Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16481 til 16500 af 22366
-
Limerick, nogen der kan hjælpe?...
ForumindlægWrite a limerick. Jeg skal skrive et limerick, jeg ved selvfølgelig godt hvad det er, men jeg skall skrive mit eget og kan ikke rigtig komme igang... Her er et eksempel i bogen: There was a young girl from St. Paul. Who wore a newspapss to a ball. But her dresscaught on fire. And burned her ... -
To bøger
ForumindlægHar et lille problem... vores dansklærer vil have os til at skrive en stil om to af de bedste bøger man har læst.Problemet er at jeg ikke rigtigt har læst nogle virkelig gode bøger... er ikke en læsehest... Er der nogle der kan anbefale en bog som jeg kan skrive om? -
At skrive underforstået
ForumindlægHvad ville man kalde en fortæller, som bl.a skriver underforstået? F.eks sammenligner miljø med karakterernes humør, men siger det ikke direkte. Kunne man siges at fortælleren skriver implicit, eller ville der være en anden måde at sige det på? -
Enkelt eng. grammatisk sætning:)
Forumindlæg"De talte om, at de ville købe hus i Spanien"\n\nDet er sådan set bare, hvad hedder "hus" når det står alene som sådan. det lyder underligt i mine ører at sige: they talked about wanting to buy house in Spain. altså uden at sige "a house"... skal det hedde a house el... -
Katastrofe og Samfundsfag?
ForumindlægHalløj.. Jeg vil gerne have samfundsfag og engelsk som fag i AT 2012, men mangler lidt inspiration til eventuelle emner. Jeg er i tvivl om hvordan samfundsfaglig metode kan indgå i en katastrofe... -
hvad handler den om?!
ForumindlægHvad handler den her om??http://peecee.dk/index.php?id=21074 -
hjælp
Forumindlægjeg er ikke så god til engelsk da jeg skal op i mundtlig engelsk. jeg ved ikke hvordan jeg skal øve mig til at værre bedre til det mundtlige engelsk. Har et bud på det? Hawra -
arbejde i forbindelse med kreativitet
Forumindlæghey derude, Jeg er 17 år, og går i 2.g. jeg kunne godt tænke mig at tjene, hvis det kan lade sig gøre, igenne min kreative side. altså, jeg elsker at tegne, især inde på MS paint. jeg har lavet nogle portrætter af nogle kendte personer. men derudover elsker jeg at tegne modeller (designe tøj... -
Hooligans
ForumindlægHej, ville i godt hjælpe mig med noget om Hooligans. Opgave: Hvorfor bliver man hooligans? -
Hjælp ang. SSO i Kemi!
ForumindlægJeg skal til at skrive sso i kemi, og jeg har allerede skrevet en del, men ved ikke hvorledes jeg skal disponere opgaven og hvad jeg skal ligge mest vægt på? er det udførlige beregninger der er vigtige eller er det et til punkt og prikke gennemgået teori afsnit der er vigtigt?? Hvad er det der gi... -
Beskrivelse af ord.
ForumindlægHey! Hvad er "white trash" ? Hvordan ville i definere hvad det er? -
Den amerikanske drøm
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, gennem et konkret eksempel, at give mig en ide til, hvilken betydning "den amerikanske drøm" har haft eller har for den amerikanske kultur?\n\nJeg har valgt at perspektivere til filmen 8 Mile, men den er vel ikke ikke et konkret eksempel på "den... -
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern... -
Film
ForumindlægHej er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se drageløberen ? ;) -
amish
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk snart, jeg skal op i amish, ville bare spørger om der nogle der har nogen notater til amish people.? -
fri proton henfalder
ForumindlægHeeeej! har et spørgsmål, som lyder som følgende:Er det muligt for en fri proton at henfalde til en neutron og en positron (og en neutrino)? Nicko-V -
Fordrag om Frankrig
Forumindlæghej alle sammen :-) jeg skal snart holde et fordrag om Frankrig. Jeg skal finde ud af følgende ting: - Belligenhed (verdendel, nabolande, bjergkæder, hav, hovedsted) - Befolkning (indbyggere pr. km2, hvorfor bor folk hvor de gør, minoriteter, befolkningstæthed. levestandart, befolkning... -
Arter og racer
ForumindlægHej, jeg er i gang med SRP og har fået et spørgsmål om, hvordan biologer i vore dage definerer art og race. Dette kan jeg desværre ikke finde svar på, hvorfor jeg håber at I kan hjælpe med det. Jeg vil meget gerne have nogle kilder, på det I skriver, således jeg kan finde kilden og bruge den di... -
avis
ForumindlægHej!Jeg er ikke så god til at analysere en artikel, så håber at I kan hjælpe mig.Hvorfor bruger man disse begreber/ord, når man analyserer en avis? TabloidBroadsheetKompakt og er der flere ord? til hvilken avis bruges de her?Hjælp plzzzzzzzzzpå forhånden tak -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015.
