Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16101 til 16120 af 35989
-
SRP Jordskredsvalget
ForumindlægHej Jeg går og overvejer hvad jeg skal skrive srp om. Jeg overvejer at skrive samf/historie om jordskredsvalget. Er der nogen der har erfaring med at skrive srp i et lign emne (parti/vælgeradfærd, politisk kommunikation osv) Tak på forhånd -
emne til projekt
Forumindlæghej,jeg skal snart(3 uger) igang med et projekt i biologi (b- niveau). har I nogen gode forslag? -
Termins Prøve MatA+
ForumindlægHej jeg går i 2.g og skal op til terminsprøve i matA i morgen :(Så ville høre om nogle har nogle af de tideligere opgavesæt med besvarelser.. -
prøve.
ForumindlægHEJ jeg skal til prøve i skriftlig tysk , på tirsdag og derfor vil jeg gerne spørge om der er nogle der har ideer til hvordan man forbereder mig bedst muligt.. jeg plejer at få 8 i stile, men vil gerne forbedre mig. nogen der har nogle ideer til hvordan man klarer sig godt? -
ESSAY- gode metoder?
ForumindlægHey..Jeg skal snart op i englesk skriftlig og skrive et essay. Har i nogle gode råd/tips om hvad man kan gøre for at hive karakteren oppe. Eller rettere sagt: Er der ting/træk man kan gøre for at komme højt oppe i karakter..! -
Fokus i AT-fremlæggelse
ForumindlægHej alle.. Så er det snart ved at være tid til AT igen, skønt! Jeg har lige et par spørgsmål angående fremlæggelsen i AT. Efter introduktion skal jeg forklare/uddybe nogle af mine problemstillinger.. jeg skriver om den spanske borgerkrig og Hemingways roman "For whom the bell tolls" (h... -
Hjælp! FSA mdt. dansk
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "Vold" til mdt. dansk og har ud af det emne valgt at analysere en artikel. Hvordan gører jeg det bedst? Hilsen peligro -
Musikforum?
ForumindlægHvorfor er der ikke noget musikforum? -
udregning pct
ForumindlægHvordan udregner jeg pct., hvis jeg har 127 personer. og 92 støtter om et lovforslag fx. Hvordan udregner jeg så hvormange pctt det er? -
Mangler titel of forfatter
ForumindlægKære kloge mennesker på studieportalenJeg har afleveret en mundtlig bograpport af en bog læst i dette semester på HF, men har fuldstændig glemt titel og forfatter... Kan dog huske en smule af handlingen, så jeg håber der er nogen kloge hoveder der kanEn fyr der starter med at bo hjemme, men kan i... -
matematik på niveau A
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man ikke er så god til matematikken og man skal har det på A niveau næste år? Her efter sommeren starter jeg starter jeg på samfundslinjen Samf, A Engelsk A Matematik B. Men ville meget hellere starter på den naturfagliglinje Fysik kemi og matematik, men ... -
Beregning af gennemsnit
ForumindlægHej hejNår man skal beregne sit gennemsnit for sin studentereksamen, hvordan gør man så helt præcis?Hvis man fx har fået karaktererne:Årskarakter:Dansk: 11Matematik: 10Engelsk: 9Eksamenskarakter:Dansk: 10Matematik: 11Skal man så ikke regne gennemsnittet af årskaraktererne, og gennemsnittet af eks... -
Eksistentialisme problemformulering
ForumindlægHej Jeg skal skrive en max 5 siders opgave om eksistentialismen hvor jeg regner med at vile sammenligne Kierkegaard og Sartre.. Nogen som har idéer til indhold og en problemformulering? -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
arbejde med en tekst?
Forumindlægsidder og læser historie op og jeg hader historie som bare pesten... men hvordan forbereder mansig bedst i historie.. jeg læser ten tekst og skriver dermed et referat ned til hvert telst..(og selvfølgelig andre relevante notater) men hvad mere skal man gøre... -
Lommeregner - overførsel
ForumindlægHej...Er der nogle, som ved hvordan man overføre fra en TI-89 til en TI-83 plus??Kan man overhovedet?? -
engelsk mundtlig
ForumindlægGoddag alle sammen :)Efter 2 karakter har jeg et snit 7, men jeg vil gerne score et 10 tal hvis det er muligt i engelsk mundtlig. Men får at få det, hvad skal jeg kunne gøre ?? -
gennemsnit!!
Forumindlæghej jeg går i 3.g og ville lige høre at hvis man nu har gennemsnittet 6,7 i årskarakter, og lad os sige at man dumper til eksamensgennemsnittet på 5,9...så lægger man begge gennemsnit sammen og dividerer med 2 som er samlet gennemsnit på 6,3...får man så studenterbevis når samlet gennemsnittet er... -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til terminsprøve i næste uge . Ville lige høre, det opgavesæt vi får, er det et sæt, der har været tidligere ? -
Lignelser???
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist kan fortælle mig hvad en lignelse er? i forbindelse med det nye testamente...
