Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16341 til 16360 af 45492
-
HJÆLP EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHejsa, Hvorfor er berettermodellen bedre at bruge, når man skal analysere noveller, i forhold til andre modeller? -
Grantræet
ForumindlægSøger en analyse omhandlende HC Andersens "Grantræet" - På forhånd tak :) -
Dramaturgisk Vendepunkt
ForumindlægSidder og skal analysere en film og bliver bedt om at finde det dramaturgiske vendepunkt, hvad er det helt præcist det er? -
Epita ornans - Odysseun
ForumindlægHej Hvad er Epita ornans? Hvad skal jeg se på når jeg analyserer Homers "Odysseun" :)? -
Written in March?
ForumindlægHej Alle. Nogen som har lavet en analyse af Written in March af William Wordsworth ?? Mange smil Marie. -
Louise - skrevet af Ina Christensen.
ForumindlægHej. Er der nogle der har foretaget analyse og lavet fortolkning af teksten Louise, skrevet af Ina Christensen? -
Initiale determinanter
ForumindlægBruger man kun initiale determinanter i digte eller er det også noget man analyserer i fx noveller? -
Angst af Tove Ditlevsen
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af Tove Ditlevsens novelle "Angst"? -
"Drømmen"
Forumindlægnogen der har lavet analyse af akrylmaleriet : Drømmen ,, som er af poul janus ipsen -
Hvor gik nora hen da hun gik ud?
ForumindlægNogle som har læst denne bog af Ernst Bruun Olsen? Kunne godt bruge noget hjælp til en analyse.. -
Folkevise
ForumindlægNogle der ved hvordan man analysere og giver en fortolking af folkeviser? Tak på forhånd :D -
Rettelse - Grammatiske og sproglige fejl.
ForumindlægEn sød sjæl der vil rette min dansk analyse indenfor grammatiske og sproglige fejl :) -
Sophus Claussen
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe med at analysere digtet Det tabte Paradis af Sophus Claussen?? -
Kritisk af det kristne gudsbegreb
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med at lave en redegørelse, analyse samt perspektivering til denne tekst. -
kunsten at græde i kor
ForumindlægNogle der har læst kunsten at græde i kor? . Hvis ja, har i skrevet en analyse? -
Læst?
ForumindlægNogle der har læst kunsten at græde i kor? . Hvis ja, har i skrevet en analyse? -
Noter til Suzie and Choo-Choo´s day in New York
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe? f.eks en analyse og fortolkning eller lignende ? -
Hjælp, læs min..
ForumindlægNogen der vil læse min årsprøve i Dansk niveau a? Det er en novelle analyse! hjælp mig .. -
dansk afl
Forumindlægville lige høre om der er nogle der kan forklare hvad man skal komme ind på når man skal skrive stilanalyse og syntaktisk analyse i dansk?? -
Klaus Rifbjergs håndbold
Forumindlægnogen der har læst den og har nogle gode guldkorn - synes min analyse er lidt tam....
