Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 16401 til 16420 af 153151
-
Please en der kan hjælpe med opgave 4 i diskussion har vedhæftet billed
Forumindlægen der kan hjælpe?? -
Nogen stærke hoveder, på det skriftlige i dansk med hensyn af rettelse af opgave
ForumindlægJeg har den her artikel som jeg har skrevet og mangler en person til at hjælpe mig med at rette den da jeg selv ikke altid ser det hele, så kunne det være godt med et par ekstra øjne til at hjælpe mig -
besvarelse til en opgave fra "skriftlig biologi eksamen 2004"
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med svarene på den skriftlige biologi eksamen fra 2004 som omhandler "tetrodotoxin"? -
Hej, jeg har svært med ét spørgsmål til min store opgave i geografi. HJÆLP
ForumindlægSpørgsmålet er: Hvilken form for teknologi bruger man på kloden nu, for at skaffe føde? PLEASE HJÆLP Tak på forhånd -
Vejledende opgaver i kernestofområdet i fysik-A ”Elektriske og magnetiske felter
ForumindlægDråbekanonen i en inkjet-printer udsender dråber af blæk. Hver dråbe har massen 1,30⋅10-10 kg . Når blækdråberne kommer frem til afbøjningspladerne, er deres hastighed vandret. Blækdråbernes fart er 18 m/s. Størrelsen af det lodrette, homogene elektriske felt mellem afbøjningspladerne er... -
hjælp til opgaver i kap. 7 niveau b kureer og lundgren bogen
Forumindlæg7.5, 7.7, 7.11, 7.13. -
Nogle som kan hjælpe kan virkelige ik forstå opgaven
ForumindlægNogle som kan hjælpe -
Nogle der kan hjælpe mig med at få rettet en engelsk opgave??:)
ForumindlægNogle som har tid til at rette en engelsk opave??:D -
Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene -
NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?
ForumindlægHJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. -
Fældningsreaktion, Aurum 1, opgave 3.8, natriumphosphat og jern(II)sulfat
ForumindlægJeg har to vandige blandinger af henholdsvis natriumphosphat og jern(II)sulfat. a) Ioner i blandingen er: Na+(aq), PO43-(aq), Fe2+(aq) og SO42-(aq) b) Bundfaldet er: Fe3(PO4)2 (s) (jern(II)phosphat) c) Tilskuerioner er: Na+(aq) og SO42-(aq) og så spørgsmål d, "Opskriv et reaktionssk... -
Elskede peole vil ikke hjælpe mig med at rette min lille opgave?
Forumindlæg- Rettelse - "Give karakter" - Bedøm mig gerne. -
Hjælp til opgave i Naturgeografi (STX - B niveau) omkring "Fysisk planlægning i Hovedstadsområdet"
ForumindlægSøger hjælpelærer fra hovedstadsområdet i Naturgeografi B på gymnasie niveau, er der nogen der kender nogen? Vi snakker ca. 2 timers hjælp. -
Nogle dygtige der kan skrive noget af min opgave mod betaling
ForumindlægJeg er igang med en virksomhedsanalyse. Og jeg kunne godt bruge noget hjælp. Den skal indeholde 80.000 anslag men har skrevet en del selv, er bare SÅ dårlig til at få det til at fylde og så udarbejde intern og eksterne forhold. Hjææælp!!! Jeg betaler selvfølgelig -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
Hej
Forumindlægjeg bruge for hjælp til historie spørgsmål opg. -
Hjælp til opgave!! Jeg får resultatopgørelsen og balancen at vide... også er spørgsmålet.. analyser og vurder udviklingen og niveauet i rentabiliteten i anal...
ForumindlægSkal jeg så bare regne alle nøgletal ud og analyser ud fra hvad jeg kan se ud fra tallende... eller er det helt forkert??? -
SRP
Forumindlæger der ikke nogen der har et eksempel på en opgave i SRP!? har brug for inspirration til hvordan man lige helt gør, mht. hvordan man starter ud i redegørelsen fx. og er lidt usikker på om min indledning er helt forkert.. har absolut ikke tænkt mig at skrive af, men at få inspiration.. jeg skriver... -
Ernest Hemingway
ForumindlægVil blive meget glad hvis der var en herinde der kunne hjælpe med hvad man kunne skrive om i engelsk,i SSO hvis man har valgt at skrive omkring Ernest Hemingway?. Kan man tage et af hans romaner som er filmatiseret og sammenligne med en af hans noveller??. Jeg er meget blank så hvis der er e... -
Aktiorn mod de danske jøder 1943
ForumindlægHej, ;D Jeg sidder og skriver SSO men er desværre gået lidt istå. så ville høre om der nogen som ved lidt om emnet kan hjælpe mig? Jeg skal finde motiver til hvorfor så mange dansker vælger at redde de mange jøder. har snakket lidt om pengene. men er nu gået kold i flere motiver. den skal af...
