Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16121 til 16140 af 36004
-
oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak -
rettelse!
ForumindlægEr der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :) -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man:" Jeg har brug for en god studentereksamen, og en kende meget til computere." på tysk? Og lige en sidste ting, er webdesigner, han, hun eller intetkøn?? -
oversættelse af to danske sætninger
ForumindlægHey.. jeg har lidt problemer med flg. sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk: -Eller er han nu også det? -Kan du huske, hvad han siger om Stefanie? Håber I vil hjælpe.. tak -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak. -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
analyse af Der Ausreisser
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af den tyske tekst Der Ausreisser af Peter Härtling? eller ligne der kan hjælpe? -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægPrøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder? -
Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?
ForumindlægJeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk? -
At få følelser for én ;-)
ForumindlægHvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-) -
Kort oversættelse!!!!
ForumindlægNogen der kan oversætte "ude godt men hjemme bedst" til tysk, så det stadig betyder det samme? -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu. -
Hjæææælp....
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen -
Ved at
ForumindlægHvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak -
AT - Rejsen
ForumindlægHej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :) -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
Vurdering af nazismen
Forumindlæg"vurder hvilken betydning den nazistiske ideologi havde for den tyske befolkning" nogen der kan hjælpe?
