Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16401 til 16420 af 47925
-
Hvordan uddanner man sig til præst??
ForumindlægHej. Hvad kræver det, for komme ind på præsteuddannelsen? Har kigget ud igennem, men uden held. På forhånd tak! -
Privatundervisning i Mat tilbydes
Forumindlæg14/7-2011 Går du på turbohold, skal du til matematik sygeeksamen eller ønsker du bare at få repeteret inden det går løs i august igen skal du bare kontakte mig på 22 65 57 69. Jeg har en lang videregående matematikuddannelse og mange års erfaring med privatundervisning på alle niveauer. Mvh Jesper -
ryster stadig
ForumindlægJeg er stadig nervøs, da jeg lige har været til optagelsesprøve.. -
studeretnings projekt HJÆLP!
ForumindlægHej Nu nærmer tiden sig, hvor jeg skal finde på et emne til studieretnings projektet. Mine fag er Fysik, Matematik og filosofi, og jeg vil helst gerne arbejde med fysik og filosofi. Er der nogle der har forslag til emner? Hilsen sonne -
AT - emne som kan bruges i 2011 billedet..
ForumindlægJeg tænkte på at skrive noget om overvågning, om hvordan overvågning kunne sikrer, eller skade befolkning, med moderne teknologi.. hvor jeg vil kombinere Fysik og Historie, og i fysik forklare lidt om tingende som bruges, og i historie komme ind på sikkerheden før og nu... -
naturvidenskabelige fag??
Forumindlæghej.. :)hvad er det der gør, at fysik er et naturvidenskabeligt fag, og at matematik ikke er ? -
uddannelse
ForumindlægHej med jer:).. vi vil gerne spørge jer om i kendte nogle rigtig gode internetsider hvor man kan søge om forskellige uddannelser som giver også en god beskrivelse?? på forhånd mange tak... -
Fortryder (måske) mit valg.
ForumindlægHej folkens. Jeg har valgt den samfundsfaglige linje, men jeg har nu besluttet mig for at jeg heller vil have noget med IT at gøre. Her kommer problemet: Jeg ved ikke om man kan det med denne linje. Der står f.eks på UG, at man skal have matematik A for at tage en bacheloruddannelse indenfor soft... -
Lektiehjælp i matematik og engelsk
ForumindlægHeeey people! Nogen, der kender nogen, som ville hjælpe med at undervise i engelsk og i matematik privat? Selvfølgelig med penge.. :) tak på forhånd! -
produkt/hjælpemiddel
Forumindlæghar lige fået er teknologi projekt... emnet er produkter i hverdagen...\nvi skal finde et produkt som vi er "utilfredse" med...og lave det bedre...\nhar tænkt på sådan noget som kød-pålæg...det er tit pakket i sådan nogle dumme pakker der ikke rigtig er til at åbne...men så igen...der e... -
Reaktionstype - acetylsalicsyre?
ForumindlægHej,Jeg skal beskrive hvilken reaktionstype denne reaktion er:http://img260.imageshack.us/img260/408/ethansyreanhydrid6il.pngI må gerne lige begrunde :) -
differentialligninger
Forumindlæger der ikke lige en/nogen som kan uploade mig i det, for har simpelthen glemt det? -
Sen Optagelse
ForumindlægHej jeg har netop skriftet beslutning omkring min uddannelse (typisk ikk?).. jeg har tænkt mig at søge ind på hhx.. er det stadig muligt at blive optaget? Mvh Piesko -
gamle eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak .. -
Rapport om Kærlighed
ForumindlægHej! Har et spørgsmål om hvordan man skrive en rapport med begreberne PROBLEMFORMULERING og PROBLEMANALYSE. Altså hvilken rækkefølge de kommer i og hvad der står i dem. Tak på forhånd -
Gymnasie
ForumindlægHvilket gymnasie går du i? Og hvad årgang (1-2-3)? -
Har brug for et hurtigt svar tak!!:)
ForumindlægHej, jeg vil bare lige spørge om hvilket ungdomsuddannelse er hårdest, STX eller HF:) tak på forhånd, med venlig hilsen Jg0005 -
Olie - opbygning
ForumindlægJeg er igang med eksamensprojekt i teknologi, hvor mit produkt er at fremstille rapsolie, fra rapsfrø. Rapsfrøene reagerer så i en ekstraktion, men petroleumsether. Jeg vil så bare gerne høre, da jeg skal skrive noget teori bag, om en der enten kan linke til noget om det, eller forklare mig, nog... -
Færdig med FSA.
ForumindlægHej alle sammen der er færdig med 9. klasse. Ville bare lige lave en hyggelig samtale og høre hvordan det er gået og om hvad i skal til næste år :-D Rikke -
JERES FREMTIDSPLANER
ForumindlægSå er det tre gyldne år snart ovre for 3.g'erne... og vi må videre i livet. Hvad er jeres fremtidsplaner? Jeg regner selv med et sabbtår, hvor jeg vil arbejde et halvår og tage på klassiske backpackerrejse til Asien sammen med to venner. Tiden skal også bruges til at overveje, om jeg vil ...
