Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 16141 til 16160 af 23877
  • Hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8
  • Hjælp til mediefag

    Forumindlæg
    Hej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8
  • Fortællertype

    Forumindlæg
    Hej :) Skal til tyskeksamen i morgen, så jeg sidder og analysere en tekst om er stødt på følgende problem: Hvad hedder det (på tysk) når en fortæller er knyttet til en bestemt person i teksten? På dansk hedder det vel en personbunden fortæller, men kan ikke slå det op på tysk.
  • Klipning

    Forumindlæg
    Hej er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at analysere hvilke klippemetoder, jeg har brugt i vores mediefagseksamensprojekt på c-niveau? Har selv prøvet, men vil gerne lige have en hjælpende hånd. SÅ HJÆÆÆÆÆLP! FILMEN ER LINKET :) https://www.youtube.com/watch?v=aR_F0pJsEx8
  • HASTER MEGET!!!empiriske formel

    Forumindlæg
    hej er der nogen der ved hvordan jeg skal gøre:? opgaven lyder sådan: Ved en analyse af etcarbonhydrid finder man, at 3,56mg af stoffet ved fuldstændige forbrænding giver 11,20mg CO2 og 4,58mg H2O. a) bestem carbonhydridets impiriske formel.
  • B.S. Christiansen - Et liv på kanten

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle, der har en analyse og fortolkning eller lignende af B.S. Christiansen - Et liv på kanten, jeg må indrømme, at jeg er lidt bagud med dansk afleveringerne og godt kunne bruge lidt hjælp til denne. Håber at nogle kan hjælpe :)
  • solutions

    Forumindlæg
    hey derude, Når ens lommeregner eller computer, siger at: "there may excist more solutions", hvordan kan man så i en aflevering analysere dette ? ... Og hvordan kan man evt. finde disse andre værdier/løsninger? på forhånd taaak...
  • Eksamen - kort film

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret eksamen kortfilm? Jeg går på handelsskole I Horsens og har denne opgave for til mandag d. 8 nogen der har den? min mail er [email protected] Jeg vil gerne bytte for noget? har rigtig mange spændene opgaver liggende på min comp!
  • Hjælp til eksempel på Psykologi eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 2.HF og skal op snart til Psykologi mundt. eksame C niv. Hvordan kommer det til at forgå? Man trækker en case og får man så nogle spørgsmål.. eller er man på helt bar bund og selv skal analysere casen ?
  • Hvad betyder...

    Forumindlæg
    Når man skal til skriftlig eksamen støder man altid på disse ord: Beskriv, analyser, diskuter, vurder mm. Jeg har svært ved at se hvad de står for og hvad man skal gøre. Kender I måske en hjemmeside hvor det er godt forklaret og i hvilken rækkefølge de kommer i.
  • Super Size Me

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal lave en analyse af filmen "Super Size Me" Er der evt. nogen som har gjort det før eller kan komme med nogle gode råd/scener der er vigtigt i filmen.
  • Fortæller typer

    Forumindlæg
    Hey SP. Jeg er ved at analysere Angst af Tove Ditlevsen og jeg kan simpelhen ikke huske hvilken type fortæller der findes, så hvis nogen kan hjælpe må de gerne det :D
  • Er I enige om budskabet til "livets dans"?

    Forumindlæg
    Jeg har analyseret maleriet livets dans af Edvard Munch. Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået budskabet korrekt? Jeg mener at budskabet er livet er en dans til døden. Andre meninger???
  • Når mor kommer hjem - Martha christensen

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en analyse af "Når mor kommer hjem", men jeg har lidt problmer med at finde en Komposition, budskab(Har tænkt lidt over "stol ikke på en tyv") og perspektivering. Er der nogle der ville hjælpe mig? Det vil Jeg virkelig sætte pris på :) Mvh Frederik
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp! jeg skal lave analyse og fortolkning af "planen" skrevet af jesper wung-sung som jeg skal bruge til min dansk eksamen niende klasse. håber i kan hjælpe mig (:
  • fortiden bløder igennem???

    Forumindlæg
    "(...)der er sket for mange ting her, og fortiden bløder igennem(...)" Hej, kalder man udtrykket "fortiden bløder igennem" noget bestemt? Hvis man fx er i gang med at analysere en tekst, og man læser dette, kunne man sætte ord på, hvad forfatteren prøver på, eller betyder det...
  • Det mystiske brev(Benny Andersen)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. I morgen har jeg dansk eksam, men jeg har lidt svært ved at analysere DET MYSTISKE BREV(Benny Andersen). er der nogen som kan komme med nogle gode kommentarer. på forhånd tak
  • forslag til uddybende analysepunkter?

    Forumindlæg
    Hej, Sidder her med Helle Helles "En stol for lidt". Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke ting jeg især skal lægge vægt på i min analyse??...Jeg skal bruge den til min FSA-dansk...mit fordybelsesområde er "kvindesyn", hvis det kan hjælpe...
  • forslag til uddybende analysepunkter?

    Forumindlæg
    Hej, Sidder her med Helle Helles "En stol for lidt". Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke ting jeg især skal lægge vægt på i min analyse??...Jeg skal bruge den til min FSA-dansk...mit fordybelsesområde er "kvindesyn", hvis det kan hjælpe...
  • Dansk - Hjælppppp

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne bede om jeres hjælp til at finde en god teskt eller et godt citat, som viser "kubisme". Jeg skal nemlig analyserer den, og det ville derfor være super rart hvis, der var nogle der kendte sådanne tekster. :)