Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 16201 til 16220 af 24089
  • Hvordan kan jeg blive god til apla inden eksamen?

    Forumindlæg
    Kan virkelig ikke finde ud af apla, (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin), vi skal op til eksamen her snart, og vi har næsten ikke flere moduler, hvor er de bedste hjemme sider hvor jeg kan lære det etc, er virkelig desperat efter ikke at dumpe, tak! :)
  • "Femme Fatale"

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har analyseret en sang, men jeg fandt aldrig ud af hvad "Femme Fatale" betyder, som synges i sangen. Der’ ikke meget femme fatale jeg når kun lige at få lagt en kabale Er der nogen der kan hjælpe? :-/
  • Tre spørgsmål til min rapports diskussion

    Forumindlæg
    Hej! Har fået stillet to pørgsmål hvor jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal besvare dem. 1. Hvordan udnyttes viden om de forskellige bølgetypers udbredelse fra et jordskælv til at analysere et konkret jordskælv. 2. Hvordan udnyttes viden om forskellige bølgers hastighed gennem materialer til se...
  • hvad er hvad

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af at analyser sætningen "Wo ist der Käse, sagt der Sohn" Jeg ved at ist = verbal sagt = også verbal der Sohn = Subjekt men resten?
  • grammatikhjælp tak

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af at analyser sætningen "Wo ist der Käse, sagt der Sohn" Jeg ved at ist = verbal sagt = også verbal der Sohn = Subjekt men resten?
  • Ørnens ret

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med et maleri som har titlen "ørnens ret". Jeg skal analysere maleriet så derfor vil jeg spørge om nogen kan fortælle mig hvad billedet har med titlen at gøre? -Tak på forhånd:)
  • Dansk lærer??

    Forumindlæg
    SOm gerne vil rette en analyse af en avis artikel? Da det er første gang jeg prøver dette, vil jeg helst gerne få noget ud af jeres hjælp. Så det er derfor jeg søger en lærer, der kan fortælle hvad jeg mangler og om jeg er på rette spor?
  • Fiktionsanalyse definition

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal starte min analyse af "mississippi burning" med at fortælle hvorfor jeg benytter mig af fiktionsanalysen. Jeg har et par problemer med at definere hvorfor og hvad det helt præcist er, altså fictionsanalyse. Nogen som kan hjælpe?
  • Kildekritik af Khrusjtjov første brev og Kennedys besvarelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til at lave min kildekritik. Hvilken tendens har et sovjetisk brev under Cubakrisen. Hvilken tendens har et amerikansk brev. Og er der lavet nogle analyser af disse breve. Vedhæftet er et af brevene. //tak
  • Fiji, ImageJ, Haster plsss

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal analysere fluorescerende celler, og skal benytte mig af Fiji imageJ, nogen som har brugt programmet tidligere? kender desværre ikke programmet eller hvordan man analyserere billeder via Fiji på forhånd tak hilsen Martin
  • Fiji ImageJ HASTER

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal analysere fluorescerende celler, og skal benytte mig af Fiji imageJ, nogen som har brugt programmet tidligere? kender desværre ikke programmet eller hvordan man analyserere billeder via Fiji på forhånd tak hilsen Martin
  • Analytisk spektroskopi

    Forumindlæg
    Hej skal snart til eksamen i analytisk spektroskopi og ville høre om der er nogle der har nogle guldkorn man kan fyre af, eller nogle ting der er gode at lægge mærke til, når man skal analysere spektrene. Det drejer sig primært om Masse, IR, H -og C-NMR.
  • Dansk/historie-opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har valgt romanen Hærværk af Tom Kristensen. Min problemformulering sætter fokus på Jastraus og Steffensens forhold.. Nogen, der har læst den, og kan komme med noget, der er uundværligt? Både mht. deres forhold, men også selve analyse og fortolkningsdelen? Tak på forhånd. ;)
  • SRP Diskussion

    Forumindlæg
    Hej med jer Jeg tænkte på om ens diskussion, skal bære lige så stor præg af fodnoter som redegørelsen, analysen og undersøgelsen? Må man gerne tildels diskutere uden kildehenvisninger eller skal alt være dokumenteret? Vh Frederik :)
  • Købsadfærd

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal analysere relevante eksterne forhold for en virksomhed. Mit spørgsmål er så, om man kan bruge SOR-modellen til det? Jeg mener selv, at efterspørgselsforhold også høre under relevante eksterne forhold. Nogen der ved mere end mig?
  • HJÆLP TIL SSO / SRP -SKRIVNING

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SSO i historie på B-niveau - jeg skriver om dødsstraf. Jeg har selv lavet redegørelse og indledning. Nogle der kan skrive analyse og diskussion med betaling?
  • Fortolkning af et maleri

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave for, hvor jeg skal analyser og fortolke et maleri Jeg har svært ved at fortolke maleriet ER der Nogen der kan hjælpe mig??? Svar venligst hurtig så muligt Maleriet hedder "Skriget" Vedhæft fil Tak Tak på forhånd !!
  • Søger god bog

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive opgave i Engelsk -psýkologi Jeg vil gerne analysere en engelsk bog. Jeg mangler bare en bog, som kan kombineres med psykologi. Er der nogle der kender en god bog, som kan bruges til dette? På forhånd tak Nikki
  • venderkorstogene. vendere og danskere før korstogene

    Forumindlæg
    - foretag en grundig kildekritisk analyse af Saxos Gesta Danorum. vær særlig opmærksom på . Saxo agende- hvorfor har han skrevet værket? . hans meget kritiske syn på venderne:. hvorfor skildrer han dem, som han gør? På forhånd tak,
  • Videnskabsteori - konstruktivisme

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lidt forstand på videnskabsteori? jeg er blevet stillet den opgave at jeg skal forklare hvad videnskabsteori er, herunder konstruktivismen hvor jeg skal analysere og vurdere emnet. Jeg forstår ingenting af det! På forhånd tak!