Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16221 til 16240 af 48240
  • stofmændge og mol??

    Forumindlæg
    hei. er der nogen der kan forklare mig forskellen på stofmængde og mol??
  • en værdi for t (vektor 3D)

    Forumindlæg
    For hvilken værdi t er vektoren 2ti + 4j - (10+t)k vinkelret på vektoren i + tj + k hvordan regnes dette ud...? helst med forklaring.......... :) på forhånd tak
  • vis at...

    Forumindlæg
    1) vis at : (længden) (u + v)^2 = længden(u)^2 + 2u*v + længden (v)^2 2) vis at u*v er mindre el ligemed længden af u * længden af v 3) Udled fra 1) og 2) at længden u + v er mindre eller ligemed længden u + længden v det ser lidt indviklet og mærkeligt ud når jeg mangler tegnene.....
  • gaschromatografi

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der kan hjælpe mig med noget basis teori bag gaschromatografi ? på forhånd mange tak :)
  • KRISE - AT

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg ska skrive AT i religion og biologi, hvor jeg gerne vil skrive om intelligent design! (dvs. evolutionsteori og skabelsesteori!) Men har virkelig brug for hjælp.. Hvad er forudsigelsen? - og hvilken opgave A eller B passer den bedst til.. MEN VIGTIGST hva kan forudsigelsen være.. Jeg har...
  • HJÆLP!! Teori om elektrolyse

    Forumindlæg
    Hej, har brug for hjælp. Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor der står simpel om teorien i elektrolyse? Eller er der nogen, der kan forklare det her?
  • konklusion...?

    Forumindlæg
    Hej...jeg er ved at færdiggøre denne opgave om substitution i heptan og mangler bare konklusionen, men kan ikke finde ud af hvad den er....ville være dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig.....også med eventuelle fejl. På forhånd tak:-)
  • HJÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der nogle, som kan fortælle mig generelt om Metaller? Først være sød at fortælle generelt om Metaller også de andre punkter.. Skal virkelig bruge det!! - Galvanisering - Anvendelsen af aluminum - Hvorfor det er vigtigt at genanvinde aluminium. På forhånd tak! (:
  • Kemisk analyse?

    Forumindlæg
    Er gået stå I min disposition til Kemisk analyse. - Hvad er kemisk analyse/Hvad bruger man det til - Forsøg kemisk analyse 5.11 nogle forslag? :)
  • GSK afleveringer

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har her for et par dage siden tilmeldt mig et mat B-A GSK-suppleringskurser, som starter i september i København. Jeg ved godt, at jeg kommer til at lave mange afleveringer, hvilket er helt super, men jeg tænkte også på, om man får karakterer for afleveringerne? Man får nok ikke ...
  • Organiske forbindelser

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal beskrive nogle af de reaktioner, som de organiske forbindelser indgår i? Jeg har indtil videre skrevet at de kemiske reaktioner, der foregår i levende organismer er organisk-kemiske reaktioner. Er der nogle der kan hjælpe mig med at komme med andre?
  • krystaller

    Forumindlæg
    bunselbrænder eller bumsenbrænder?
  • BARE ET HURTIGT SPØRGSMÅL!

    Forumindlæg
    HEj. Hvad er en deformationshærdning?
  • hjælp

    Forumindlæg
    ingen af oltidsmetallerne har atomsymboler der svare til de danske navne. find ud hvilke (græske/latinske) navne symbolerne kommer af - og hvad disse navne betyder
  • salicylsyre??!! hjælp!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    hej.. hvorsan kan jeg bestemme salicylsyre og acetylsalicylsyre spetrofotometrisk??? Tusin tak påforhånd!
  • Hvad er naturfag?

    Forumindlæg
    Hej, kan et naturfag være naturgeografi? , og vi snakker om gymnasiale naturfag .. Håber der er nogen derude som gider at svare mig, på forhånd mange tak :)
  • Funktionelle grupper eller karakteristiske grupper?

    Forumindlæg
    Hvad er mest korrekt at sige og hvorfor? Funktionelle grupper eller karakteristiske grupper? Er der i øvrigt nogen forskel? Jeg har prøvet at lede efter svaret, men når jeg søger kommer der ikke rigtigt noget frem. Der er nogle der har spurgt om mere eller mindre det samme herinde, men svarene ...
  • Radioaktivt henfald

    Forumindlæg
    Skal skrive SRO, og forstår virkelig ikke dette. I må gerne inddrage kilder. Diskuter mulige praktiske anvendelser af teorien om radioaktivt henfald (f.eks. anvendelser i sundhedssystemet, anvendelser i industrien, problemet med henfald af Radon-222 og de såkaldte radondøtre mm.)
  • reaktionsskemaer

    Forumindlæg
    Kan ikke finde ud af dette
  • Polyaddition

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare, hvad polyaddition er?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010