Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 16301 til 16320 af 34042
-
Bestået eller dumpet
ForumindlægHar en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på? -
SSO - Computergrafik
ForumindlægHej\n\nJeg skal skrive SSO i matematik, med matematikken bag ved computergrafik som hovedemne. Nu er det jo så bare at jeg skal til at indkredse dette, nogen der kender nogle sider hvor jeg kan læse lidt mere om det? eller har nogle forslag? -
Laveste niveau: Mat. A hhx eller stx?
ForumindlægHej Jeg skal tage matematik på A niveau, for at supplere, men kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal vælge stx eller hhx matematik. Er det muligt generelt at sige noget om hvilket af de to, der har det laveste niveau? -
Det gode argument
ForumindlægJeg skal aflevere AT-synopse i morgen mellem dansk og matematik. Men jeg har stadig ikke rigtigt forstået, hvad der er karakteristika for det gode argument. Jeg troede at et godt argument, var et argument, der kunne overtale folk, men det er det åbentbart ikke altid. Men hvad ville et godt... -
Brøkstreg i word 2007
ForumindlægHej Jeg sidder her med en stor sro-opgave i samfundsfag og matematik.. Er der nogen der ved, om det er muligt at skrive brøkstreger i word 2007 uden at hente den gratis add-on med matematik? På forhånd 1000 gange tak! -
Hasteeer
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlig matematik eksamen imorgen. Jeg har brug for en "matematik ordbog" altså forklaringer på nogle matematiske begreber, som jeg kan få brug for til eksamen. Kan i jælpe mig please:) -
ax2 + bx + c = a(x – x1)(x – x2)
Forumindlægjeg sidder og tærper matematik en sidste gang da jeg skal op til skriftlig eksamen i morgen.. Nogen der lige kan opfriske hvad dette betyder: ax2 + bx + c = a(x – x1)(x – x2)hilsen den matematik studerende -
gratis lektiehjælp i københavn
Forumindlægjeg leder efter en der kan selvforsvar. går du på hf i københavn? har du svært ved matematik? kunne du bruge noget hjælp? jeg er villig til en byttehandel, du lærer mig selvforsvar, jeg hjælper dig med at få en bedre karakter i matematik. -
HJÆLP , DET NU ! ! ! !
Forumindlægjeg har en matematik aflevring til på tirsdag, og jeg kan ikke nå at se min matematik lærer, så vil høre om der ikke er nogen der vil hjælpe mig... jeg skal finde ud af hvor meget procenten er steget fra 1996 - 1997. tallet i 1996 var 316.000 og i 1997 var det 352.000.... PLEASE HJÆLP MIG !!!!! -
opg 252 d
ForumindlægHej! har virkelig brug for hjælp til matematik, Jeg har den bog der heder "Vejen Til Matematik AB1" Jeg ville blive rigtig glad hvis der var en der kunne hjælpe mig med opg 252 d så ville jeg blive rigtigt glad!! -
Sinus relationen
ForumindlægHej. Er der en der kan bevise sinus relationen for mig? Jeg skal til matematik eksamen i matematik B-niveau på mandag og er virkelig på skideren. Jeg vil meget gerne kunne forstå det, så en forklaring, for hver trin, vil vare toppen. =) Mange tak og ønsk mig held og lykke. Lasse -
haster
Forumindlæghey:) jeg skal op i matematik i morgen og jeg sidder og læser, men dersværre forstår jeg ikk hvad dette tegn betyder i matematik sprog # f.eks p#1 er der nogle som kan hjælpe mig? på forhånd tak:) -
Eksamensbevis
ForumindlægHey studi Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studievejleder bedes svar - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studievejleder bedes svare - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studievejleder bedes svar! - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Differentialkvotient
ForumindlægHey! Er der en der kan hjælpe mig med lidt matematik? Sidder og læser op på matematik, og et del spørgsmål til et af de spørgsmål jeg kan trække, er: Giv nogle fortolkninger/anvendelser af differentialkvotient. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare der til. På forhånd tak :) -
Hjælp
ForumindlægSkal til at søge ind på en uddannelse og har et spørgsmål: Hvis man har været så uhældig at dumpe Matematik A eksamen er der så mulighed for at tage en uddannelse som har et specifikt adgangskrav om Matematik B, eller er alle krav om matemtik (C,B) udelukket? På forhånd tak :-) -
råd !!!
Forumindlæghej jeg skal læse matematik pensum men ved dog ikke helt hvor jeg skal starte .. hvilken emne skal man bedst kende for at kunne forstå logartmer .... det jeg her vil vide er om en kunne fortælle mig hvilken rækkefølge vil være god til at kunne læse sine underemner i matematik..... -
Haster!!!!!!
ForumindlægJeg har matematik aflevering for til i morgen. Og jeg kan bare ikke finde ud af noget! HJÆLP! Kan man ikke finde svarene et sted på nettet, eller har i dem. Jeg kan nemlig ikke finde noget som helst. Matematik afleveringen er på 6 sider og hedder: Fredericia på landkortet. Hjlælp. det haster vi...
