Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16461 til 16480 af 40685
  • Aborbans og cholesteroltal

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igen rendt ind i et problem. Det drejer sig om opgave 4b) i et STX kemieksamenssæt fra 2012 - jeg har vedhæftet hele opgavesættet. Jeg håber, at der er en, der har lyst til at hjælpe.
  • Mat u. hjælpemidler: Gynge opgave

    Forumindlæg
    Jeg overser sikkert noget åbenlyst, men er gået i stå i denne opgave fra sættet stx matematk A 5. december 2014. Opgaven er vedhæftet
  • Kan Fysik B blive trækket ud flere gange?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går på Stx. Nu er eksamenerne snart i gang de første er offentliggjort. Der er nogle som skal op snart i fysik. Jeg er ikke blandt dem. Kan jeg risikere at det trækkes igen ?
  • 2.g'er - fremtidsmuligheder

    Forumindlæg
    Jeg er nu 2. g'er på stx Jeg vil gerne ind på kunstakademiet i arkitekt linje. Hvordan foregår alt det? Og er der fremtidsmuligheder senere? Vi er jo i finanskrise og mon der er muligheder for en arbejdsplads?
  • Psykologi og økonomi

    Forumindlæg
    Hej her efter sommerferien skal starte på en stx med psykologi som min studieretning. Hvis nu, at jeg om 2 år ændrer lyster, og heller vil læse økonomi, er det så muligt, når jeg har psykologi som studieretning?
  • sidste års eksamenssæt i samf?

    Forumindlæg
    Heey.. Eftersom sidste års eksammenssæt i samfundsfag A stx 2008 ikke ligger ude på internettet, ville jeg derfor gerne høre hvad emnerne var?
  • HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?

    Forumindlæg
    Heej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ??
  • Er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse?

    Forumindlæg
    Jeg går på stx, jeg er en dreng, og er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse fx piger eller lign. pga deres væremåde?
  • Forskel fra folke til gym.

    Forumindlæg
    Jeg begynder på stx til næste år og ville lige høre hvilket fag, I synes der er mest forskel mellem fra folkeskolen til gymnasiet???Og om det er en god/dårlig forskel???
  • Optimering

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med 3.016 i følgende link ??!? PLEASE :) www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf På forhånd tak ;)
  • Hvad hedder sættet?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger navnet på spansk eksamenssættet fra d. 1 juni 2010. Det er vel og mærket eksamenssættet fra hhx og ikke det fra stx. Håber der er en der kan hjælpe :)
  • Engelsk uden hjælpemider.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den del af skriftlig Engels (STX) der er uden hjælpemidler? Ville gerne lige kigge på et par stykker inde eskamen. - Simone
  • Engelsk på A - svært?

    Forumindlæg
    Hvordan er engelsk på A på STX? Jeg i forvejen ikke særlig god til engelsk, og har fået 4 i 9. klasse og i 10. klasse. Vil det være et problem, hvis jeg skal have det på A i gymnasiet? :-)
  • optagelseprøven

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd
  • Lektiehjælp???

    Forumindlæg
    Til næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla
  • Drømmetydning og parforhold.

    Forumindlæg
    Hej. Der er som bekendt 4 hovedområder i psykologi C STX: - udviklingspsykologi - socialpsykologi - kognition og læring - personlighed og identitet. Mit spørgsmål er så, hvor hører henholdsvis drømmetydning og parforhold til?
  • Eksamensopgaver-A !

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet disse opgaver: Uden hjælpemidler: 9.003, 9.005, 9.017, 1.028 Med hjælpemidler: 7.010, 2.005 fra vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik STX-A-Niveau
  • Skriftlig dansk, hjælpemidler??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en årsprøve i skriftlig dansk i morgen, derfor haster det lidt. Jeg er i tvivl om man må have hjælpemidler med til prøven, altså f.eks litteraturens veje, noter etc. Det er 2.g på STX. På forhånd tak!
  • Dansk mundtl: må man bruge computer i forberedelsestiden?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som ved om man må bruge computer i forberedelsestiden til dansk mundtlig (stx), selvfølgelig uden internet?? Eller er det bedst at jeg printer alle mine noter ud?
  • Noter :)

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har noter til hhv. fagene filosofi c, billedkunst c, psykologi c, drama c og erhvervsøkonomi c? Alt kan bruges ^_^ På forhånd tak!! :) (STX)