Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16201 til 16220 af 35989
-
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
karakter
ForumindlægMå lærer og cansor give -03 hvis man har været der og deltaget i diskutionen? -
Hvad betyder "enten"?
ForumindlægLæsende op til mundtlig tysk støder jeg på ordet "Enten" i en oversigt over eventyrregler. Min ordbog siger umiddelbart, at Ente betyder en And eller en Løgn, men jeg kan ikke lige få det til at passe i sammenhængen: "Pferde, Wälder, Enten und Menschen werden plötzlich zu Gold...... -
EFFEKT HVAD ER DET?
ForumindlægSom overskriften lyder. Hvad er effekt? Nogle der kan komme med en god forklaring ville det være kanon. Varmefylde, nogen der kan forklare det? -Tak -
differentiable
Forumindlæghej når man vil vide om e graf er differentiable, så skal grafen have en sammenhængende og ik have spidser hvad betyder sammenhængende? er det at de er lige på begge sider/rødder og at man kan lave en sektannt og en tangent så er det differentiable? tak -
1,08 regel for 08 studenter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan 1,08 regelen kommer til at fungere for os der blev studenter i 08. Når den træder i kraft i 09, gælder den så 1 eller 2 år for os? (vi har jo allerede haft mulighed for et sabbatår) -
medicin studiet
Forumindlæghej, jeg har et spm ang. medicin studiet. jeg tager en fagpakke til sygeplejerske, men efter jeg har taget denne uddannelse, kan jeg søge ind på medicin studie? selvom jeg ikke har en HF? -
FSA - dansk
ForumindlægHey ;) Jeg har trukket fordybelsesområdet "kærlighed og romatik" og da dette er et ret stort og indholdsrigt emne ville jeg høre om der var nogen der muligvis havde nogle forslag til hvad man kunne belyse? Har selv tænkt på noget med romatikken da det jo er rimeligt oplagt ;) --- -
Essay.
ForumindlægHeej . :) Jeg har fornyligt skrevet min sidste dansk stil i mit gymnasie forløb. Men er meget rystet over udfaldet af karakteren og kunne derfor godt tænke mig, at hvis der var en der ville læse det igennem og give mig en udtalelse. på forhånd tak . :D -
mandelsyre
Forumindlæghey. jeg har lige et spørgsmål, som jeg virkelig ikke kan finde ud af. 1) mandelsyres systematiske navn er 2-hydroxy-2-phenylethansyre. tegn strukturformel og vis, at molekylet indeholder et asymmetrisk carbonatom. -
diget 'Aften' af Tom Kristensen
ForumindlægHej. Jeg har også brug for en analyse af digtet ' Aften' af Tom kristensen. nogen er kan hjælpe? -
Massefylde
ForumindlægSalt kan optø is, fordi det nedsætter vands frysepunkt. Det vil sige, at vand fryser til is ved en lavere temperatur end 0 °C. Massefylde for salt: 2,165 t/m3 Ved spredning af salt bruger man 14 g salt pr. m2 Fakta om Frederikshavnmotorvejen: Motorvejen bestå... -
Hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej kære venner Jeg går på hf. og jeg skal træk engelsk tekst imorgen, hvor jeg har 24 timer til at forbrede mig. Jeg er ikke særlig god til engelsk, især til at analyser tekster og sådan. Og det er vigtig at jeg består i engelsk , fordi jeg kan ikke bliver optaget på videregående uddannelse hvi... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
Sammenspil ml biologi og historie
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet AT i fagene biologi b og historie a, jeg har metoderne på plads og det hele. men jeg er lidt lost med hensyn til hvordan de spiller sammen? hvilke fordele og ulemper er der ved dem? og hvordan begrænser de hinanden? - ved ikke i om skal bruge min problemformulering men den ... -
har lige brug for hjælp.
Forumindlægdet er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D. -
Humanistisk og samfundsvidenskablige metoder
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT årsprøve i fagene Tysk(Humanistisk) og Historie(Samfundsvidenskablige). Jeg har godt styr på det hele undtagen når jeg kommer til metoderne i historie og tysk. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige der da jeg ikke rigtig har brugt nogle metoder. Jeg har en tysk tekst som je... -
Eksamenssæt i matematik
ForumindlægDet er virkelig svært at få fat i eksamenssæt.. så ville høre, om der er nogle her, som eventuelt ligger inde med nogle eksamenssæt? Det må også gerne være lavede opgaver, som jeg kan bruge til inspiration! Mvh -
Klage over SRP karakter! HJÆLP
ForumindlægHej! Er der nogen herinde som har klaget over en SRP karakter før? Vil rigtig gerne se et eksempel på sådan en klage, som faktisk lykkes at få en bedre karakter. Jeg har nemlig fået 7 i min SRP i fagene Matematik og Historie, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg selv vil mene at opgaven... -
Hjælp til Bohr effekten
ForumindlægJeg skal forklare Bohr effekten, men forstår den ikke helt, og perspektivere den til nutidens idræt. Er der nogle der kan hjælpe eller evt har lavet en opgave om den? Havde tænkt mig at bruge vedhæftet grafer til forklaringen. på forhånd tak.
