Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16161 til 16180 af 33479
-
Rettelse af lille spansk aflevering
ForumindlægHej derude. Da jeg lige er kommet hjem fra studietur, skal vi selvfølgelig skrive en spansk aflevering omkring turen. Den skal skrives i før nutid/perfektum, hvilket jeg har prøvet på. Er der eventuelt en, som vil kigge den igennem og rette den? Den bliver sendt til indbakken, så læreren ikke tro... -
Karakteroversættelse
ForumindlægHej derude.Jeg ville spørge om, der er nogle af jer der kender til en site hvor man kan få at vide hvad ens gennemsnit ville svare til efter et andet lands karaktersystem. I dette tilfælde er det Schweiz og Irland. -
Søger tysk lærer.
Forumindlægja, som overskriften siger søger jeg en tysk underviser. Jeg bor i Århus, egå/risskov området. Jeg har tysk på b-niveau på gymnasiet. er der nogen der ved hvor jeg kan komme i kontakt med bl.a universitetsstuderende eller lign. så jeg kan få lidt hjælp? vh. mig : ) -
postmodernism
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan forklare mig lidt om postmordenismen i eng litteratur.. idet jeg ikke rigtig får noget ud af at læse bøger fra bib.... håber der er nogen, der kan hjælpe....mange tak:) -
Gran-plot
ForumindlægHvad er den nærmere teori bag et gran plot. En måde til at bestemme ph udfra vha af forsøgsresultater fra et titreringsforsøg. Noget med at der hvor 2 linjer skærer er ækvavilenspunktet men ka ikke helt huske det -
lollapalooza
Forumindlægnogen der har læst LOLLAPALOOZA? Har nemlig lidt svært ved at analysere og fortolke den. -
Elektromagnet
ForumindlægHeyyyyyyyyy!Jeg har brug for at vide hvordan man bruger elektromagnetismen når man fremstiller kassettebånd/videobånd/computer/fjernsyn?håber at der er nogen der vil forklare mig det i korte træk.....NB. på 9.klasses niveau plzzz!=)MiSsSSFyN -
haster hjælp med at finde fejl
ForumindlægPolice ring up to Sherlock Holmes. The police officers name is William, William said that there had been 12 murders, but we do not know if it's the same. Therefore, we have much need your help. Sherlock says but, I'm in Scotland, I'm out in the middle of nowhere in an old hamlet is ca... -
En der kender til en oversættelses-side?
ForumindlægHejsa!Er det nogen som ved hvor man kan få længere tyske tekster oversat til dansk? (det er til 3.g opgave)Selv om der skulle være nogen som var rede til at gøre det (tak for det)...så er det simpelhen for meget til at jeg vil bede nogen om at gøre det...men hvis nogen kender en wed-side eller no... -
indledning/abstract
ForumindlægHej Hvad er forskellen på indledning og abstract? -
Was - rel. pronomen
ForumindlægKan verbet i en relativ sætning med "was" som det relative pronomen godt være pluralis... Eks. (lidt pudsig sætning - men alligevel) De er rejst for at få et normalt liv og opfylde deres drømme, hvilket (was) ikke var muligt i deres gamle land. Sie sind gefahren, um ein normales Leben ... -
Wall Street
Forumindlæghej, jeg skal meget snart begynde at skrive min historie opg.jeg har valgt emnet "krakket på wall street i 1929" hvor jeg tar udgangspunkt i USA. jeg ville derfor hører om der var noget der sad med en opg omkring krakket på wall street, som evt ville sende mig deres, så jeg kunne få lid... -
rehtoric
ForumindlægHvordan kan man bruge af : repetition finde how can someone use repetition to finde in the text of: Senator Barack Obama's acceptance Speech in chicago, Illinois from wednesday , November 5, 2008 Help - Eksam :S -
EN SÆTNING PLs
ForumindlægHej allesammen, hvordan siger man. Jeg synes at du bliver bedre og bedre til fransk hver dag der går -
Efter gymnasiet - sprogskole
ForumindlægOvervejer nærmest alt man kan lave efter 3.gMen lige fortiden er det sprogskoler der har interessen. Overvejer lidt at tage med EF til Nice eller Australien. Problemet er at pengene (hvis jeg arbejder derefter) knapt rækker til et halvt år. Men kan man få nok sprogkundskaber ud af det? For har må... -
Skriftlig b-niveau prøve uden hjælpemidler 2008
ForumindlægHej derude :) Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med de nye opgaver, der kommet efter reformen. Det er lykkedes mig at finde b-niveau prøven fra i sommers med hjælpemidler, men ikke den uden hjælpemidler. Er der nogen som ligger inde med opgvaerne eller kan huske hvad de omhandlede? Mvh ... -
eksamenshjælp
ForumindlægJeg skal op i latin her i 1. g.Der er hårdt brug for hjælp, hvis jeg skal opnå et ottetal, hvad jeg meget gerne vil.Min mor betaler timeløn til en hjælper.Er der nogen, der vil hjælpe mig ?Jeg bor ved Kgs. Nytorv i København. -
Anne Frank
ForumindlægHEEY!Jeg har brug for jeres hjælp til min tysk opg.jeg er meget dårlig til snakke tysk og har virkelig brug for jeres hjælp. Håber i kan hjælpe.. jeg skal oversætte det her på tysk:Born on June 12, 1929, Anne Frank was a German-Jewish teenager who was forced to go into hiding during the Holocaus... -
permanganat
ForumindlægHej folkens!! (= jeg sider her med en kemirapport og er igang med at skrive lidt teori om kaliumpermanganat. Indtil videre er jeg kommet så langt: Kaliumpermanganat er en kemisk forbindelse af kalium, mangan og ilt; KMnO4. Stoffet indeholder meget ilt og virker derfor stærkt oxiderende i både sur... -
Hvad vil i give for nedenstående stil?
ForumindlægHej allesammen! Hvad vil i give for nedenstående stil ud fra en eksamensvurdering synsvinkel??
