Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16201 til 16220 af 156873
-
Jeg håber at der er nogen vil hjælpe ? - Engelsk opgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp med engelsk, Jeg skal forestille at jeg er en morder og har et dårligt forhold til min familie, jeg får en dødsstraf, og før jeg jeg dør så skal jeg komme med 2 fortrydelser om min fortid og 2 ønsker om min fortid. -
Har brug for lidt hjælp(et spark) for at komme igang med denne opgave
ForumindlægJeg skal redegør for de forskellige synspunkter, der mødes i artiklen. Og så skal jeg også diskutér dem og inddrag mine egne holdninger til novellegenren. Og til sidst spørger den om at jeg synes fx, at Hans Otto Jørgensen har ret i, at ”novellen skal aflives en gang for alle”? Artik... -
Afsætning A, Bind 2 opgave samling
ForumindlægHejsa! jeg leder efter den vejledene løsning til: Afsætning Niveau A opgavesamling, Bind 2, 2. udgave. -
Hjælp til valg af emne! AT opgave eng og samf
ForumindlægHej folkens! Jeg går i 2.g på gym og skal til at skrive AT (prøve) eksamen. Er rimelig sikker på jeg vil vælge engelsk og samfundsfag, men mangler et emne eller begivenhed, som jeg vil skrive om + eventuelle værker! Hvis der er nogen med forslag er i mere end velkomne, for tiden er en smule knap. -
Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer
ForumindlægHej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need -
hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med løse disse opgaver?
ForumindlægI en opløsning på 37 °C måles pCO2 = 400 kPa og pH = 6,00. a. Beregn [CO2(aq) + H2CO3(aq)] i opløsningen. b. Beregn [HCO3-] i opløsningen. Til 100 mL af en tilsvarende opløsning og tilsvarende temperatur, hvor [CO2(aq) + H2CO3(aq)]= 95 mM og [HCO3-] =70 mM, tilsætte... -
Har virkelig brug får hjælp til en opgave 8.12 i virksomhedsøkonomi..:'(
ForumindlægHej jeg har brug får hjælp til virksomhedsøkonomi som skal afleveres i morgen..:( Specielt til at bogført en af dem.. Jeg skal have bogført det her: Forudbetalte forsikringspræmier for bilparken udgør pr. 31. december 20x6 kr. 18. Jeg er hel blank og vil værdsætte bar en smule hjælp..:) -
Angora By Night - (opgaven skal afleveres snart)
ForumindlægHej, jeg skal i filosofi give en filosofis vinkel på denne sketch: https://www.youtube.com/watch?v=8GjmQ_a5smM&feature=youtu.be Har virkelig svært ved at se hvordan de to hænger sammen. Nogen der kan komme med nogen idér/emner man kunne kigge på? -
BETALING TILBYDES - Hjælp til opgave vedr. betalingsbalancen, konjunkturpåvirkninger mv.
ForumindlægHej. Jeg søger en som kan være behjælpelig med opgaveløsning i makroøkonomi/international økonomi. Det drejer sig om hvordan konjunkturerne påvirker betalingsbalancen, herunder kapitalbalancen og den samlede udlandsgæld. Derudover også andre påvirkninger samt en komparativ analyse af Danmark og ... -
en lille kemiopgave vil rettes, nogle der vil? (reaktionshastgiheds opgave)
Forumindlægsom overskriften siger, en herinde der vil rette en lille kemiopgave? har brug for det -
9. klasses naturvidenskablig opgave - radioaktivt affald
ForumindlægHejsa. Er der nogen som kan hjælpe med ideer/inspiration til en synopsis vedrørende energi - radioaktivt affald? Jeg skal inkludere fagene biologi, fysisk og geografi På forhånd tak for jeres hjælp -
Case til en opgave i pleje og dukomention i sosu ssh
ForumindlægJeg har nogen spørgsmål, og ville høre om der er nogen her inde der er ssh eller højre udd. Som kan hjælpe mig ???? Det handler om en case med sygdomme. -
DHo-opgave. Eksempler fra den kolde krig i dag
ForumindlægDet ene af mine delspørgsmål i DHO lyder: Vurder om der i dag er eksempler, hvor elementer fra den kolde krig stadig kommer til udtryk? Tænkes der her på noget med Krim krisen eller hvad? Jeg vil gerne have flere eksempler -
DHO OPGAVE ''EN PYRRHUSSEJR''
ForumindlægHar brug for hjælp. Skal analysere novellen ''En Pyrrhussejr'', er der nogle der har noget om det? -
En der gider læse min opgave før jeg aflevere den?
ForumindlægHvis, så sender jeg den på e-mail :)) -
Matematik eksamen
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig til matematik skriftlig eksamen på A niveau stx ? Nogle ideer til hvad man bør forberede sig til osv..? -
SRP - WHAT??
ForumindlægHej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse? -
Please eksamen
ForumindlægHej alle sammen er der nogen der ved om hvordan man kan forbereder sig til det skriftlige eksaminer... Please det er i dansk , engelsk og matematik.... Please nogen god tips og tak på forhånd.. -
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml... -
3årsopgaven...
Forumindlæghejzan...\n\nStår og skal bruge 2 kilder, det kan være skriftlige el. ikke skriftlige.\nSkal skrive den større skriftlige opgave i historie...emne: Vikingernes ekspansioner. dvs. togterne, plyndringerne og hvordan skibene så ud osv....\n\n Hvis nogen kunne komme med nogle gode ideer, kunne d...
