Debat

Er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse?

14. august 2015 af snylt (Slettet)

Jeg går på stx, jeg er en dreng, og er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse fx piger eller lign. pga deres væremåde? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. august 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

ja, jeg finder det helt normalt.

Hilsen Lars


Svar #2
14. august 2015 af snylt (Slettet)

har du eksempler fra din egen skoletid  og hvordan du håndterede det?


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. august 2015 af mmwhatchasay

Jeg har ikke haft nogle "crushes" eller andet i godt fire år :) Det er jo ikke det der gør om du har det sjovt på gym eller ej. 


Svar #4
14. august 2015 af snylt (Slettet)

Nej, det siger jeg hellere ikke, men det er en faktor, der kan nage en person. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. august 2015 af Stats

Slettet
- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #6
14. august 2015 af snylt (Slettet)

^ Ikke lige min kop te, men hvis du kan byde ind, så er det skønt.


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. august 2015 af K92H (Slettet)

Det er vel aldrig til at undgå uanset hvad. Alle er forskellige, så der er jo altid nogle, man trives bedre med end andre. 


Brugbart svar (0)

Svar #8
14. august 2015 af SuneChr

Man skal ikke regne med at kunne elske hele verden. Ej heller, at hele verden elsker en. Det er helt normalt.
Men man skal kunne omgås hinanden i de nære sammenhænge, som en klasse er. I modsat fald fungerer klassen ikke, og der er grobund for mistrivsel og fare for (skjult) mobning. Alle i klassen har medansvar for at tingene fungerer, og alle i klassen er ambassadører udadtil for klassens image.


Svar #9
14. august 2015 af snylt (Slettet)

SuneChr, kan du evt. uddybe det du mener med "nære sammenhænge" er det at kunne fortolke en tekst sammen? Eller er det og fnidder og fnadder?


Brugbart svar (0)

Svar #10
15. august 2015 af K92H (Slettet)

#9 Det er vel alt det, man laver sammen som klasse. Hvad end det er gruppearbejde, arrangementer, studieture eller fest. 

Jeg synes selv, det er vigtigt at have et godt sammenhold i sin klasse, for det er trods alt 3 år, man skal bruge sammen med dem, og hvis man ikke føler sig tilpas, kan det være svært at komme igennem.


Brugbart svar (1)

Svar #11
18. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Selvfølgelig er det normalt. Jeg kunne heller ikke lide pigerne fra min gamle gymnasieklasse. 


Svar #12
19. august 2015 af snylt (Slettet)

Hvordan reagerede du #11 ?


Brugbart svar (0)

Svar #13
19. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Hvis jeg skal være ærlig. Så trollede jeg dem 24/7. Jeg elskede at drille dem og de kunne også godt lide at drille tilbage. Det var på ingen måde mobning. Men elsker bare at drille folk, som ikke forstår sarkasme.

Det bundede i, at de var for uambitiøse omkring det at gå på et gymnasium. De fulgte ikke med i timerne og klagede over deres karakterer 24/7, men alligevel sad de med telefonerne fremme. Og svarede kun når de kunne læse svaret på fra bogen. 

Så vi havde et rimeligt ambivalent forhold.  


Svar #14
19. august 2015 af snylt (Slettet)

Haha... Hvis du drillede pigerne, så har du ikke, vil jeg mene, et "ikke-kan-lide-venskab". 

Du siger, at du trollede dem - dem der virkelig ikke kan lide nogle, gør de så det ;)


Brugbart svar (0)

Svar #15
19. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Haha - det kan du måske have ret i. :D

Det var heller ikke på hade-måden. Men jeg bryder mig SLET ikke om dem. Jeg kunne ALDRIG ses med dem i fritiden eller arbejde sammen med dem i grupper.


Brugbart svar (0)

Svar #16
19. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Og jeg kunne heller ikke på nogen måde deltage i nogen form for socialt arrangement med dem. 
 


Svar #17
20. august 2015 af snylt (Slettet)

Jeg kan relatere det til mig, men dog er det ikke alle i min klasse jeg er imod. Det er kun en håndfuld, som jeg ikke klinger med. 

Dog troller jeg dem ikke. Jeg er sådan set passiv (holder mig for mig selv) dog tænker jeg på, at jeg bør trolle dem eller lign. når jeg går i 3g :-D


Brugbart svar (0)

Svar #18
20. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Når det var heller ikke hele klassen, jeg havde noget imod :D
Troll dem!!!!!!!!


 


Svar #19
20. august 2015 af snylt (Slettet)

Ja, det er noget jeg med glæde vil gøre, når jeg evt. finder det rette tidspunkt. Måske.

Jeg finder det bare irriterende, at de - måske - tror, at de er bedrevidende, eller bare deres "pige-snak". 

Åh!


Brugbart svar (0)

Svar #20
20. august 2015 af CULPØS (Slettet)

Tro mig det var det sjoveste i hele verdenen!. 


Forrige 1 2 Næste

Der er 21 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.