Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16081 til 16100 af 65601
-
Skriftlig eksamen 2013 netadgang
ForumindlægHej alle 3.gere! Så er der en eksamen mindre! Ville bare høre hvad I synes om årets emner? Skrev selv opgave 4: sidste skoledag (netadgang) -
Lyrik eksamen hvilken tekst??
ForumindlægHar trukket lyrik til eksamen 9kl folkeskolen, har lidt problemer med at finde et digt som jeg kan analyse. Så tænkte om der var nogen der evt kendte et godt digt jeg kunne lege lidt med :) -
Fysik eksamen! Hjælp (jeg er sproglig)
ForumindlægAndre end mig der ikke lige har trukket deres yndlings fag til eksamen?! jeg sidder og kæmper med bestik regning! Nogen der har nogen notater der er nemme at forstå omkring det emne?:) -
24 timers eksamen
ForumindlægHej Jeg har været til 24 timers eksamen på uni i sidste uge og har nu fået en karakter som hedder 1.00/100.00, nogen der ved hvad det betyder?:) Hilsen Rebekka -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej, er der nogen, der har nogle gode guldkort til, hvordan man kan læse op til mundtlig matematik? Jeg skal op tirsdag d.21. -
Spansk eksamen.. 2.g??
ForumindlægHvad kræves der af én til spansk eksamen på c-niveau?Vil det være en fordel selv at indlede samtalen (min lærer siger, det _ikke_ er nødvendigt) ..og er der andre ting, der er smarte at huske på, hvis man skal score topkarakter? -
Hjælp til matematik! nogle med erfaring/råd
ForumindlægHej Jeg overvejer meget kræftigt at "hyre" en der kan hjælpe mig med min matematik efter behov .. Nogle timer om ugen eller mindre. Jeg er i gang med matematik som flex undervisning 10 klasse og kan godt mærke jeg har brug for en til at side over for mig og forklare og hjælpe mig ... -
Eksamensprojekt HJÆLP - Sidste studenter eksame
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til min sidste studenter eksamen imorgen og skal op og forklare om mit eksamensprojekt. Projektet har taget udgangspunkt i fagene Informationsteknologi (B) og Psykologi (C). Mit eksamensprojekt omhandler Apple. Jeg har brug for din hjælp! Jeg sidder med følgende probl... -
eksame projekt fossile brandstoffer
Forumindlæghej sidder og laver problemformulering til mit eksame projekt. hvori man skal inddrage 2 fag, jeg har valgt at inddrage geografi og kemi. indtil videre lyder problemformuleringen sådan: 1.hvordan dannes olie? 2.hvilken effekt har afbrænding af fossile brandstoffer på klima systemet? (1,2 indenfor... -
Matematik tutoring/hjælp tilbydes, sjælland
ForumindlægDav - mit navn er Daniel Modin, og jeg har netop afsluttet Matematik/fysik A på HTX med et gennemsnit på 12,9. Da jeg nu har sabbatår, og har erfaring med lektiehjælp og deltidsundervisning på mit gymnasie, tilbyder jeg tutoring, lektiehjælp og undervisning til dig, hvis du føler du har brug for ... -
eksamens spørgsmål i idræt
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan de forskellige eksamensspørgsmål i idræt mellemniveau lyder?Jeg ville blive utrolig glad for svar, eftersom jeg skal op i morgen. -
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse... -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Eksamen i morgen - hjælp med et kort spørgsmål
ForumindlægDiskutere effekten af planternes nettoprimærproduktion på kuldioxidkoncentrationen i atmosfæren. Tak på forhånd :D -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me
