Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 16441 til 16460 af 153151
-
Bestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden):
ForumindlægBestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden): Hvad vil svaret være på dette ubestemte integrale Kan ses på billedet. Mange tak på forhånd -
Bestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden):
ForumindlægBestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden): Hvad vil svaret være på dette ubestemte integrale Kan ses på billedet. Mange tak på forhånd -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er 1864. Mine tre ting jeg skal skrive om er redegør kort for krigens baggrund og undersøg krigens forløb. Analyser og fortolk filmen "1864" og diskuter hvorfor erindringen om krigen stadig... -
Retter censor i hånden eller på computeren?
ForumindlægHejsa, jeg har lige et spørgsmål vedr. censors retning af SRP. Jeg har lavet en forside der er i farver og bruger blå overskrifter i min opgave. Det ser sprødt ud på computeren, men når man printer det ud, ser det knap så lækkert ud. Jeg vil derfor høre, om nogle af jer ved, om censor printer opg... -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
AT-eksamen i 3.g
ForumindlægHejsa.. Er der nogen, der ved, om denne ender ud i en mundtlig fremlæggelse? Lige som årsprøven gjorde i 2.g. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor den ikke skulle, men der er blevet slået tvivl om det i min klasse. Mvh Christina.. -
rsa kryptering
Forumindlæghej i min sso opgaveformulering står der: En smart metode til at opløfte til potens modulo et tal. Er der nogen der forstår hvad der menes med det? -
Er der nogen der ved hvordan jeg skal gribe denne opgave an? Opstil et udtryk for arealet som funktion af x.
ForumindlægDet er opgave b =) -
Kildekritik
ForumindlægHej, Er der nogle, der har en skabelon for kildekritik? Altså hvordan skal man bygge det op osv? Og hvordan kan man have et flow i sin SRP, når man skal inddrage en kilde? Håber virkelig, at I kan hjælpe. TAK! -
koncentration
Forumindlægoki jeg sidder her midt i min 2.g opgave og har slet ingen koncentration. jeg har tv slukket, msn lukket og ingen musik. altså ingen forstyrrelser og alligevel ahar jeg kun fået skrevet i side og jeg skal aflevere 10 på fredag. har i nogle gode råd til at bevare koncentrationen?? jeg har virkel... -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
hej
Forumindlæghey everybody:) håber I har det godt derud alle sammen. er lige oprettet på siden men jeg kender ikke ret godt til hjemmesiden håber alligevel der er nogen der vil hjælpe mig lidt til at intrudusere siden lidt bedre og fortæller mig om regler her på siden. I må have en dejlig Weekend;) Love Li... -
SRP, hovedfag og bifag
ForumindlægKan man godt have tre hovedfag i SRP'en? Hvis ja, indgår fagene så hver med 33%? -
Historieopgave. Hjælp
ForumindlægJeg har lige lavet min historieopgave. Men er rimelig usikker på om det hele holder, og om det passer sammen. Er der ikke en som kunne tænke sig at kigge den igennem, og se om det hele fungere? -
Interferenser Johannes V. J.
ForumindlægHey.. Er der nogen der har læst "Interferenser" af Johannes V. Jensen? Vh Lykke -
hjælp
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad man kan sige istedet: "som et svar på" -
hvor lang er en underrubrik
ForumindlægHvor lang skal en underubrik være, og hvordan kan man lave den spændende? -
"Rigtig" SRP??
ForumindlægHej.. Jeg skal i december skrive en SRP-opgave. Men er denne opgave ikke en ´øvelse´?? Altså den ´rigtige´ (altså den der får betydning for mit eksamensbevis) skal først skrives senere, ikke?? -
AT - darwin og gudsopfattelsen
ForumindlægNår jeg skal til at se på hvad dansk kan som historie ikke kan, og omvendt i AT, hvilke ting kunne jeg så fremhæve? Har om Charles Darwins evolotionsteori som kilde, og Pesten i Bergamo i dansk som analyse. På forhånd tak. Læste et sted at sådan et fag som Dansk har man med empiri at gøre, hvil... -
Hej - Jeg er igang lige nu med denne opgave som jeg ikke ved hvordan skal besvares. Håber nogen er friske på at hjælpe.
ForumindlægDer to billeder
