødt til at droppe ud pga. psykisk sygdom. Jeg er nu i et godt, men længerevarende behandlingsforløb, og jeg tager nogle enkeltfag gennem VUC: Tysk C og religion C som netundervisning, og matematik B som selvstuderende med eksamen til maj/juni. For... -
Notater
ForumindlægTil maj-juni 2003 skal jeg til Folkeskolens Afgangsprøve. Jeg har i den forbindelse tænkt mig at skrive notater til fagene, Dansk (Mundtligt/Skriftligt) og Matematik (Mundtligt/Skriftligt), og desuden har jeg tænkt mig at skrive dispositioner for alle de emner jeg kan komme op i, i Fysik/Kemi – d... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
udtale ordene
ForumindlægHej, jeg kender en hjemmeside på nettet, hvor man kan skriv engelske ord op og høre, hvordan de udtales, men jeg har desværre glemt adressen. Så hvis der er nogle, der kender lignende sider og vil smide et linket herind, ville jeg blive glad. Tak :) -
SRP - inspiration
ForumindlægHej er der nogen som har nogen ideer til emner inde for enten fagene engelsk og billedkunst eller spansk og billedkunst? evt noget med livet på gaden (gadebørn) bare mere specifikt med evt. en kunstner der beskæftiger sig med noget lignende. -
Finde grammatisk fejl i sætning
ForumindlægHej sp Hvad er den grammatiske fejl i denne sætning og hvorfor? There occurred an accident in town last night when a police car was chasing a criminal.
